琳琳小天使 寫道:
我就覺得無乜野,咁仲好喇﹗可以行下先去湊番個仔^^
siuwa 寫道:
唔嬲, 因為我家99比你家更經典, 佢你約左人係hotel吃下午茶, 跟住call你同個小朋友去比佢d朋友睇下個小朋友, 睇完叫你埋單同個小朋友走, (佢一d嘢都有比小朋友吃到). 我老公比我![]()
上天花板.

chanwyf 寫道:
我嗰個奶奶仲妙, 佢整咗d燕窩嚟我屋企, 打電話同我講話俾我老公食喎! 仲叫我夜晚攞俾佢!
早幾日佢俾咗d燕窩我仔女食, 同我講就係糖水, 唔知係咪驚我食咗佢呢?!
我都費事理佢!![]()
![]()