自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


男爵府

積分: 6463

hashtag影視迷勳章


21#
發表於 12-3-15 10:37 |只看該作者
無錯, 東海堂最好食, 不過聽人講, 佢都係美心架喎??!

點評

jensan  100% yes! 上尾森個website就有link.  發表於 12-3-15 12:52
jolo  肯定係.... 睇住東原本O既地方比美心用O黎擺貨...  發表於 12-3-15 11:05


伯爵府

積分: 15794


22#
發表於 12-3-15 10:40 |只看該作者
我覺得係..
同埋聖安X0的蛋糕個款靚咗好多


大宅

積分: 4106

玩具勳章 畀面勳章 睛靈勳章


23#
發表於 12-3-15 10:42 |只看該作者
"東XX" 咪即係貴價 "尾心" 囉! "東XX" 當然好食 D 啦, 因為貴 D 呀!
如果俾我選擇, 我都寧願幫襯 "聖XX" 好過, 不過我幫襯最多係 "凱X餅店"
因為好食 D!


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


24#
發表於 12-3-15 10:51 |只看該作者

引用:"東XX"+咪即係貴價+"尾心"+囉!+"東XX"+當然

原帖由 winky428 於 12-03-15 發表
"東XX" 咪即係貴價 "尾心" 囉! "東XX" 當然好食 D 啦, 因為貴 D 呀!
如果俾我選擇, 我都寧願幫襯 "聖XX" 好 ...
凱詩我見過佢點運包之後就冇買過,我而家買聖安拿多,平過又好食過美心,有時買下a1,a1太貴,吾可以日日食




---生命無價,請支持領養---


珍珠宮

積分: 31861

母親節2025勳章 2018父親節勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-3-15 10:53 |只看該作者
無食開聖安娜


水晶宮

積分: 64904


26#
發表於 12-3-15 10:55 |只看該作者

回覆:聖安娜蛋糕好食過美心?

聖安娜d包好食過美心!



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-3-15 10:58 |只看該作者
先前有個 post 話聖安娜d包 係起大6做


男爵府

積分: 7995


28#
發表於 12-3-15 10:59 |只看該作者
琴日買咗條聖安那卷蛋, 覺得有實感D. 定前一直食美心, 覺得好似一陣風感, 唔知食咗D乜咁. 又冇呢味道. 琴日終於食咗一條有朱古力味嘅卷蛋喇
無聊閒在家


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


29#
發表於 12-3-15 11:02 |只看該作者

回覆:聖安娜蛋糕好食過美心?

美心粟子卷包同朱古力流沙包好好食!




大宅

積分: 4725

畀面勳章


30#
發表於 12-3-15 11:02 |只看該作者
Amy47 發表於 12-3-15 10:59
琴日買咗條聖安那卷蛋, 覺得有實感D. 定前一直食美心, 覺得好似一陣風感, 唔知食咗D乜咁. 又冇呢味道:nothi ...

同意!
美心的蛋糕真係完全冇味,鬆係鬆,但感到像是食化學產品一樣!


大宅

積分: 2620


31#
發表於 12-3-15 11:03 |只看該作者

回覆:聖安娜蛋糕好食過美心?

凱c我聽過我fd真人真事我唔敢再買



點評

S.B.N.  可以講下有咩真人真事嗎?  發表於 12-3-15 11:27


象牙宮

積分: 216490


32#
發表於 12-3-15 11:03 |只看該作者
一dd la


珍珠宮

積分: 44658


33#
發表於 12-3-15 11:07 |只看該作者
topkidsmom 發表於 12-3-15 10:58
先前有個 post 話聖安娜d包 係起大6做

我都想咁講, 我都睇左之前個post!


侯爵府

積分: 23492

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


34#
發表於 12-3-15 11:09 |只看該作者


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


35#
發表於 12-3-15 11:12 |只看該作者
bobosweet 發表於 12-3-15 11:07
我都想咁講, 我都睇左之前個post!
睇 完 e 個 post 冇 再幫襯

聖安娜



http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4727142


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 12-3-15 11:14 |只看該作者
我都覺得聖安娜既蛋糕好食過美心呀, 而且又平D!!!
美心差左好多!!!


珍珠宮

積分: 31135


37#
發表於 12-3-15 11:15 |只看該作者
200%sure!!!!真係好食好多好多囉!!!!!!!!!!!


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


38#
發表於 12-3-15 11:15 |只看該作者
美心差左好多啦~~

我鐘意食聖安娜既CAKE~~ 大班都OK GA!


男爵府

積分: 6470


39#
發表於 12-3-15 11:16 |只看該作者

回覆:聖安娜蛋糕好食過美心?

之前東海堂ok嫁,但變左美心集團後又冇咁好!ok便利店D新鮮包都ok



點評

健朗媽咪  OK嗰D其實都係聖安娜, 因為成日都見到佢哋送貨去OK  發表於 12-3-15 11:38


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


40#
發表於 12-3-15 11:16 |只看該作者
topkidsmom 發表於 12-3-15 10:58
先前有個 post 話聖安娜d包 係起大6做

唔使睇POST, 去聖安娜睇佢袋裝的麵包, 上面有寫是在大陸造的.
我記得瑞士卷都是大陸造. 大陸造我估主因是人工平好多. 但係用料就唔肯定了.
聖安娜的個裝麵包, 好多分店都有焗爐同師傅, 好似是在店內整的.

蛋糕我都鍾意聖安娜的MOUSSE CAKE, 同埋75" BELGIUM CAKE.


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo