夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 385


21#
發表於 12-2-26 18:32 |只看該作者
點解你可以check得你老公d電話咁清楚0既?


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


22#
發表於 12-2-26 18:37 |只看該作者
如果我好愛佢的話,會邊搵邊等囉!


男爵府

積分: 5509


23#
發表於 12-2-26 20:01 |只看該作者
ann2228 發表於 12-2-26 11:55
有比家用,比佢工資三分一。如果離婚律師話最少可得他人工的50%-65%膳養費。他可能為錢所以想兩年先離。



...
... 樓主你個心都咁諗佢=.=

但我想講一個消極啲嘅真實情況比你知, 等你有心理準備,

法律上膳養費佢係要負責, 離婚時亦都會講比每個月比幾多,
但如果佢冇良心, 佢有機會比唔足甚至賤到唔比錢,
如果你要去告佢而金額唔大嘅話, 就只可以去小額錢債審裁處度搞,
但到時係告得入, 不過追數又係要另外搵方法, 當然又係要洗錢,

所以就算你離開同唔離開都好, 真係要儲多個錢......

就算你最後點決定都好, 我祝福你可以大步欖過, 以後同小朋友開心生活


大宅

積分: 1451


24#
發表於 12-2-26 20:39 |只看該作者
minico 發表於 12-2-26 18:32
點解你可以check得你老公d電話咁清楚0既?

3台 上網查到,只要知道對方生日和身份證NO 就得,
我都係3台,所以他都可以看到我的詳細通話清單的。
我的合約還要到2013年尾


大宅

積分: 1451


25#
發表於 12-2-26 20:41 |只看該作者
回覆 angelic 的帖子

謝謝妳!


大宅

積分: 1451


26#
發表於 12-2-26 20:43 |只看該作者
ylc1015 發表於 12-2-26 18:37
如果我好愛佢的話,會邊搵邊等囉!

我姐姐都叫我邊搵邊等

點評

WHCS  邊可能邊搵邊等,您估搵工咩,就算而家用呢種心態搵工都唔得啦,算罷啦!  發表於 12-2-28 11:32


大宅

積分: 1742


27#
發表於 12-2-27 03:00 |只看該作者


子爵府

積分: 11526


28#
發表於 12-2-27 15:26 |只看該作者
分居2年單方面可提出離婚,,你已分居1年, 1年後可辦理離婚手續, 要考慮清楚!

點評

ann2228  明白,謝謝妳!  發表於 12-2-27 21:58


大宅

積分: 1650


29#
發表於 12-2-27 19:41 |只看該作者

引用:老實講我為了女兒已原諒了他,新年前也叫過

原帖由 ann2228 於 12-02-26 發表
老實講我為了女兒已原諒了他,新年前也叫過他回家,但他答我等兩年。
他明知我會上3網站看他手提通話記錄也照 ...
我會選擇獨自離開
即係離婚加唔要撫養權
自己一個好好重新生活




大宅

積分: 1451


30#
發表於 12-2-27 22:07 |只看該作者
JoLe 發表於 12-2-27 19:41
我會選擇獨自離開
即係離婚加唔要撫養權
自己一個好好重新生活

我不會放棄女兒的,一來我好愛她,二來她爸爸脾氣好差,而且99也不疼愛我的女兒,跟他們住我女兒會沒有好日子過的。


大宅

積分: 1396


31#
發表於 12-2-28 00:23 |只看該作者
好憎呢D咁自私既男人,有冇想過當初自己老婆係屋企等待果種痛苦,有冇想過你個心比佢傷透果種難以形容既難受感覺,對感情不忠,仲想咩著數都攞晒,到底天理何在? 樓主,你都有阿媽生,你都係你媽咪既寶貝,點解要比人咁對待自己?賤男人,一腳把他踢開,叫佢去死,取回你的最後尊嚴。

點評

ann2228  我媽媽年紀很大了,還要她擔心我的事,我感到很難受。  發表於 12-2-28 23:53
魚說:「你看不見我的淚水,因為我在水中....」 水說:「我能感覺到你的淚,只因妳在我的心中」 ...


大宅

積分: 1755


32#
發表於 12-2-28 12:33 |只看該作者

回覆:因老公有小三已分居一年,但他想等兩年,好煩!

男人永遠都站在自私那面,得一就會想二。我想妳還是要考慮清楚,既然他的人與心都不在,繼續等又有什麼用,只苦了自己。我的前C6就是這樣,他的心已飛得老遠,捉也捉不住,勉強留下只會令自己更加痛苦。雖然作出決定後難免要面對一段長時間的傷心期,好好把自己療傷過來,也同時要習慣孤單、接受那種突然其來的空虛感。習慣過後,懷勉過去,其實也是人生的一種經歷。往後,好好的與孩子一起渡過吧,尤其是妳的孩子現階段需要適當的治癒(因我的也是,情緒及專注力的問題)。老實說,日子真的比以前難熬,所有事情都要去勞心勞力,感覺像自己孤獨上戰場作戰一樣。但好采的是,這裡的朋友們會為我們而打氣,給我們動力。同時,亦要感謝朋友們的關懷,讓我感到無助時送上温䁔。請努力面對,加油!



點評

ann2228  謝謝妳!  發表於 12-2-28 23:43


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


33#
發表於 12-2-28 12:58 |只看該作者
ann2228 發表於 12-2-26 20:43
我姐姐都叫我邊搵邊等

都可以。
不過難搵D.... 單身易搵好多。


大宅

積分: 1451


34#
發表於 12-2-28 23:39 |只看該作者
謝謝大家的鼓勵!我從不打算再找另一半,見過鬼怕黑。我會堅強去面對和比心機帶大個女。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo