懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   9


大宅

積分: 2690


21#
發表於 12-3-27 10:08 |只看該作者


大宅

積分: 4615


22#
發表於 12-3-27 10:12 |只看該作者
20120110 發表於 12-3-27 09:58
奇怪我無第五個item準媽媽學習坊
Same here


大宅

積分: 2754


23#
發表於 12-3-27 10:15 |只看該作者
本帖最後由 chokpig 於 12-3-27 10:17 編輯

上次去左美素3月24 日個semina 有營養師講餵人奶媽媽要注意的營養, 同 沖涼示範
贈品係一罐貨裝孕婦奶粉都值一百幾十 , 另外一本小冊子都寫得唔錯
出乎意料係佢幾多時間講人乳時間媽媽要進食什麼 (當然有提及要飲孕婦奶粉補充), 而完全無sell bb 奶粉


禁止訪問

積分: 7260

遊學勳章 趣教勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-3-27 10:18 |只看該作者

回覆:美素21Apr有free talk,速報

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1561


25#
發表於 12-3-27 10:34 |只看該作者

回覆:美素21Apr有free talk,速報

我都報左喇!thanks!!
但想請問幾時先可以揀上午/下午場?
因我打電話佢又冇問online亦唔見有得揀




大宅

積分: 4615


26#
發表於 12-3-27 10:35 |只看該作者
fanny_mama 發表於 12-3-27 10:18
http://www.frisomum.com.hk/mobile/index.html#

報咗啦
Thx, 報啦lu


大宅

積分: 2071


27#
發表於 12-3-27 10:41 |只看該作者
多謝你呀!!!我即刻打去報左喇!!


別墅

積分: 668


28#
發表於 12-3-27 10:46 |只看該作者
報左啦Thx


大宅

積分: 1357

BK Milk勳章


29#
發表於 12-3-27 10:49 |只看該作者
回覆 jessicayuenbb 的帖子

我都報左喇!thanks!!


大宅

積分: 1841


30#
發表於 12-3-27 10:50 |只看該作者
你地好叻呀,如果吾係你地講,我真係吾知.thx
岩岩打左去報左下午果場,不過職員話依家吾sure,要等通知


別墅

積分: 739


31#
發表於 12-3-27 10:52 |只看該作者
回覆 chokpig 的帖子

除左mama奶粉仲有冇其他小禮物架?


別墅

積分: 746


32#
發表於 12-3-27 11:38 |只看該作者
我都打左電話去報下晝個場lu~希望到時有我份啦~


大宅

積分: 2754


33#
發表於 12-3-27 11:41 |只看該作者
一罐媽媽奶粉, 一條口水肩, 同一本小冊子


伯爵府

積分: 17014

MommyPanel勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 陪月勳章


34#
發表於 12-3-27 12:18 |只看該作者
dargon_mother 發表於 12-3-27 10:34
我都報左喇!thanks!!
但想請問幾時先可以揀上午/下午場?
因我打電話佢又冇問online亦唔見有得揀:surprise ...

唔係喎,我今朝九點幾打去報名,佢都有問我報上午/下午,我仲問佢係咪confirm有位,佢話:係呀,有呀,到時會再通知多次添


子爵府

積分: 12310


35#
發表於 12-3-27 12:54 |只看該作者

引用:你地好叻呀,如果吾係你地講,我真係吾知.thx

原帖由 BABYLI729 於 12-03-27 發表
你地好叻呀,如果吾係你地講,我真係吾知.thx
岩岩打左去報左下午果場,不過職員話依家吾sur ...
職員有無叫妳fax 產檢資料去?




別墅

積分: 635

陪月勳章


36#
發表於 12-3-27 13:02 |只看該作者
剛剛電話報左啦~thanks!!


子爵府

積分: 12310


37#
發表於 12-3-27 13:05 |只看該作者

引用:剛剛電話報左啦~thanks!!

原帖由 rachelmama126 於 12-03-27 發表
剛剛電話報左啦~thanks!!
職員有冇叫妳fax d 產檢資料去




大宅

積分: 1841


38#
發表於 12-3-27 13:08 |只看該作者
dogbb2004 發表於 12-3-27 12:54
職員有無叫妳fax 產檢資料去?
無呀..........
要咩??


子爵府

積分: 12310


39#
發表於 12-3-27 13:21 |只看該作者

引用:Quote:dogbb2004+發表於+12-3-27+12:54+職

原帖由 BABYLI729 於 12-03-27 發表
無呀..........
要咩??
我fax 咗,個職員話要




大宅

積分: 1357

BK Milk勳章


40#
發表於 12-3-27 13:22 |只看該作者

回覆 回覆:20120110的帖子

報咗!!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo