母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   9


大宅

積分: 2146

BK Milk勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-3-8 12:29 |只看該作者
回覆 fishcowcow 的帖子

同意,堅持同恆心好重要


大宅

積分: 3052

叻叻勳章 睛靈勳章


22#
發表於 12-3-8 13:56 |只看該作者
我想問下樓主~ar b開始2餐粥/糊仔, 可以pump少一次, 但點減pump奶次數但唔影響量, 好怕pump少左, 就會開始收奶~~~~~我應該點做~??


子爵府

積分: 12941


23#
發表於 12-3-9 13:34 |只看該作者
我女宜家兩歲啦, 終於達到世衞標準啦... 打算停. 但係佢仲係好鐘意. 我一放工回家, 佢好興奮迎接我回家, 第一句大聲叫"媽咪", 第二或第三句就係"食奶奶", 媽媽=奶奶=米飯班主
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


子爵府

積分: 12941


24#
發表於 12-3-9 13:52 |只看該作者
回覆 AFE 的帖子

的確, 首幾個月是最辛苦的, 當我知道阿女是同齡體重最後的10%, 我曾想過放棄....

要加油呀, 到孩子半歲吃固體時便輕省很多. 你也可以回健康院時預約母乳指導服務

願攜手渡過悲傷, life is still going on.


子爵府

積分: 12941


25#
發表於 12-3-9 13:55 |只看該作者
回覆 ivytong223 的帖子

過了半歲一定要引入固體, 才能支持孩子的活動. 其實只要固體部份營養均衡(食物金字塔原則), 不用飲奶粉, 繼續讓他吃媽媽奶給他抗體, 佢會少病通D. 到孩子讀書時你便知道他比其他沒吃媽媽奶的孩子少病。
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


子爵府

積分: 12941


26#
發表於 12-3-9 14:02 |只看該作者
回覆 leechanrr 的帖子

你就快番工啦... 如果你想繼續為要開始貯奶. 可到此網站得到tips. 衞生署家庭健康服務 www.fhs.gov.hk/cindex.html


我女都係大食王, 3個幾月都係2-3個鐘啜一次, 係好辛苦, 我好明白. 儘量啦.


後期我明白佢啜係因為心癮, 畢竟媽媽的懷很有安全感....

願攜手渡過悲傷, life is still going on.


子爵府

積分: 12941


27#
發表於 12-3-9 14:06 |只看該作者
回覆 jocberry 的帖子

pump奶/ 食奶次數與奶量有直接關係, 我們做媽媽的, 身體是很有效率,不會浪費, 如果你的孩子吃固體吃得好, 吃奶便漸漸減少, 產奶慢慢減少, 是正常. 如果你想保持奶量, 只能pump久一點, 多pump一次, 或埋身餵.
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


大宅

積分: 3052

叻叻勳章 睛靈勳章


28#
發表於 12-3-13 12:14 |只看該作者
回覆 蝦米豬 的帖子

THX, 有時又怕bb唔夠食, 但有時又怕佢過飽............好煩惱


複式洋房

積分: 462


29#
發表於 12-3-13 13:05 |只看該作者
媽媽要食些什麼或喝些什麼才可以多些奶給bb呢?


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 12-3-13 16:07 |只看該作者

回覆:在職媽媽二十個月餵母乳之路 (一)

好有同感呀!不過你利害好多,因為你要返工,我係全職家庭主婦,湊二個。
但是細B只得十幾日人仔,第一胎失敗左,呢次都唔係咁上奶,因為BB埋身餵唔肯用力啜,攪到唔係咁上奶,現在有一邊又是少奶真係想過放棄,但又唔咁心。
睇到你分享,又有一絲希望咁




大宅

積分: 4810

BB防敏心得分享勳章


31#
發表於 12-3-13 16:22 |只看該作者
好感動,偉大的媽媽!


大宅

積分: 4810

BB防敏心得分享勳章


32#
發表於 12-3-13 16:23 |只看該作者
在職喂到咁耐,好勁啊


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-3-13 17:37 |只看該作者

回覆:蝦米豬 的帖子

想問樓主,我bb現在十幾日大,入院照燈,食左一日奶樽,回家後埋身餵唔肯用力啜,我現在都是pump出來,但奶糧唔夠,又同你一樣,一邊出奶糧少。
你怎樣增加奶糧呢?我已經飲好多湯水。




大宅

積分: 4281


34#
發表於 12-3-15 06:07 |只看該作者

回覆:在職媽媽二十個月餵母乳之路 (一)






大宅

積分: 1574


35#
發表於 12-3-15 06:38 |只看該作者

回覆:在職媽媽二十個月餵母乳之路 (一)

Thx for sharing




大宅

積分: 1930


36#
發表於 12-3-15 12:17 |只看該作者
加油加油...
我亦本來打算餵至6個月
BB 4個半月大, 已經習慣上班期間BUMP 奶了
而家打算餵至12個月..

加上BB 開始學習食粥仔, 可以BUMP 少一次

但唯一唔好的, 始終人奶不及奶粉飽肚
夜晚最尾果餐都係餵奶粉, 確保BB 可以一覺訓到 5,6 點先食奶....

亦有老人家話, 人奶去到 6個月後冇營養, 睇到世衛的資料, 可以反駁佢地了...

各位奶媽, 繼續加油


子爵府

積分: 12941


37#
發表於 12-3-27 22:32 |只看該作者
回覆 carollung 的帖子

很多政府健康院都有母乳支援小組, 甚至有單對單的指導服務, 你可以問吓. 我"當年"都係得到姑娘指導, 同埋去過小組, "身心" 才得力餵咋. 我阿B埋身餵就想瞓覺, 無他, 暖笠笠, 姑娘教我用欖球式餵奶, 可以啜得深D, 有需要時"r"佢腳板底弄醒他認真吃奶.

衞生署都有D姿勢介紹單張.


http://www.fhs.gov.hk/tc_chi/health_info/class_life/child/child_bfm_breastfeeding.html
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


子爵府

積分: 12941


38#
發表於 12-3-27 22:38 |只看該作者
本帖最後由 蝦米豬 於 12-3-27 22:40 編輯


我都試過最晚個餐餵配方奶, 但當我學識貯人奶後, 最後個餐埋身餵完再用奶樽補媽媽奶(120ml?), 都可以瞓天光.


願攜手渡過悲傷, life is still going on.


子爵府

積分: 12941


39#
發表於 12-3-27 22:41 |只看該作者
頂! 系統死都要在我留言加條formula milk banner. 下次打keyword都要小心D
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 12-3-28 14:00 |只看該作者

回覆:蝦米豬 的帖子

Thx!




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo