婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-3-7 11:26 |只看該作者
parent007 發表於 12-3-7 00:39
唔鍾意,覺得私人領土被入侵

贊成~~~


大宅

積分: 2787


22#
發表於 12-3-7 11:34 |只看該作者
如果係c6帶上來, 咁當然無問題, 因為個家佢都有份.

問心, 唔知樓主未結婚前, 會唔會有時候會上c6到, 又或者c6會上來自己屋企, 係唔係每次上來前, 都會通知晒自己/對方的爸爸媽媽.


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-3-7 11:38 |只看該作者
briancth 發表於 12-3-7 01:07
明白你意思,同C6傾下先啦,佢哋係咪成日都上你屋企ga?

佢地成日都話想上,咁佢地叫十次,咪比佢地上1-2次囉~


男爵府

積分: 8814

畀面勳章


24#
發表於 12-3-7 11:41 |只看該作者

引用:掉返轉,你帶你爸爸媽媽返屋企你會問過c6嗎

原帖由 phoebe309 於 12-03-07 發表
掉返轉,你帶你爸爸媽媽返屋企你會問過c6嗎?如果你都會嘅咁佢都需要咁做!我同c6就唔會囉,我寧願6299上嚟 ...
Me too





子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-3-7 11:43 |只看該作者
karisyam 發表於 12-3-7 10:29
明白既, 心平氣和同c6傾吓啦.
其實6299唔會諗到你鍾唔鍾意, 只係覺得嗰個係佢個仔, 結咗婚都要對佢照顧週到 ...

同C6講左啦,叫佢下次帶6299上我地屋企之前,通知我一聲,等我執一執間屋囉~~


子爵府

積分: 14254

炎夏勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-3-7 11:54 |只看該作者
我搬左之後我講到明唔歡迎6299上黎我屋企

老公都明白我....所以講左如要見孫請另約時間外出飲茶....


同埋如果我有第二胎,我會生左先通知佢地....想見都要等滿月後....

我真係接受唔到傷害我至親至愛的人做6299

況且佢地都唔要我做新抱...呢d野佢地應該一早預左!


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-3-7 12:32 |只看該作者
tigerchaichai 發表於 12-3-7 11:34
如果係c6帶上來, 咁當然無問題, 因為個家佢都有份.

問心, 唔知樓主未結婚前, 會唔會有時候會上c6到, 又或 ...

結婚之前,我上C6屋企又好,C6上我屋企都好,

我地都會通知晒阿爸阿媽,得到晒佢地同意先會上,

始終間屋唔係你既,你只係阿爸阿媽個仔/女,

無話事權,所以點都應該要尊重下個屋主囉~


大宅

積分: 1382


28#
發表於 12-3-7 13:03 |只看該作者

引用:Quote:briancth+發表於+12-3-7+01:07+明白

原帖由 ting11741181 於 12-03-07 發表
佢地成日都話想上,咁佢地叫十次,咪比佢地上1-2次囉~
上你屋企有咩搞呢??係咪次次都係等你番咗工嘅時間?




侯爵府

積分: 20577

2025勳章蛇年勳章 2018父親節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 +5熱血勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 12-3-7 13:11 |只看該作者
冇所謂,有時同完99食lunch,佢冇地方去,我都會叫佢上我屋企坐。


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 12-3-7 13:19 |只看該作者
briancth 發表於 12-3-7 13:03
上你屋企有咩搞呢??係咪次次都係等你番咗工嘅時間?

無架,上黎彈下你呢度唔好,個度大麈,呢度又唔應該咁擺,個度又應該擺D乜......咁囉~

佢之前上黎,我同C6都會係度招呼佢,之前仲會用1-2小時去預備,

其實佢次次上黎都搞到我好大壓力......


珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


31#
發表於 12-3-7 14:26 |只看該作者
如果我唔係度,
有咪所謂呢!


寶石宮

積分: 434333

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 12-3-7 15:36 |只看該作者
冇感覺, 佢係6299, 唔通話唔歡迎咩, 佢都係上黎坐下啫, 冇乜所謂既~


大宅

積分: 1382


33#
發表於 12-3-7 15:37 |只看該作者

引用:我搬左之後我講到明唔歡迎6299上黎我屋企老

原帖由 shmilyuki 於 12-03-07 發表
我搬左之後我講到明唔歡迎6299上黎我屋企

老公都明白我....所以講左如要見孫請另約時間外出飲茶....
玩到咁大??勁!!你c6又肯支持你!




大宅

積分: 1382


34#
發表於 12-3-7 15:41 |只看該作者

引用:Quote:briancth+發表於+12-3-7+13:03+上你

原帖由 ting11741181 於 12-03-07 發表
無架,上黎彈下你呢度唔好,個度大麈,呢度又唔應該咁擺,個度又應該擺D乜......咁囉~

佢之前上黎,我 ...
真係「關你差事」,多多意見,呢樣唔鍾意,嗰樣又唔鍾意,咁就唔好上人屋企,咁咪「眼不見為乾淨」囉!




大宅

積分: 2476

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


35#
發表於 12-3-7 16:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+phoebe309+於+12-03-07+發表

原帖由 ting11741181 於 12-03-07 發表
如果我帶我阿媽上黎,我會sms或者打電話同佢講聲先,佢ok左,我先會同阿媽上去



...
Agree , 但c6唔係次次會,我勁唔like,唔係要申請,係尊重




男爵府

積分: 6368


36#
發表於 12-3-7 16:08 |只看該作者
tigerchaichai 發表於 12-3-7 11:34
如果係c6帶上來, 咁當然無問題, 因為個家佢都有份.

問心, 唔知樓主未結婚前, 會唔會有時候會上c6到, 又或 ...

很有道理!
我只係接受唔到99自出自入. 所以我唔會比屋企鎖匙佢地, 以免麻煩.


別墅

積分: 944


37#
發表於 12-3-7 16:31 |只看該作者
其實個仔自己帶自己父母返屋企, 好正常不過既事~ 當然佢同您講聲就最好啦~
其實無咩大不了....不要太敏感啦~


大宅

積分: 3913


38#
發表於 12-3-7 16:35 |只看該作者
如果我要返工。老公趁我不在時帶9962 上來,我不介意。掉番轉,老公返左工,我家人上來,我一定會事先通知老公,禮貌嘛!


大宅

積分: 3575


39#
發表於 12-3-7 17:14 |只看該作者

回覆:大家鐘唔鐘意99上你屋企?

十級唔鍾意,最唔鍾意就係餵我個仔食佢食過嘅嘢,好唔衛生,成日抱住我個仔唔比佢落地,但我個仔已經識行識走!!




子爵府

積分: 14254

炎夏勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 12-3-7 17:49 |只看該作者
briancth 發表於 12-3-7 15:37
玩到咁大??勁!!你c6又肯支持你!

c6真係好撐我...
佢係我出事果日開始不離不棄咁日日去醫院探我...
又四出幫我搵唔同醫生...中西都搵...
就算佢媽講咩都唔理...
佢媽係我出事之後日日比說話我聽...
又叫c6同我離婚...送我返外家...叫我去死唔好累人...又同我個2歲的仔仔講"你媽死左架啦"

更甚是夠膽要求當時仍坐輪椅的我跪低斟茶認錯......


我c6見佢地咁做....已經企晒我果邊了!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo