2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1228


21#
發表於 12-3-3 22:14 |只看該作者

回覆:cowbe 的帖子

下一個cycle都已經可以。不過穩鎮點醫生都叫你2/3個cycle再試。其實早期懷孕有六分一机會會...我們無得選擇。希望你是幸運的5/6個人




複式洋房

積分: 415


22#
發表於 12-3-4 11:47 |只看該作者
多謝你支持,祝你同BB健康快樂!


子爵府

積分: 10517


23#
發表於 12-3-4 12:05 |只看該作者

回覆:急~~6week醫生話只見胎襄沒有胎,胎襄仲好細~~正常有幾大

我m day 1 19/1/2012
Day38一check到bingo就去照超音
Day39(27/2) 胎襄得0.63cm
Yesterday check (3/3) 胎襄已經1.73cm,胎0.252cm
醫生話1日胎襄大0.1cm差唔多

加油呀!食得有營養,為bb打氣!




複式洋房

積分: 415


24#
發表於 12-3-4 12:45 |只看該作者
回覆 nn1984 的帖子

聽你咁講有番啲希望,多謝。你預產期早我一日。


複式洋房

積分: 124


25#
發表於 12-3-4 12:58 |只看該作者

回覆:nn1984 的帖子

你個BB同我個一樣大喎,不過我喺19/醫生就confirm咗,28/2照陰超,胎囊0•87




別墅

積分: 841


26#
發表於 12-3-4 14:44 |只看該作者

急~~6week醫生話只見胎襄沒有胎,胎襄仲好細~~正常有幾大

我6w1d肚照只有胎囊1.2cm,未見到胎,尋日7w6d都係肚照見到胎同閃閃,胎有1.35cm,唔好太擔心,等多一兩個星期再去照啦,加油




複式洋房

積分: 415


27#
發表於 12-3-4 15:00 |只看該作者
回覆 鈴瑾 的帖子

就係因為醫生話唔樂觀所以好擔心


別墅

積分: 841


28#
發表於 12-3-4 16:29 |只看該作者

回覆 回覆:cowbe的帖子

你唔駛太擔心,再唔係揾多個醫生睇下




複式洋房

積分: 415


29#
發表於 12-3-4 20:15 |只看該作者
回覆 Kiki2012 的帖子

你個醫生有冇話你胎襄細


複式洋房

積分: 415


30#
發表於 12-3-4 20:25 |只看該作者
回覆 鈴瑾 的帖子

要兩個星期後再去醫生道,希望到時好似你一樣照到BB同心跳啦! 我c6知道消息後好失望,成日都唉聲嘆氣!我好似好對佢唔住。 我高齡好多野都擔心,要過好多關,當媽媽真不容易。 多謝你俾好我好多正能量。


大宅

積分: 1087


31#
發表於 12-3-5 00:14 |只看該作者
我星期五照左6週3有0.9cm睇到心跳. 醫生都話未必睇到都係幫我試.
希望你過多兩個星期會見到BB la~


大宅

積分: 4497


32#
發表於 12-3-5 10:05 |只看該作者
樓主要加油呀! 希望你o既bb 健康平安, 快d照倒閃閃~~


大宅

積分: 4497


33#
發表於 12-3-5 10:06 |只看該作者
sharonsa 發表於 12-3-5 00:14
我星期五照左6週3有0.9cm睇到心跳. 醫生都話未必睇到都係幫我試.
希望你過多兩個星期會見到BB la~ ...

我聽日都係6w3d呀~ 聽日第一次去見醫生, 希望都可以好似你咁照倒閃閃啦~~
而家真係好緊張~~~~~ ><


複式洋房

積分: 415


34#
發表於 12-3-8 16:02 |只看該作者
回覆 gigi1025 的帖子

你BB點呀!


男爵府

積分: 6822

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


35#
發表於 12-3-8 16:24 |只看該作者
本帖最後由 KOC 於 12-3-8 16:25 編輯

cowbe

我同你一樣都是高齡﹐6/3產檢時見唔到閃閃﹐醫生都是話 10個中, 有3個會 ......

我都好worry ......

add oil!


複式洋房

積分: 206


36#
發表於 12-3-8 19:15 |只看該作者

回覆:cowbe 的帖子

我未照Book 左3月23日先照
到時8W,應該ok 掛,我都好緊張!




複式洋房

積分: 415


37#
發表於 12-3-10 21:50 |只看該作者
回覆 littlericerice 的帖子

我個醫生冇照陰超,問佢係咪可以照陰超都冇答,你睇邊個醫生?


別墅

積分: 964


38#
發表於 12-3-10 22:55 |只看該作者

引用:回覆+littlericerice+的帖子 +++我個醫生

原帖由 cowbe 於 12-03-10 發表
回覆 littlericerice 的帖子

我個醫生冇照陰超,問佢係咪可以照陰超都冇答,你睇邊個醫生? ...
你可以要求照隂照架




別墅

積分: 964


39#
發表於 12-3-10 22:56 |只看該作者

引用:回覆+littlericerice+的帖子 +++我個醫生

原帖由 cowbe 於 12-03-10 發表
回覆 littlericerice 的帖子

我個醫生冇照陰超,問佢係咪可以照陰超都冇答,你睇邊個醫生? ...
或者你睇多個婦科




大宅

積分: 3867


40#
發表於 12-3-11 18:02 |只看該作者

回覆:急~~6week醫生話只見胎襄沒有胎,胎襄仲好細~~正常有幾大

定d來呀,我7w至照到,dr開頭都話no good!食多d花教!訓多點!長胎呀




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo