夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5289


21#
發表於 12-3-1 21:16 |只看該作者

引用:冇上進心,+冇責任感,依賴,唔分擔屋企開

原帖由 jyosan 於 12-03-01 發表
冇上進心, 冇責任感,依賴,唔分擔屋企開支不特止連自已阿媽都冇供養
唔養亞媽就一定唔得,俗話說:如果個男人孝順,衰極都有個普




公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


22#
發表於 12-3-2 15:07 |只看該作者
無驚喜!大鼻寒!係咁多!

點評

semi9  又中一樣  發表於 12-3-14 02:12
fung007chi828  同我個一樣~  發表於 12-3-3 16:43


大宅

積分: 2348

畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-3-2 16:56 |只看該作者
無記性, 成日都吾記得嘢.


複式洋房

積分: 158


24#
發表於 12-3-3 16:22 |只看該作者

回覆:入來數C6's衰野

成日上交友網識朋友,又對我冷淡,一吵架就掉頭走唔理我





大宅

積分: 1292


25#
發表於 12-3-3 16:48 |只看該作者
冇手尾... 用D完野/ 垃圾4圍放....

除完條褲可以就咁leave喺除果個位

用完即棄既con, 除出黎直接擺喺最近既平台, 如電視櫃前, 書桌, 飯桌, 洗手盤(明明個垃圾筒就喺旁邊) etc...

飲完野個杯4圍放, 唔會順手洗埋..

冇手尾既野真係多數唔到......


大宅

積分: 1037


26#
發表於 12-3-3 18:19 |只看該作者

回覆:crazy_fish 的帖子

一年無做嘢重唔揾工,一叫佢搵嘢做就發老脾!出去機鋪由朝打到晩!應承啲仔戒煙又唔戒!成身臭到死又唔洗頭!唔識照顧自己成日病,當幸福傷風素同咳藥水當糖食!晩晩瞓梳化睇電視阻住哂!



點評

pui1112    發表於 12-3-9 12:30


男爵府

積分: 5840


27#
發表於 12-3-3 21:02 |只看該作者

入來數C6's衰野

成日賭錢,又唔知衰。。
飲到爛醉,好似唔飲會死 。。
依家煙貴又唔肯介煙

重之就係好黑人憎 。。



~* 如果因為對方有病就唔愛嘅,就唔係真正嘅愛。
無人,知道生命嘅長短,就算做醫生嘅,都唔可以,保證自己 長命百歲....
所以結婚誓詞裡面無話到"百頭到老",但係就要保證,無論健 康疾 病,都要係 埋一齊........ *~

★這是一輩子的諾言,你願意嗎�


別墅

積分: 594


28#
發表於 12-3-3 21:27 |只看該作者
男人唔可以種壞佢\./


大宅

積分: 1234

畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 12-3-3 21:56 |只看該作者

回覆:入來數C6's衰野

咩都幫住佢呀媽~從來唔會幫下我~成日話個仔係喊包~罵個仔~喔排對我超冷啖~唔多同我講野~成日話要開ot ~ 明明有得放假都要番去開ot ~大男人~:;pppp:




大宅

積分: 1632


30#
發表於 12-3-3 22:19 |只看該作者
本帖最後由 micky886 於 12-3-3 22:20 編輯

我個件野,成日都呃我話同朋友一齊食飯,其實就係自己一個人死上大陸按邪骨~

點評

semi9   咁你都知。。。。有乜辦法知 ?  發表於 12-3-14 02:13


洋房

積分: 56


31#
發表於 12-3-3 22:31 |只看該作者

回覆:魔b媽b 的帖子

除咗賭me2 na!哈哈,不過佢係好少飲,不過一飲就醉(但係本身係好飲得),又吾肯介煙,嘿嘿,同感!




禁止發言

積分: 55904


32#
發表於 12-3-3 22:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2240


33#
發表於 12-3-4 00:06 |只看該作者

回覆:入來數C6's衰野

有事發生永遠都唔同我講,話佢自己會搞掂其實搞唔掂,死要面,大男人,臭脾氣,一身煙味,不整潔,乜都指意人地幫佢處理自己事,冇主見,不細心,從不送花,主觀,固執,朋友笫一,女友笫尾




侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


34#
發表於 12-3-4 01:28 |只看該作者
DIRTY~~
無手尾~~~~~
悶蛋~~~~~~~~~~~~
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


子爵府

積分: 13744


35#
發表於 12-3-4 08:21 |只看該作者

引用:大把要數呀你呀!!成日放工返黎乜都唔理又唔

原帖由 WENKIKAKA 於 12-03-01 發表
大把要數呀
你呀!!成日放工返黎乜都唔理又唔幫手做下野!!唔理我都算!!連仔都唔理!!
返黎靜 ...
掂解好似我心聲




子爵府

積分: 13744


36#
發表於 12-3-4 08:23 |只看該作者

引用:我c6成日响被竇放屁 +

原帖由 kokobear 於 12-03-01 發表
我c6成日响被竇放屁





侯爵府

積分: 20885


37#
發表於 12-3-4 11:17 |只看該作者

回覆:入來數C6's衰野

無手尾!從來都未試過自己諗咩送比我,只問我鍾意咩!




大宅

積分: 2111


38#
發表於 12-3-4 12:12 |只看該作者

回覆:crazy_fish 的帖子

除完條褲可以就咁leave喺除果個位<-----一樣呀!一入屋就脫衣舞咁由門口行住除鞋、衫、褲、襪一地係唔會執,老鳳要人幫佢執,超討厭!佢就係食住我睇唔過眼執左佢!討厭!



點評

Babyholic  一模一樣!!  發表於 12-3-5 15:27


大宅

積分: 1736


39#
發表於 12-3-4 12:14 |只看該作者

入來數C6's衰野

成曰唔打比我




大宅

積分: 2111


40#
發表於 12-3-4 12:34 |只看該作者

回覆:入來數C6's衰野

超勁勁勁姑寒,用紙巾只用半格!小小事發脾氣,一發脾氣就爆粗,令人勁反感!冇記性冇手尾,自己粗心大意做錯野又唔認!生完阿仔後更憎佢,成日話阿仔生肖同佢生肖唔夾,又話中意女多過仔,講來都唔知有咩用,唔通唔要咩!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo