自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15536

瞓得好勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


21#
發表於 12-3-27 10:54 |只看該作者
真係冇啦, 早幾年都會間唔中上去按摩食晚飯
依家太貴啦, 1-2年1次, 都係為咗陪C6去按摩,
食飯就冇lu, 按完會立即返香港


大宅

積分: 4914


22#
發表於 12-3-27 10:55 |只看該作者

回覆:今時今日既深圳,仲有咩值得你去﹖

深圳人仔高成咁已經對我毫無吸引力




禁止訪問

積分: 23456

醒目開學勳章


23#
發表於 12-3-27 10:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 150433

畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-3-27 10:57 |只看該作者
已經好耐無去,人仔貴左,D服務.....

我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。


子爵府

積分: 10982


25#
發表於 12-3-27 11:40 |只看該作者
回覆 natzuki 的帖子

筍崗路最好食
要搭的士去
二百零蚊兩個人
杭州菜


子爵府

積分: 10982


26#
發表於 12-3-27 11:41 |只看該作者
回覆 seanchoy 的帖子

有咩吸引呀﹖講來聽下呀~


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


27#
發表於 12-3-27 11:52 |只看該作者

回覆:今時今日既深圳,仲有咩值得你去﹖

主要係按摩,我有時會整gel 甲




男爵府

積分: 7509


28#
發表於 12-3-27 11:53 |只看該作者
mulan1985 發表於 12-3-27 09:47

無,食又怕黑心工業油,之前係東門食完飯,見到食肆門口放左幾桶油,上面寫住 : 工業廢油 易燃
買嘢又貴 , 太多黑心產品 , 見到唔想買 , 治安又差 , 比人開過袋 , 有次差d唔見銀包 , 好彩比我發現 , 有次唔見左個小布袋 , 有衞生巾同感冒藥
same here!


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 12-3-27 11:54 |只看該作者
無興趣去,人仔太貴,治安欠佳!
I 大蚊豬   


禁止訪問

積分: 43


30#
發表於 12-3-27 12:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-3-27 12:20 |只看該作者
自我懂性, 從不喜返國內


大宅

積分: 2660


32#
發表於 12-3-27 12:33 |只看該作者
long time not been there~~ scared


公爵府

積分: 27611


33#
發表於 12-3-27 12:39 |只看該作者
系,深圳大部份食肆都系用坑渠油,之前坑渠油新聞,話每日都有成百萬頓坑渠油流進普通百姓餐桌
人生沒有劇本,沒有固定的線路,但我相信每一條路上都能看到雲起雲落,只要我們耐心而堅持!------鳳凰衛視著名主持人-陳魯豫


侯爵府

積分: 21551

環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 12-3-27 12:41 |只看該作者
好多年無上過去,我怕比人拐
幸福就是平淡


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


35#
發表於 12-3-27 12:42 |只看該作者
西湖春天香港有分店呀

我老公超反對番大陸,連帶我都變得唔鐘意了,
事實上放假我地寧願去下靜靜地既地方,
唔想同人迫

點評

wq  香港分店在哪裡?  發表於 12-3-27 12:47


侯爵府

積分: 22002


36#
發表於 12-3-27 12:42 |只看該作者
以前無,依家更加諗唔到有~~


大宅

積分: 3297


37#
發表於 12-3-27 12:46 |只看該作者
hachaimami 發表於 12-3-27 09:46
西湖春天是我必食
醉蝦、海蜇、魚圓
食好多都唔滯

我也喜歡西湖春天,他們煲出來的湯係好好味。有次我老公在西湖春天吃晚飯(應酬),因為湯叫多咗,沒飲到同埋佢覺得好飲就打包拿回香港俾我飲,點知我一試就就念念不忘。醉蝦、海蜇都不錯,但沒有我在上海吃過的好味。

活出精彩的每一天,活出真我。


伯爵府

積分: 15500


38#
發表於 12-3-27 12:49 |只看該作者
好耐無去過,擔心治安唔好


侯爵府

積分: 22072


39#
發表於 12-3-27 12:53 |只看該作者

回覆:今時今日既深圳,仲有咩值得你去﹖

我只係因為陪老公而去,其實我都覺人仔高買嘢貴左好多!




大宅

積分: 4162


40#
發表於 12-3-27 12:54 |只看該作者
won't go at all

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo