樓市動向

跳至

首頁
12

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 149900

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 12-3-15 11:02 |只看該作者
九龍塘好住過奧海城果邊, 次次地鐵埋奧運站, 已經嗅到好大陣屎渠味

點評

naviegirl  yeah  發表於 12-3-16 12:36


男爵府

積分: 7009


22#
發表於 12-3-15 11:58 |只看該作者

回覆:kitbebe 的帖子

好想住九龍塘呀!



**************************************** 芍妤bb 10/11/2004 在聖保祿醫院出世,體重 2.6Kg。 ****************************************


大宅

積分: 4475


23#
發表於 12-3-15 23:43 |只看該作者
i like 奧運站


水晶宮

積分: 55644


24#
發表於 12-3-16 07:46 |只看該作者

回覆:澳海城或九龍塘好?

之前住有會所新樓,九百几尺,七成實用,靚景...衣家住冇景舊樓,千二尺但100%實用,接近新樓至少1500尺模樣...覺得始終室內空間大舒服好多, 舊唔舊其實係講間屋外邊環境,裝修一番室內環境新舊分別不大,地方大左,衣家少左出街添,多左留係屋企的意願...舊屋就要預筆$ 裝修,可能需要換曬成屋電線水喉...不過我兩度地方隔開幾條街,方便程度差唔多,但新樓果條街靚d靜d, 衣家樓下街嘈d,但揀多次都係舊樓,空間真的好緊要...




少奶奶的身份,丫頭的命...


公爵府

積分: 29959

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


25#
發表於 12-3-16 12:26 |只看該作者
本帖最後由 Jasber 於 12-3-16 18:40 編輯

住九龍塘細既小朋友學喱學嘮,好方便,對青少年仔女,屋企樓下已經係大商場會好大誘惑,成日想落街行下,放學又行下睇下,住九龍塘,老公仔女都深閨d


大宅

積分: 3886


26#
發表於 12-3-16 17:53 |只看該作者
剛剛睇完九龍塘舊樓,睇咗5間,感覺唔係咁舒服,因為屋入面間間都好暗,係就係大d,不過三尖八角,個價仲要冇得點傾,地產都話佢地每間最少都放咗一年,有間仲要放咗幾年都未賣得去.....我諗都可能要放棄舊樓喇


公爵府

積分: 29959

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


27#
發表於 12-3-16 18:54 |只看該作者
本帖最後由 Jasber 於 12-3-16 18:56 編輯
chigiwing 發表於 12-3-16 17:53
剛剛睇完九龍塘舊樓,睇咗5間,感覺唔係咁舒服,因為屋入面間間都好暗,係就係大d,不過三尖八角,個價仲要冇得點 ...

九龍塘舊樓間間個績都唔同,有自己個性, 唔同大屋苑, 間間差唔多, 係要比多D時間睇多D先揾到自己心水
至於暗呢, 有可能係個績唔靚, 但係間屋大左, 深左, 某D位會離窗遠左, 相對地會比起所謂差唔多呎數新樓暗D都唔定.
放盤幾年都未賣, 我信係業主有實力, 唔係等錢使賣黎換樓, 唔肯就價賣就真!


大宅

積分: 2233


28#
發表於 12-3-18 23:43 |只看該作者
九龍城陶源又如何?算唔算九龍塘呢? 覺得好似唔錯.....靜中帶旺, 各位點睇?


男爵府

積分: 5503

畀面勳章


29#
發表於 12-3-19 08:14 |只看該作者

回覆:澳海城或九龍塘好?

買D十年樓齡樓好D,唔使維修!好似我朋友住的舊樓40年,一梯兩伙,每戶夾50萬!九龍塘都有好多新新地舊樓,尺價和澳運差不多!澳運現在好貴,但勝在多商埸。係多咗少少大陸人!




男爵府

積分: 9754


30#
發表於 12-3-19 09:40 |只看該作者
2000 呎 vs 1400. 面積真係差好遠. 兩公婆如果無小朋友. 樓下有無商場都不太重要.
你工人會唔會帶老人家去公園散步 ? 我住青衣mtr 樓上, 見到不少工人帶老人家到樓下平台曬下太陽,吹下風. 睇下d 其他小朋友周圍走.
or 工人陪老人家在商場行下. 日子好過d. 唔係洗日屈係屋企.

你選得九龍塘.屋企應該有車代步,有無mtr 問題不大. 反而老人家多不多看醫生 ? 容不容易上taxi or 要否去做body check 都會是一個考慮點. ?



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo