懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 408


21#
發表於 12-3-11 04:45 |只看該作者

引用:宜家32w,我吃左勁多火龍果同橙...如果無吃

原帖由 cathy922 於 12-03-10 發表
宜家32w,我吃左勁多火龍果同橙...如果無吃呢兩樣,無便便
D老人家話不要食橙,因為會令寶寶有濕「陳」,我個仔係我奶奶第11個孫,真係唔食橙,個個無濕陳。




別墅

積分: 553


22#
發表於 12-3-11 07:01 |只看該作者

引用:火龍果好寒。未有之前日日食。試過長時間停

原帖由 tisomoso 於 12-03-10 發表
火龍果好寒。未有之前日日食。試過長時間停經。調理左好耐先正常返。依家有左我怕怕了。平均d食多d唔同嘅蔬 ...
每個人體質唔同,我又唔覺依兩隻生果涼噃




別墅

積分: 553


23#
發表於 12-3-11 07:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cathy922+於+12-03-10+發表宜

原帖由 ivylai82 於 12-03-11 發表
D老人家話不要食橙,因為會令寶寶有濕「陳」,我個仔係我奶奶第11個孫,真係唔食橙,個個無濕陳。



...
我中醫話橙唔係點濕果噃,我仲問佢食唔落橙,佢話飮唔凍既鮮橙汁都ok




別墅

積分: 952


24#
發表於 12-3-11 14:49 |只看該作者

回覆:想問大肚食唔食得火龍果,蓮冒架?

兩樣都有食





大宅

積分: 1199


25#
發表於 12-3-11 15:42 |只看該作者

引用:火龍果好寒。未有之前日日食。試過長時間停

原帖由 tisomoso 於 12-03-10 發表
火龍果好寒。未有之前日日食。試過長時間停經。調理左好耐先正常返。依家有左我怕怕了。平均d食多d唔同嘅蔬 ...
我寒底,但日日食火龍果,如果唔食冇便便... 點算



No.1 mama


大宅

積分: 1841


26#
發表於 12-3-12 11:29 |只看該作者
蓮冒,我有食,食左好多,雪梨都有食,火龍果暫時未食過,因降血壓.


大宅

積分: 4297

陪月勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-3-12 12:29 |只看該作者
火龍果就無食,
橙差唔多一日一個, 都OK 呀

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo