在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18919

牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 親子王國15週年勳章 熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


21#
發表於 12-3-14 16:55 |只看該作者
我上年已經好閒, 今年閒到可以數頭髮.
老闆日日坐係公司. 要日日努力扮忙.

點評

par3186  扮忙先系最慘ar  發表於 12-3-16 14:42


大宅

積分: 3170


22#
發表於 12-3-14 17:00 |只看該作者

公司靜到呢......

我公司都好靜,呢個環境keep左一段時間,而家重話要cut OT,真係想死。



我要努力搵錢


大宅

積分: 3100


23#
發表於 12-3-15 22:54 |只看該作者

回覆:公司靜到呢......

咁我都好好彩,返工夠忙但準時收工,唔駛 ot! 有時仲可以靜返d上吓網




複式洋房

積分: 245


24#
發表於 12-3-15 23:05 |只看該作者
靜有幾種情況既,有D系無生意,有D系人力過剩,有D系高職位,系公司吹吹水就有高人工,唔知你系邊種情況。


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


25#
發表於 12-3-16 12:48 |只看該作者
回覆 大圍媽媽 的帖子

我同你一樣呀, 老細仲日日心情唔好發惡添!

巿道唔好都冇計~
.........................................


男爵府

積分: 6770

畀面勳章


26#
發表於 12-3-19 16:51 |只看該作者
我公司都係一樣, 好似死城咁, 但係又要扮有嘢做先至最慘.


大宅

積分: 3699


27#
發表於 12-3-20 11:03 |只看該作者

引用:我公司都係一樣,+好似死城咁,+但係又要扮有

原帖由 HTML 於 12-03-19 發表
我公司都係一樣, 好似死城咁, 但係又要扮有嘢做先至最慘.
我公司都好似死城,但能上網。但都上到好悶…



點評

yickly    發表於 12-3-20 15:20


珍珠宮

積分: 43610

醒目開學勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-3-20 11:08 |只看該作者
電話都唔多響

點評

yickly    發表於 12-3-20 15:20


大宅

積分: 1236


29#
發表於 12-3-20 13:26 |只看該作者
我公司都好靜, 日日發牛豆, 老板响度就扮吓忙, 有時真係會唸下不如執左去, 補d錢俾我,等我返屋企凑仔好过....


伯爵府

積分: 15440

好媽媽勳章


30#
發表於 12-3-20 14:16 |只看該作者
對上舊公司又係係咁既環境之下捱左半年, 跟住都頂唔住, 執埋

點評

vwong  似我公司  發表於 12-3-20 16:07


別墅

積分: 662


31#
發表於 12-3-20 14:22 |只看該作者
我都係冇嘢做, 日日返工等收工, 其他同事都會有嘢做, 但見佢地都係少咗出貨, 電話又冇....蚊子飛過都會聽到...


珊瑚宮

積分: 101282

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 大廚勳章 親子達人勳章


32#
發表於 12-3-20 15:21 |只看該作者
本帖最後由 yickly 於 12-3-20 15:21 編輯

~~~~~~~~~同你地一樣 悶到發癲 ~~~~~~~~~


珊瑚宮

積分: 101282

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 大廚勳章 親子達人勳章


33#
發表於 12-3-20 15:22 |只看該作者
本帖最後由 yickly 於 12-3-20 15:22 編輯

好想快d放工呀


大宅

積分: 3581


34#
發表於 12-3-20 15:26 |只看該作者
我公司都好靜, 無嘢做, 仲要成日有人喺隔離監視住..... 上網都要鬼鬼竄竄.....
哎......


珊瑚宮

積分: 101282

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 大廚勳章 親子達人勳章


35#
發表於 12-3-20 15:36 |只看該作者
我公司d客大部份在歐洲, 生意一落千仗, 我依家都搵緊工, 希望轉得成工喇, 知道呢間公司再無前景, 都唔想再晒時間係度lu


珍珠宮

積分: 43610

醒目開學勳章 畀面勳章


36#
發表於 12-3-20 16:02 |只看該作者
yickly 發表於 12-3-20 15:36
我公司d客大部份在歐洲, 生意一落千仗, 我依家都搵緊工, 希望轉得成工喇, 知道呢間公司再無前景, 都唔想再 ...

可能去到邊都一樣

點評

wcpcelia  agree  發表於 12-3-23 08:44


珊瑚宮

積分: 101282

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 大廚勳章 親子達人勳章


37#
發表於 12-3-20 16:20 |只看該作者
ilovematthew 發表於 12-3-20 16:02
可能去到邊都一樣

年頭時, 見到好多bk mami 公司有人工加, 又有雙糧,

其實睇下你選咩行業, 有機會做印刷公司, 零售業果d會好呱...


大宅

積分: 2266


38#
發表於 12-3-22 16:49 |只看該作者

回覆:公司靜到呢......

我做銀行都好靜




珍珠宮

積分: 43610

醒目開學勳章 畀面勳章


39#
發表於 12-3-22 17:23 |只看該作者
esse 發表於 12-3-22 16:49
我做銀行都好靜

做銀行都可以上到bk, 勁, 我細妹也在獅子銀行做


大宅

積分: 2353


40#
發表於 12-3-23 00:00 |只看該作者

引用:我公司d客大部份在歐洲,+生意一落千仗,+我

原帖由 yickly 於 12-03-20 發表
我公司d客大部份在歐洲, 生意一落千仗, 我依家都搵緊工, 希望轉得成工喇, 知道呢間公司再無前景, 都唔想再 ...
我同妳一樣,無乜生意,返工等放工,有send CV ,但冇回音,因我要二個月通知,真係想執左佢遣散我地




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo