夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4086


21#
發表於 12-3-9 13:25 |只看該作者
回覆 lovelycats1437 的帖子

嗯,我自己未有小朋友,只係有寵物在家每日都要定時定候要湊,開頭對方都唔會理會我想唔想自己一個人在家,有時佢遲收工知遁我食左飯先又冇煮俾佢,佢就會約朋友食宵夜。有次我頂唔順問佢: 「呀~係米我唔煮飯你就唔使返屋企呢? 係米唔使睇下隻兔仔呢? 即係返屋企係為左有餐住家飯食有張床睏下就夠架啦係米呀?」
自此之後佢就會開始諗下我都想休息下,大家協調下。
其實,老公又好男朋友又好,都係要我地好似訓練仔女自理o既方法一樣,訓練佢地照顧頭家架,因為佢地由細到大可能都係由媽媽做晒所有家務,碗都唔使洗一隻! 所以好自然唔覺得自己有責任囉!

我o既經驗係: 有時唔需要投訴對方點解唔做乜乜乜,而係要教導對方點去做乜乜乜,兩者對於尐受軟唔受硬o既男人黎講,天與地o既分別!


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


22#
發表於 12-3-9 14:34 |只看該作者
好多男人講嘢都粗聲粗氣,又無高低音喎!其實佢哋無心架!唔好嬲喇!


大宅

積分: 1315


23#
發表於 12-3-10 21:06 |只看該作者
開心見城去表達自己的feelings,但係唔好做到好似要"唉"佢,大家地位要對等。你要去街,早d通知佢,係通知,唔係申請,話定比佢聽夜d返。

千其唔好做到佢有權say no.

點評

lovelycats1437  我明白...要學習下先得.....  發表於 12-3-11 20:23


大宅

積分: 2396


24#
發表於 12-3-18 01:15 |只看該作者

引用:Quote:Nancy20090615+發表於+12-3-8+12:08+

原帖由 lovelycats1437 於 12-03-08 發表
因為我工作地區同我家距離很離,同同事食根本唔可以要人地就我去咁遠~ 算啦, 去左都唔開心,都係返去湊女... ...
你應該繼續堅持落去, 冇理由婚後要斷絕同friend來往或者唔去街㗎. 佢就係想你唔去街所以次次都俾面色你睇同埋你可能有少少寵壞咗佢.





首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo