潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 31627


21#
發表於 12-4-2 21:05 |只看該作者

回覆:Chanel漆皮WOC

啱啱響cwb xx站見到有薰衣草色同螢光黃色,好靚呀,標價$14800呀!




公爵府

積分: 27278


22#
發表於 12-4-2 21:16 |只看該作者
螢光黃色??? OMG!!! is it new color?


珍珠宮

積分: 31627


23#
發表於 12-4-2 21:54 |只看該作者

回覆:starz~ 的帖子

可能係鮮黃色至啱!不過我相信係新色囉!




大宅

積分: 1072


24#
發表於 12-4-3 10:12 |只看該作者


今個月唔可以再買啦!!!

但係真係好beautiful 呀!!!!


侯爵府

積分: 20707


25#
發表於 12-4-3 10:23 |只看該作者

Chanel漆皮WOC

上星期日係shop入面見到有呢款黑色, 不過覺得個cc logo又係黑色, 唔係咁靚,不過我都好想買個漆皮黎用, 但成日睇唔岩款




珍珠宮

積分: 31627


26#
發表於 12-4-3 12:04 |只看該作者
回覆 玫瑰花茶 的帖子

請問响邊間shop見到呀?


侯爵府

積分: 20707


27#
發表於 12-4-3 12:52 |只看該作者

引用:回覆 玫瑰花茶 的帖子 請問响邊間shop見到

原帖由 moniy 於 12-04-03 發表
回覆 玫瑰花茶 的帖子

請問响邊間shop見到呀?
半島果間




侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 12-4-3 15:03 |只看該作者
WOC會唔會裝到好少野咋??同埋而家幾
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


別墅

積分: 779


29#
發表於 12-4-3 16:35 |只看該作者


珍珠宮

積分: 31627


30#
發表於 12-4-5 14:27 |只看該作者
回覆 玫瑰花茶 的帖子

我星期二果日去PP間shop睇過, 真係未有呀! SA話呢個系列暫時只返咗銀包咋!
其實我好鍾意佢係同色Logo, 但銀包無出細Size, 如果有我一定買!


侯爵府

積分: 20707


31#
發表於 12-4-5 14:34 |只看該作者

引用:回覆 玫瑰花茶 的帖子 我星期二果日去PP間

原帖由 moniy 於 12-04-05 發表
回覆 玫瑰花茶 的帖子

我星期二果日去PP間shop睇過, 真係未有呀! SA話呢個系列暫時只返咗銀包咋!
sorry呀,我將銀包睇錯為係woc, 咁你有冇問埋hk幾時會有?




珍珠宮

積分: 31627


32#
發表於 12-4-5 14:40 |只看該作者
回覆 玫瑰花茶 的帖子

當然有問啦! 不過例牌佢都係話未知! 但佢話有好多人問過呀!
如果想買, 我諗真係要搵相熟SA留定先啦!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo