自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 405


21#
發表於 05-12-11 01:23 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

說來就話長..........唉

如果有得選,我想黎開尼個家


大宅

積分: 1739


22#
發表於 05-12-11 01:24 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

ERICBB

唔係喎!我哋比得多過大伯!

maggie520

我都係咁話!


洋房

積分: 405


23#
發表於 05-12-11 01:53 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

始仲我都係同佢地都冇感情
有乜事阿媽都會理自己個女先...(阿仔個老婆,阿仔自己理)
我諗要俾多D時間了解下大家之得


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 05-12-11 08:58 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

lolo

唔好咁嬲.你奶奶係要偏心你都無計.算啦.
過得人過得自己就唔好理佢啦.


子爵府

積分: 10053


25#
發表於 05-12-11 09:10 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

lolo123~
算吧la, 或者人夾人緣呢.
又可能你99諗住佢
卡嘢


公爵府

積分: 27971


26#
發表於 05-12-11 16:29 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

Agree! 或者佢比個機會你自己shopping呢!

琳琳小天使 寫道:
我就覺得無乜野,咁仲好喇﹗可以行下先去湊番個仔^^
我將這事告訴你們,是叫你們在我裡面有平安.在世上你們有苦難,但你們可以放心,我已經勝了世界. (約16:33)Born 3.02kg/1m 4.52kg/2m 6.06kg/3m10d 7.19kg/4m25d 8.38kg/6m 8.79kg/7m 9kg/8m 9.6kg/10m3w 10.2kg/12m 10.2kg/13m 10.8kg/16m 11.2kg


複式洋房

積分: 397


27#
發表於 05-12-11 18:05 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

我嗰個奶奶仲妙, 佢整咗d燕窩嚟我屋企, 打電話同我講話俾我老公食喎! 仲叫我夜晚攞俾佢!

早幾日佢俾咗d燕窩我仔女食, 同我講就係糖水, 唔知係咪驚我食咗佢呢?!

我都費事理佢!


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 05-12-11 18:30 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

琳琳小天使 寫道:
我就覺得無乜野,咁仲好喇﹗可以行下先去湊番個仔^^


Agree


大宅

積分: 1824


29#
發表於 05-12-11 19:06 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

唔嬲, 因為我家99比你家更經典, 佢你約左人係hotel吃下午茶, 跟住call你同個小朋友去比佢d朋友睇下個小朋友, 睇完叫你埋單同個小朋友走, (佢一d嘢都有比小朋友吃到). 我老公比我 上天花板.


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


30#
發表於 05-12-11 19:44 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

[quote]
siuwa 寫道:
唔嬲, 因為我家99比你家更經典, 佢你約左人係hotel吃下午茶, 跟住call你同個小朋友去比佢d朋友睇下個小朋友, 睇完叫你埋單同個小朋友走, (佢一d


大宅

積分: 1802


31#
發表於 05-12-11 20:35 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

有咩好嬲者 吾使應酬又吾係趕住去茶樓, 都吾知幾爽!
除非妳好恨同99飲茶啦


民房

積分: 104


32#
發表於 05-12-11 21:04 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

我都覺得冇咩野, 唔好理99咩人食飯, 佢似乎係想交帶聲佢出去lunch, 唔想冇人睇你小朋友而已.


翡翠宮

積分: 86013

好媽媽勳章 畀面勳章


33#
發表於 05-12-11 21:17 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

仲好啦唔使同99飲茶,唔使嬲喎!


禁止訪問

積分: 73927


34#
發表於 05-12-11 21:20 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2470


35#
發表於 05-12-11 21:22 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

同99+大嫂飲茶~~~不如同囝囝去玩仲happy, 反正如果99若果真係偏心唔去好過la


珍珠宮

積分: 31983

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


36#
發表於 05-12-12 10:30 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

siuwa 寫道:
唔嬲, 因為我家99比你家更經典, 佢你約左人係hotel吃下午茶, 跟住call你同個小朋友去比佢d朋友睇下個小朋友, 睇完叫你埋單同個小朋友走, (佢一d嘢都有比小朋友吃到). 我老公比我 上天花板.


一看就知道妳99要在FRIEND 面前威喇!, 以證明我要個新抱點就點, 俾埋錢都無聲出囉, 簡直是XO


別墅

積分: 978


37#
發表於 05-12-12 10:55 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

做咩要小事化大, 攪到自己吾開心? 十個有9個都吾鍾意同99果面應酬架啦!咁小事都睇吾開, 會死好多細胞, 多多都補吾番! ?-(


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


38#
發表於 05-12-12 10:57 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

角色轉移你又覺得無問題架喇!
我媽咪都試過,同班教友飲茶,
叫埋我同老公亞仔去,
我地去到成枱都是空籠,
佢地又趕住去為亡者祈禱,
咁咪叫佢同班aunties走先,
之後我地自己再叫過慢慢食。
都係我老公埋單吖!
我老公無野仲不知幾樂意咁做。
我媽咪開心,我咪又開心囉,
請一餐茶啫,我媽咪受得起有餘。


siuwa 寫道:
唔嬲, 因為我家99比你家更經典, 佢你約左人係hotel吃下午茶, 跟住call你同個小朋友去比佢d朋友睇下個小朋友, 睇完叫你埋單同個小朋友走, (佢一d嘢都有比小朋友吃到). 我老公比我 上天花板.


等待驗證會員

積分: 1323


39#
發表於 05-12-12 15:36 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

chanwyf 寫道:
我嗰個奶奶仲妙, 佢整咗d燕窩嚟我屋企, 打電話同我講話俾我老公食喎! 仲叫我夜晚攞俾佢!

早幾日佢俾咗d燕窩我仔女食, 同我講就係糖水, 唔知係咪驚我食咗佢呢?!

我都費事理佢!


奶奶整埋燕窩俾妳d仔女食,已經算好啦!就算佢唔整俾妳一個食,都唔係咁差o者!

我見好多時都係作為新抱既o係度彈個奶奶, 奶奶係咪真係咁差呢? 如果大家唔好太過計較,相信會覺得仲開心~

幾時聽過人地斤斤計較會覺得開心呢?

奶奶唔錫自己咪自囉,仲乜要俾佢點睇妳而影響妳自己心情? 咁樣好蠢!

把口生o係人地度,個心偏埋一邊都係控制唔黎,何必要自尋煩惱.

我勸下大家,人地唔鍾意自己,都要自己反省下係咩原因,我見有d人一句就怪晒人地,話自己唔識擦鞋拍馬屁,話人地偏心.... 係咪真係奶奶錯晒,真係自己問下良心啦.
bk閒人


男爵府

積分: 5226


40#
發表於 05-12-12 15:56 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

會嬲, 重會有排黑口黑面比佢睇, 我同佢住, 佢最驚就係我黑口黑面

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo