自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


禁止訪問

積分: 67964


21#
發表於 12-2-27 01:23 |只看該作者

引用:回覆+heichunmum+的帖子 唉,+耐性...話就

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 12-2-27 01:26 |只看該作者
EK嗰邊仲有介紹:
http://www.edu-kingdom.com/forum ... ead&tid=2345131


林中鍵醫生
http://www.hkdoctor.org/chinese/docsearch2.asp?id=15309

何定邦醫生
http://www.hkdoctor.org/chinese/docsearch2.asp?id=15574

            


男爵府

積分: 7789

畀面勳章


23#
發表於 12-2-27 01:26 |只看該作者

回覆:亞氏保加症.....急.......pls help

我個仔喺5歲確定為有ADHD同亞氏保加,好難搞



點評

Candy_family    發表於 12-2-27 01:28


伯爵府

積分: 17891


24#
發表於 12-2-27 01:28 |只看該作者
回覆 chowqv 的帖子

我都唔想架, 之前去問親社工又好, 政府又好, 佢地都話無問題, 個仔又好似時好時壞咁, 有一段時間我都以為佢OK架, 可惜今年佢真係差左好多, 個人好忟, 見完家長之後, 佢同我講佢好辛苦呀, 佢上堂成日發脾氣(因為比人攪, 同某D同學相處唔好), 又話成日都好想考第一, 唉....佢咁大個喇, 我真係好怕有一日佢因為比自己太大壓力睇唔開呀, anyway, 唔該晒, 我聽日就去攪, thx!


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


25#
發表於 12-2-27 01:34 |只看該作者
Candy_family 發表於 12-2-27 01:28
回覆 chowqv 的帖子

我都唔想架, 之前去問親社工又好, 政府又好, 佢地都話無問題, 個仔又好似時好時壞咁, ...

媽媽唔好睇到咁緊張,我都糸有呢個病症,家下唔糸又咁大個人。
我細個都無呢樣野,可能我屋企多,理唔到。
你明白佢既問題,唔好太緊張,唔糸一陣連你都要睇心理醫生同精神科。
要相信一句“既使所有門都關晒,總有一個窗會為你而開”“天無絕人之路”。
見底下,已經唔糸淨去問社工,政府,可以既,媽媽真糸去讀下呢方面既課程,咁可以同仔溝通好d。

點評

亞貴  見到你就好,呢排點呀?轉天氣呀,小心d  發表於 12-2-27 09:43
Candy_family  嗯, thx!  發表於 12-2-27 01:38
不知所謂的乙陸!!!


珍珠宮

積分: 43602

醒目開學勳章 畀面勳章


26#
發表於 12-2-27 08:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小倩+於+12-02-27+發表回覆+h

原帖由 heichunmum 於 12-02-27 發表
我個仔同你啱啱相反,咩都無所謂,咩都唔緊張,都係死
我仔也是,又唔專心,又懶散,都唔知想點,駁咀就最叻,我無去評估過佢有無問題,唉好難教,我都好辛苦




翡翠宮

積分: 85699

2025勳章蛇年勳章


27#
發表於 12-2-27 09:07 |只看該作者
我仔也是a仔!以前我不想比人覚得我寵壞個仔,又不想屈服佢既固執怪脾氣,所以會打佢,但原來現在發現我錫佢,不理別人眼光,佢進步不少了

點評

SandyCPS  我指我仔A,是Asperger亞氏保加,不是Austim自閉。  發表於 12-3-23 10:37
SandyCPS  等我試一試。我仔仔都是A仔啊!  發表於 12-2-27 10:31
自由太多會令世人失去平衡


禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


28#
發表於 12-2-27 09:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 12-2-27 09:29 |只看該作者

回覆:亞氏保加症.....急.......pls help

我囝都有,好難攪



愛 我 就 別 傷 害 我


大宅

積分: 2697


30#
發表於 12-2-27 09:39 |只看該作者
點解要喊呀? 有亞氏保加既小朋友通常都聰明
最緊要唔好改變佢既生活習慣+環境
要體諒佢唔係會好識同人相處, 講野直接

我有個表弟都有亞氏保加!
小四已經係度學微積分
今年中四, 個次去佢屋企, 佢係度用好似係engineering既programme試下唔同位置炸一舊石屎會有咩分別

佢小學個陣真係好難搞
但而家大大下已經好好多! (雖然仲係唔鍾意人地坐佢個位)


男爵府

積分: 9548


31#
發表於 12-2-27 09:46 |只看該作者
回覆 Candy_family 的帖子

我有個親戚係上到中學先發現, 學校社工印左一份醫生list, 叫佢去睇專for青少年既精神科私家醫生

11歲就唔知駛唔駛一定要睇青少年科了, 或者你打去d私家醫生o個度問下?


大宅

積分: 1523


32#
發表於 12-2-27 10:24 |只看該作者
本帖最後由 wkwok01 於 12-2-27 10:25 編輯

樓主,你唔洗驚.我仔兩歲就發現有自閉傾向,六歲心理醫生評佢亞氏保加.我當初都好擔心,不過時間一日一日咁過去,我又唔覺得呢個病好可怕.我個仔語言沒問題,只係社交出現問題,成日俾人蝦,不過我成日都心理輔導佢,教佢睇開D.你個仔比我仔重好,起碼讀書唔洗你煩.至於佢地D固執思想同行為,真係未必一時一刻可以改到,正常人都有唔同性格.

我個仔以前係私人機構做評估,個名叫STEPS.你自己上網SEARCH吓.


子爵府

積分: 13118

爸B勳章


33#
發表於 12-2-27 10:30 |只看該作者
本帖最後由 SandyCPS 於 12-2-27 10:34 編輯
Candy_family 發表於 12-2-27 00:57
回覆 小倩 的帖子

我上網都有睇過, 協康會只服務至6歲小朋友, 而家只知小童群益會有輔導, 不過要轉介, 我 ...

陳嘉璐醫生在寶血醫院掛診,在寶血收到較平,好似4-500元。打電話去寶血預約做評估。
我仔仔都係阿氏保加,5歲半在政府度評估左,現在6歲半。
My child, you hold the whole of my heart in your small hands


男爵府

積分: 7371


34#
發表於 12-2-27 12:06 |只看該作者
樓主加油! 現在發現有問題去幫小朋友, 應該還是有辦法的。
我想呻, 我的FRIEND, 晨早覺得小朋友有D 異常,但兩公婆都是逃避唔想講小朋友的問題,一只講學校的人點對佢個小朋友唔好...從冇想過如何協助小朋友。要知每個的成長不是只有讀書成績, 心理可健康發展, 融入社會, 有朋友也是重要。樓主你一定要幫佢!


翡翠宮

積分: 85699

2025勳章蛇年勳章


35#
發表於 12-2-27 12:27 |只看該作者
剛看完十兄弟劇集,有啓蒙我!佢地好怪異,但有佢地不同異能,最重要佢地也需要愛!大家努力!我只有辛苦些每樣細心解釋十次八次!
自由太多會令世人失去平衡


大宅

積分: 2506


36#
發表於 12-3-22 16:03 |只看該作者

引用: Quote:Candy_family 發表於 12-2-27 00:5

原帖由 SandyCPS 於 12-02-27 發表
本帖最後由 SandyCPS 於 12-2-27 10:34 編輯
請問亞氏保加看醫生有什麼作用?




子爵府

積分: 11128


37#
發表於 12-3-22 20:11 |只看該作者

回覆:CLong 的帖子

ADHD 同a仔有什麼分別




水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


38#
發表於 12-3-22 20:28 |只看該作者
佢之前一直係qm跟開我仔的,後來自己掛牌

LAM KIT SUM, ANNA 林潔心
性別︰ 女
專業資格︰ 香港大學內外全科醫學士 1995, 香港精神科醫學院院士, 香港醫學專科學院院士(精神科)
註冊專科︰ 精神科
地址︰
香港中環都爹利街13號樂成行1302室
地區︰ 中西區
執業類別︰ 私人執業
診症時間︰
星期一 ︰ 1000-1830
星期二 ︰ 1000-1830
星期三 ︰ 1000-1830
星期四 ︰ 1000-1830
星期五 ︰ 1000-1830
星期六 ︰ 0930-1430
緊急應診服務︰ 無
語言或方言︰ 廣東話, 英文, 國語
辦公室電話︰ 2810 0803
辦公室傳真︰ 2810 0863
電郵地址︰ [email protected]

點評

Candy_family  thx!  發表於 12-3-22 20:30
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


39#
發表於 12-3-22 20:49 |只看該作者
Cat108 發表於 12-3-22 20:11
ADHD 同a仔有什麼分別
ADHD係過度活躍/專注力缺乏
A仔係自閉 (Autism)
            


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


40#
發表於 12-3-22 20:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo