在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12708


21#
發表於 12-3-22 15:58 |只看該作者
雖然我既小朋友都比較大個, 不過無特別野我都會準時走. 宜家d老闆你做開係甘就好似老馮甘. 而且人越大越覺得要有life, 我既life not only工作.


伯爵府

積分: 15009

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 12-3-22 16:00 |只看該作者
回覆 NgarYan1122 的帖子

我直情走遲一分鐘都唔得...
夠鐘即閃!小朋友最緊要.理得其他人諗乜.


大宅

積分: 2515


23#
發表於 12-3-22 16:18 |只看該作者
轉工後日日唔駛ot,減人工都無所謂~
雖然我未有小朋友,但情願返去煮飯,多d 時間做人呀~
唔係點有b 生~


男爵府

積分: 6473

畀面勳章


24#
發表於 12-3-22 19:14 |只看該作者

回覆 回覆:NgarYan1122的帖子

我放工都準時走架,返屋企睇功課,最緊要攪掂即日交的文件





大宅

積分: 1058


25#
發表於 12-3-22 19:44 |只看該作者

回覆:會準時放工睇bb嗎?

我都會準時走,除非開會啦,咁就無得預時間,如果個會係我hold meeting,我就一定準時散會!大家都開心!




公爵府

積分: 29436

2018母親節勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


26#
發表於 12-3-22 20:49 |只看該作者

回覆:會準時放工睇bb嗎?

日日都想準時,但熄得機嚟都7點幾,返到屋企都要8點幾九點




珍珠宮

積分: 47292

熱血勳章 玩具勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章 遊學勳章


27#
發表於 12-3-23 13:58 |只看該作者
我BOSS話喎!如果有時要OT都要我O!我諗住真係有呢一日的話我會同佢講~唔得喎!我屋企無人湊我阿B!如果佢話我的話!就係家庭岡位歧視!大佬!勞工法例無話包OT一定要做GA!

點評

hoiching0516    發表於 12-3-27 15:02
hoiching0516    發表於 12-3-27 15:02


子爵府

積分: 13783


28#
發表於 12-3-23 14:11 |只看該作者
本帖最後由 yikaho 於 12-3-23 14:14 編輯

其實有好多ot嘅打工仔都係hea到ot....
一係就放工先嚟做嘢, 一係就好似我哋而家咁, 一邊做嘢一邊上網, 所以舊時未有互聯網嘅寫字樓工係好準時放工嘅....hahhaha!

我喺一般日子多數只係ot 20-40mins

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 12-3-23 15:51 |只看該作者
梗係準時返工, 準時收工啦


男爵府

積分: 5456

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章


30#
發表於 12-3-23 17:14 |只看該作者
準時收工,極小 OT,家庭係我 GE 第一位


男爵府

積分: 6146


31#
發表於 12-3-23 21:10 |只看該作者

回覆:MONKIKI888 的帖子

我日日都起碼ot半個鐘, 朝早起碼早人地9個字番工,因為d野用唔切,不過我老細成日單打我話我早走,我啋佢都儍。我要趕番屋企煮飯揍女,因為媬母7點要走,有錢都請唔到人肯留晏d,因為d媬母話自己都要番屋企煮飯喎.




大宅

積分: 4331

畀面勳章


32#
發表於 12-3-23 22:44 |只看該作者
日日收工準時閃

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo