在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1047


21#
發表於 12-3-26 12:21 |只看該作者
天賜晶瑩 發表於 12-3-26 11:45
樓主你有 lcci 3,之前有無經驗先,若有經驗,10K都唔難搵到啊

正式就冇做過, 不過對bank statement,對俾客既月結單, 入手帳嗰d抄抄寫寫, 寄售嗰d帳都有既!!


大宅

積分: 1047


22#
發表於 12-3-26 12:27 |只看該作者
本帖最後由 chingching2003 於 12-3-26 12:28 編輯
miumiu0101 發表於 12-3-26 11:17
問題係, 舊公司除左人工之外, 樓主仲有咩不滿? 咁新公司除左人工ok之外, 仲有咩好處先? 唔好一味剩係向錢看 ...

佢前日叫個會計同我講加人既嘢,
個會計仲同叫我唔好成日咁準時走,
要對公司要人歸屬感, 好似屋企咁,
大佬, 我都係開完單, 做完每日既嘢,
準時走啫都唔得呀!!
個個同事都係咁架啦(一齊走),
人工已經同佢哋差唔多, 仲要我扮ot,
冇嘢呀!!


大宅

積分: 1429


23#
發表於 12-3-27 15:17 |只看該作者
去新工啦,當然唔留在舊公司, 因為已對舊公司冇期望及已心淡了.


大宅

積分: 1477


24#
發表於 12-3-27 16:24 |只看該作者
樓主, 有機會轉新工就試啦!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo