夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 19173


21#
發表於 12-3-8 21:23 |只看該作者
我由細到大見住我媽點為我地3姐弟盡心盡力,佢既人生就只有我地3個,太辛苦,我想擁有屬於自己既人生,唔想為仔女牽掛,享受生活,成世人都好自由自在,養貓對我地黎講已經好大責任


大宅

積分: 3286


22#
發表於 12-3-8 21:34 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

我覚得不值得,我希望我有一個自由自在的人生,c6都係這樣想。




男爵府

積分: 5509


23#
發表於 12-3-8 21:49 |只看該作者

女人值得為生小孩而付出嗎?

各位媽媽,怒我多咀,我諗因為你童年佢自己同媽媽遭遇所以多左顧慮,所以先問呢個問題,但我見到某啲媽媽好似誤解左少少。。。

因為我有位朋友都同我討論過類似嘅問題,佢見而家社會同自己經濟時間等等都有好多因素,對小朋友嘅成長有影響,佢話自己都覺得咁難揾食,怕夾硬生出嚟,小朋友又面對我地面對緊嘅問題,有機會唔開心同會怪亞媽,所以佢就算超鐘意小朋友都唔敢生,仲話我肯生係好敢。。。

但樓主,我想回應你,我覺得生小朋友單單喺自己身上係冇咩特別好處,我本身都好愛自由自在,同覺得教小朋友嘅責任一定大到難以想像,所以我都怕。。。

但作為一個女人,年紀越大就越冇能力去照顧小朋友,而且我另一半希望有個完滿啲嘅屋企,所以我應丞佢試下喺某個歲數之前努力造人,結果好快就Bingo。。。

但有左之後,可能呢啲真係女人嘅天性,我覺得好期待小B出世,我有時都會驚同擔心日後嘅生活,但見到c6同99對我百般愛護,我覺得我賺左好多。既然係上天安排,我會努力學習做一個媽媽。。。而且唔只我付出,我家人都有份,呢個只係開始。。。

所以我只可以話你應該比過去嚇壞左,日後嘅事我都唔知會係點,但如果你真係好憂心,而你c6又明白的話,唔生小朋友都唔一定係壞事。。。

唔好諗太多啦,值唔值得,計唔到架




禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


24#
發表於 12-3-8 21:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3356

畀面勳章


25#
發表於 12-3-8 22:12 |只看該作者

回覆:山貓 的帖子

我係意外懷孕,生咗阿囡,我發現冇嘢俾個女重要,佢係我嘅精神支柱,我陀佢果陣佢陪我經歷咗好多難關,我對佢可以無條件付出,甚至放棄事業;如果再選擇,我都係會生佢出黎。學你媽話齋,做咗人父母之後就會明白!




子爵府

積分: 11869


26#
發表於 12-3-8 22:13 |只看該作者
睇你行文,俾我感覺你好少"我", 我意思係其實生個小朋友出黎係"你"個仔/女,唔係你奶奶既孫,唔係淨係你老公既仔/女..

如果你本身唔想生,唔鍾意小朋友既,其實可以揀唔生,但係生仔絕對唔係為別人而做既事..唔洗諗個男人會唔會負咩責任,咁樣諗諗得太多,放d希望喺自己身上好過!問題係我生得出,無左個男人,我都會咩起頭家!因為生小朋友係"我"既決選擇..


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-3-8 22:19 |只看該作者
睇到你個TOPIC..第一個問題係..生小孩只有付出嗎?再睇你內文...太長..我只係睇到一半...

講真,我真係從來都冇諗過婚姻會有問題..生個小朋友出黎為乜...我父母都係離婚收場的..小時候我爸都係冇做好爸爸既本份..我媽都一個人揹起頭家的....

但係上一代既不幸唔等於依一代既不幸...重有..我媽有能力揹起碼家...都係因為有2個小朋友需要佢...佢有小朋友..先有毅力去工作...愛自己活得好...

媽媽有能力為小孩付出..係因為小孩比到力量我地...

有時D野就係好唔公平..媽媽好似對小朋友付出好多咁...但係相對地..媽媽係小朋友身上所獲得既..都比爸爸既多好幾倍...


伯爵府

積分: 16757


28#
發表於 12-3-8 22:22 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

為男人生未必值
為自己生值
為孩子生不要計值唔值,因為蝕硬!




大宅

積分: 3418


29#
發表於 12-3-8 22:34 |只看該作者
因為愛....父母由細都大都好愛我,我都想可以分享哩份愛俾我既BB....
我愛我老公,我愛我父母,我亦愛我自己, 我想大家都開心, 所以我肥我樣衰我要付出我都唔覺得係D 咩, 見到大家見到我懷孕而開心就係回報,可能我遇到個我認為我值得去付出去為佢生BB 既男人喇,最少我感覺唔到佢緊張我肚入面既BB 少於我緊張既程度,第日我估我為小朋友付出會更多, 我唔介意..人生好短, 我既快樂係睇到身邊我在意既人開心而來, 而唔係單單個人享樂,美麗外表而黎,咁當然哩D 都係我會努力追求既, 人人既人生觀不同, 樓主唔想生既唔好迫自己


男爵府

積分: 6373


30#
發表於 12-3-8 23:19 |只看該作者
本帖最後由 Sophia527 於 12-3-8 23:21 編輯

有個孩子不是負累, 因為他/她能給你很多快樂的時光。
雖然很辛苦,但係好開心
我敢話,如果有朝一日,老公唔要我,我都會照顧個小朋友,
我有能力照顧他,BB已成為我的親人,一世的,不變的


要BB是要有充足的心理準備,想不通,不要生,因為只要一辛苦,便會埋怨.

點評

山貓  因為只要一辛苦,便會埋怨<------我好同意呀  發表於 12-3-9 03:52


伯爵府

積分: 16331


31#
發表於 12-3-8 23:46 |只看該作者
現今嘅社會真係有好多問題存在,其實樓主你擔心
嘅嘢都係好啱架.
對一個女人嚟講生bb係一條不歸路,生得就預咗一
力承擔(好似你媽媽一樣),所以一定要諗清楚,最怕
害人害己.
所以女人值唔值得為生bb而付出咁多呢個人問題,
只有自己先可以下結論,其他人係俾唔到答案你架.


複式洋房

積分: 190


32#
發表於 12-3-8 23:46 |只看該作者

引用:比我再揀,+我同老公都會生小朋友..+係..囝

原帖由 oncidium-y 於 12-03-08 發表
比我再揀, 我同老公都會生小朋友.. 係..囝囝初出世時我們真的不太習慣..又辛苦.. 不過睇住佢健康成長.. 現 ...
認同,要諗清楚,真係想自己想要才好生,因為真係要付出好多,但係如果係自己想要的,就唔怕付出,亦好甘心又開心!相反如果不是自己想要的,就會好辛苦!




瑪瑙宮

積分: 139638


33#
發表於 12-3-9 00:02 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 12-3-9 09:16 編輯

我真係諗唔到生小孩對一個女人黎講有咩好處??~~~


我諗您媽媽好明點答您呢個問題, 您是她心靈的最大安慰. 睇晒所有回覆都唔會明得晒, 心靈的感受要用心靈去感應.

我媽同我講左句, 我梗係掛住您啦, 聽得我好感動. 呢份互動的親情, 要親自品嚐才能明白.


侯爵府

積分: 21308


34#
發表於 12-3-9 00:26 |只看該作者
中四讀econ.時, 有一堂老師解釋咩係inferior good, 咩係superior good. superior good就係你有錢咗會買多啲既嘢, 例如名牌手袋. inferior good係你有錢左會買少啲既, 例如碟頭飯. 跟住老師話, 發達先進國家, 如美國,西歐, 人口老化都比較西利, 出生率低, 落後國家如印度, 中國就相反. 所以bb係有錢既時後consume少啲, 即係inferior good!

我聽完之後覺得好震撼, 而家過左十幾年仲好記得. 但我無比佢影響到, 無因為甘而覺得唔值得生. 因為我由細到大都想生細路. 簡單尼講, 從理性考慮, 小朋友係高風險回報低, 絶對無理由要生. 因為生左就係打咗一份無得辭職既工, 得到既回報係不能量化的. 咩見到就咩唔開心都無晒, 佢生性你又好安樂. 呢啲嘢真係好抽象, 亦唔見得快樂只可以從細路身上攞到.

所以, 想生bb, 一定係非理性的決定. 我地做, 因為我地想,由心地想. 而有bb的快樂, 確確實實係要好多辛酸換返尼, 但果種開心, 亦都唔係未試過既人想像得到, 等如就算文學博士都永遠唔能夠形容到生仔有幾痛一樣, 無人話到比你聽果種感覺係幾咁意想不到. 你想試, 就要take risk, 我地確實由有bb果一日已經take緊risk, 宫外孕, 毒血症, 唐bb, 停止心跳, 我地捱過一關又一關, 遇上不幸, 喊完驚完心驚膽震再來過, 排卵丸, iui, ivf, 試完一次又一次, 唔好計心理壓力, 洗左既錢分分鐘比到首期買樓.

所以, 唔好問我地值唔值, 點解覺得值, 老公走佬點算, 細路唔孝順點算. 我地都係見步行步, 只不過, 我地都真心喜歡生bb, 所以願意冒呢個險. 可以咁講, 唔計咩傳宗接代... 生bb, 其實係好任性既行為, 但自己鍾意就食得咸魚抵得喝.

最後勸告, 自己唔諗通真係唔好生, bb有個唔愛自己既媽媽係好慘架.

點評

LUON  好好! 好喜歡你的論點! 我就是任性地喜歡小孩!  發表於 12-3-10 11:07


翡翠宮

積分: 86639

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


35#
發表於 12-3-9 01:13 |只看該作者
點解覺得女人為生BB付出好多?付出係有,但係人做每件事都有付出架啦,我又唔覺得生BB係特別大既付出,而且點解要擔心老公因此出軌? 你即使唔生,個老公係唔生性既,係咪都會出軌,同生BB冇關係。

如果真係要咁現實地諗,每樣野我做出黎付出咁多回報值唔值,咁樣會過得好唔開心。結婚生仔唔係投資,感情付出隨時冇回報,當然你可以選擇一個人過活,但咁樣人生有乜意思?


別墅

積分: 975


36#
發表於 12-3-9 03:41 |只看該作者
本帖最後由 山貓 於 12-10-29 15:56 編輯

del


別墅

積分: 975


37#
發表於 12-3-9 03:50 |只看該作者
本帖最後由 山貓 於 12-10-29 15:51 編輯
del


別墅

積分: 975


38#
發表於 12-3-9 03:56 |只看該作者
heyhey101214 發表於 12-3-8 22:13
睇你行文,俾我感覺你好少"我", 我意思係其實生個小朋友出黎係"你"個仔/女,唔係你奶奶既孫,唔係淨係你老公既 ...

你講得岩....其實我一早就諗過我點樣先會生bb,我既答案係"除非我本人好想,否則點都唔會",所以我睇左你話生bb係為自己唔係為其他人,我諗通左dd,亦知道點解咁多媽媽都甘於付出,原來皆因自己很很很喜歡bb

點評

LUON  你明就好了! 愛自己是很重要! 先學會愛自己, 而後有人愛!  發表於 12-3-10 11:09


別墅

積分: 975


39#
發表於 12-3-9 04:00 |只看該作者
華美 發表於 12-3-9 00:26
中四讀econ.時, 有一堂老師解釋咩係inferior good, 咩係superior good. superior good就係你有錢咗會買多啲 ...

多謝你尾2果段講既野,令我明白多d點解咁多人願意付出,意見很寶貴
BK版上個個都叫我唔想唔好生,唔好害人,我當然亦唔想害人,但我相信若果有一天我想清楚,我生下bb,我會很愛錫佢


男爵府

積分: 6373


40#
發表於 12-3-9 04:01 |只看該作者
有個孩子不是負累, 因為他/她能給你很多快樂的時光。
雖然很辛苦,但係好開心
我敢話,如果有朝一日,老公唔要我,我都會照顧個小朋友,
我有能力照顧他,BB已成為我的親人,一世的,不變的

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo