家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


21#
發表於 12-3-28 17:02 |只看該作者
Zhouwingwing 發表於 12-3-28 16:58

如果要投資,一定是多餘錢,不然市況吾好都被迫賣,我也曾經輸過,現在我幫襯XX做些無投資兼派息的儲蓄計劃,幫襯那間都不是大問題,最緊要看清條款,做個精明消費者


又係度賣廣告 !!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 6104


22#
發表於 12-3-28 17:30 |只看該作者
就將每月的千零二千蚊入去大陸開一個銀行戶口囉! 仲要即時定期埋佢, 睇下你仲有無得使左佢啦!


禁止訪問

積分: 1952


23#
發表於 12-3-28 17:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5503

畀面勳章


24#
發表於 12-3-28 17:33 |只看該作者

回覆:^曾小姐^ 的帖子

我會去東亞,中銀,或恒生,匯豐,任何一間開個saving ac,不申請提款卡,要取錢就要去銀行排隊,等自己無容易取到錢。而每月入一二千,那一年就儲到二萬。到儲到十萬左右,再考慮投資小小。千萬不要供甚麼月供基金,要二三十年先可取回。





水晶宮

積分: 56960


25#
發表於 12-3-28 17:41 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 12-3-28 17:42 編輯

先儲saving a/c, 定立目標, 當儲到一定數目作流動儲備後, 才考慮投資及其他儲蓄計畫.


大宅

積分: 3183


26#
發表於 12-3-28 20:16 |只看該作者
大力大力 發表於 12-3-28 16:44
典解要迫自己洗唔到 ???

一定要學習自制能力 !! 係習慣黎 ~~

非常同意
如果每月得千零,就真係唔好用黎投資
應該儲起佢,好多人都忽視持有現金
反而現金先至係窮人"投資"王道
至少唔使因短期冇錢而借貴錢
如果認命呢世都係窮人,現金係最冇尾巴的方法
將來素性政府養


子爵府

積分: 10622


27#
發表於 12-3-28 21:40 |只看該作者
幸福C9 發表於 12-3-28 17:33
我會去東亞,中銀,或恒生,匯豐,任何一間開個saving ac,不申請提款卡,要取錢就要去銀行排隊,等自己無 ...

我自已儲左幾個月錢就身痕想買野, 睇你地咁講,都係要儲夠1年錢, 才投資部份, 比較穩陣!


子爵府

積分: 11869


28#
發表於 12-3-28 22:35 |只看該作者
我都認同呢個情況儲錢落銀行, 儲多少少本先再諗其他野..唔輸已經當羸..


民房

積分: 26


29#
發表於 12-3-28 22:48 |只看該作者
想儲錢真係難.....只有自己先HELP到自己....睇下邊到可以用小D啦.....


大宅

積分: 2568


30#
發表於 12-3-29 10:22 |只看該作者
宏心 發表於 12-3-28 16:52
千零蚊月供股票得唔得?公用股如中電、煤氣,都好安全,只是不知可否月供。
eg: 中國銀行
http://www.bochk.com/web/common/wide_multi_section.xml?section=investment&level_2=securities&fldr_id=236&lang=tw


別墅

積分: 508


31#
發表於 12-3-29 17:58 |只看該作者

引用:就將每月的千零二千蚊入去大陸開一個銀行戶

原帖由 happyforever138 於 12-03-28 發表
就將每月的千零二千蚊入去大陸開一個銀行戶口囉! 仲要即時定期埋佢, 睇下你仲有無得使左佢啦! ...
係囉,做定期仲高利息。




男爵府

積分: 5739


32#
發表於 12-3-29 18:09 |只看該作者
我覺得如果自己會駛左咪開個joint account any two of two 先拎到$咪得儲到幾萬咪買金條


子爵府

積分: 14632


33#
發表於 12-3-29 21:34 |只看該作者

回覆:窮等人家可以點儲錢

其實。我覺得儲錢有d似堆沙或者砌圖。初初未成型時,好易無心機,厲手,一腳吾玩。(得個雞水咁多,吾爭在,洗埋佢)。但只要過左"萬事起頭難"的階段。成左型(可能只是個小堡壘,砌好四條邊)。就會吾捨摧毀佢(吾捨得洗d錢)。



點評

qoobe    發表於 12-3-31 16:33
happyforever138    發表於 12-3-30 17:23
TDKL    發表於 12-3-30 10:13
^曾小姐^    發表於 12-3-29 22:59
Ericmo    發表於 12-3-29 22:50


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


34#
發表於 12-3-29 22:21 |只看該作者
yellowmama 發表於 12-3-29 21:34
其實。我覺得儲錢有d似堆沙或者砌圖。初初未成型時,好易無心機,厲手,一腳吾玩。(得個雞水咁多,吾爭在 ...

可能只是個小堡壘,砌好四條邊。就會吾捨摧毀佢(吾捨得洗d錢 <---- 好比喻!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


侯爵府

積分: 24118

育兒性格勳章 熱血勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 12-3-29 22:33 |只看該作者

回覆:yellowmama 的帖子






水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


36#
發表於 12-3-29 23:19 |只看該作者

引用:扣除每月所有洗費,雜費,所餘淨得千零二千蚊

原帖由 ^曾小姐^ 於 12-03-28 發表
扣除每月所有洗費,雜費,所餘淨得千零二千蚊,可以點儲錢for小朋友/有需要時候用呢?
其實如果就咁儲係銀行,分 ...
冇得節流便要想辦法開源,冇short cut, 轉工跳吓糟,進修,自我增值仲實際! 千幾蚊真係好少!加油!




子爵府

積分: 11781

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-3-29 23:35 |只看該作者

回覆:窮等人家可以點儲錢

搵個大膠樽,每日返屋企將大餅擺晒入去,幾個月就拎去銀行買隻收息股




大宅

積分: 3031


38#
發表於 12-3-31 08:35 |只看該作者
真係要養成儲錢的習慣, 如果迫自己唔使錢, 好快又忍唔到.
我同我老公都係有鋪儲錢"引"


子爵府

積分: 12107


39#
發表於 12-3-31 09:46 |只看該作者
^曾小姐^ 發表於 12-3-28 16:18
扣除每月所有洗費,雜費,所餘淨得千零二千蚊,可以點儲錢for小朋友/有需要時候用呢?
其實如果就咁儲係銀行,分 ...
聽你咁講你應該未儲到幾多, 如果真係為左小朋友好,
我會覺得你還是儲cash先再打算, 唔好買股票/基金......
做人媽媽更加要養成習慣

儲cash + 改善自己駛錢習慣, 唔好亂駛


加油!


子爵府

積分: 11277


40#
發表於 12-3-31 14:19 |只看該作者

窮等人家可以點儲錢

努力呀!我每個月都係淨1—2千,自己揾得少,開支又大,儲左十年八年,現在都有六位數字了!唔好放棄呀!



點評

liy7239  好叻吖  發表於 12-3-31 22:58
Ononma  好榜樣!  發表於 12-3-31 15:18

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo