興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   1


伯爵府

積分: 16289

貓狗褓姆 DHA勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-3-14 16:22 |只看該作者
我啲狗狗食過fish4, burns, supetgold都起粒粒,但食左canidxe又無事無哂啲粒粒


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-3-14 16:24 |只看該作者
amychann 發表於 12-3-14 16:22
我啲狗狗食過fish4, burns, supetgold都起粒粒,但食左canidxe又無事無哂啲粒粒
我隻狗同你一樣, 轉左其他糧就起粒粒, 而家食緊canidxe, 雖然都仲有粒粒, 但D毛滑左好多, 同埋比起以前少左粒粒. 不過見有人話呢隻牌子D糧唔係咁好, 所以心思思幫轉糧.


伯爵府

積分: 16289

貓狗褓姆 DHA勳章 畀面勳章


23#
發表於 12-3-14 21:21 |只看該作者
宜家食羊紅飯,想轉無穀物條line


男爵府

積分: 8164


24#
發表於 12-3-18 05:50 |只看該作者
回覆 lovebobo 的帖子

佢走之前二星期, 開始時行路都行到反轉, 又無力, 之後無食野幾日, 我就帶佢睇醫生, 獸醫話佢缺水, 叫我幫佢驗血, 驗左話佢腎考素高及唔食野已數天, 叫我帶佢去旺角某一間獸醫處入院住幾日及吊炎水, 我話明日早上先有時間, 到了那一晚, 我煲了湯, 試比豬展怇食, 佢又肯食喎, 咁我咪無帶佢去囉, 仲成日餵佢飲水, 之後佢食番野幾日, 唔知係唔係無力, 佢無大便, 只有尿, 同埋身上開始爛, 我咪又帶佢去睇開果一間獸醫處, 醫生又開左通便水同搽身既膏比佢, 我咪又餵佢飲同幫佢搽, 之後幾日又開始唔食野只飲水, 打去問睇開既醫生, 佢話幫我約旺角獸醫處留院, 第二天早上我帶佢去, 又照了超聲波, 照完佢地打電話話佢心, 腎, 肝都唔係咁好, 同佢吊住炎水先, 住了一晚院, 佢地就話佢食又唔食企又企唔到, 話佢辛苦勸我幫佢人道, 我同家人話一日時間唔想咁快決定, 睇多一日先, 我地問狗狗, 係咪好辛苦, 想走就吠出來給我們知道, 佢一直都無吠, 聽完之後一分鐘係咁吠, 我地都係唔想有咁既決定, 希望有奇蹟, 到了第二日獸醫打電話來, 叫我地去, 都話隻狗唔得, 結果就幫佢安樂去...佢好有人性, 一直都無聲, 走之前吠了二聲, 好像說再見...

不過我最唔滿意, 睇開果一間無驗血無比番我, 之後轉介旺角個間又無比我睇超聲波資料結果, 所以我隻狗仔轉左去自由道果間睇, 醫生有驗血正本比番我, 同埋佢解釋埋超聲波圖片...


男爵府

積分: 8164


25#
發表於 12-3-18 05:53 |只看該作者
其實我好內疚, 因為呢隻狗係我第一隻養, 我唔知道老狗唔食野幾日係好嚴重既事, 佢2次無食野幾日我先睇佢去睇獸醫, 或者係佢走既原因, 我到而家仲怪緊自己, 希望佢在天之靈可以原諒我...


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-3-20 11:21 |只看該作者
回覆 leeyin 的帖子

你隻狗同我之前隻狗一樣, 都係突然間咁走左, 一邊睇住你個post, 一邊回憶返佢


男爵府

積分: 8164


27#
發表於 12-3-21 02:54 |只看該作者
我剛剛又諗起佢, 向著天對牠說話, 又起來, 感覺真的很難受, 而家先發現怇係我心中原來咁重要, 可惜現在講咩都無用, 已經太遲了, 想對佢好都唔可以...經此一次, 令我更珍惜身邊人和牠的仔女, 一定要對值得你愛的人好...

點評

lovebobo    發表於 12-3-21 09:20

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo