自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 730


21#
發表於 12-3-27 10:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20429


22#
發表於 12-3-27 10:47 |只看該作者
我明吖, 姐係樓主覺得樓市咁好,佢個fd做太古城舖,理應揾好多,無理由問樓主借幾佰蚊捱呢個月尾,跟住引申到樓市暢旺係假象
應該係咁

樓市我唔識,不過每人理財方式不同
真係有d表面/行頭超風光既人蚊都唔蚊吓
不能代表成個社會


珍珠宮

積分: 39299

畀面勳章


23#
發表於 12-3-27 10:47 |只看該作者
好簡單,大家有冇發現地產舖又開始越來越多,如果有即係有需求,樓主朋友開唔到單唔關個市事。


侯爵府

積分: 22002


24#
發表於 12-3-27 10:50 |只看該作者
我有朋友轉左做地產,搵到個排就日日大吃大喝,買埋好多唔等洗又價值連城既野,
無收入個排就連電話費都無錢俾CUT埋~


侯爵府

積分: 20429


25#
發表於 12-3-27 10:50 |只看該作者
琴晚樓盤傳真有講,太古城做咗一間萬二蚊呎(如果無記錯,但肯定係新高價)
但咁多代理行咁多員工,唔係你朋友做到囉

p.s. 唔好講粗口好d囉


男爵府

積分: 7000


26#
發表於 12-3-27 10:53 |只看該作者
個市真係有郁喎, 你個frirnd 係咪o岩o岩入行唔夠人爭呀, 我做律師行樓宇買賣晚晚做到11點先收工


禁止訪問

積分: 315


27#
發表於 12-3-27 10:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 73927


28#
發表於 12-3-27 11:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 730


29#
發表於 12-3-27 11:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 730


30#
發表於 12-3-27 11:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48688

好媽媽勳章


31#
發表於 12-3-27 11:13 |只看該作者
樓價癲價但成交極少, 最慘係班地產經紀,

不過好天搵埋落雨柴, 樓市暢旺時, D經記發過豬頭又點計.


禁止訪問

積分: 730


32#
發表於 12-3-27 11:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 102652


33#
發表於 12-3-27 11:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1062

環保接龍勳章


34#
發表於 12-3-27 11:17 |只看該作者
d經紀點發都發唔過d業主,好似鄺美人最近賣出間屋賺成億


公爵府

積分: 26643

好媽媽勳章


35#
發表於 12-3-27 11:21 |只看該作者
Wing123888 發表於 12-3-27 10:33
其實我想講点解報紙又話樓市好?
但同現實有差距,咁即是不是揾笨?
係咁吹水,會不會揾老襯,
佢地sell就講到天花龍鳳架啦
低價執平貨
高追咪執輸
好市時門口廣告d價錢個個開到天咁高, 又打心理 "唔買業主反價架啦"
低市時門口廣告d價錢就低到你唔信, 不過個單位賣咗囉


禁止訪問

積分: 315


36#
發表於 12-3-27 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3025


37#
發表於 12-3-27 11:27 |只看該作者


禁止訪問

積分: 315


38#
發表於 12-3-27 11:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15685


39#
發表於 12-3-27 11:29 |只看該作者
不過我身邊只係計這個三月就有3個朋友上返車買返樓, 因為租左太耐, 忍唔到都係買返樓自住, 而且有個業主加佢40%租, 計下計下都係買樓自住, 總有需求的


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


40#
發表於 12-3-27 11:31 |只看該作者
你若盛開, 蝴蝶便來!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo