潮流時尚

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


大宅

積分: 1924


21#
發表於 12-4-2 02:32 |只看該作者

回覆:其實呢度有無人會。。。

我都鍾意C,鍾意H,鍾意鑽石鍾意錶,無老公送唯有靠自己努力又有多餘$先至買law,有時我都想分享一下獎勵自己努力賺$的禮物,之不過我實在太懶影相同寫post了但講真我又幾鍾意睇C同H啲post喎,學到嘢嘛~~我從來都無諗過人地特登喺度曬,講真喺呢度你吾識我我吾識你,係曬都留番喺d識得嘅人面前曬啦,我諗JM們都係想分享下自己擁有新寶貝嘅喜悅啫,如果無佢地分享,我諗我吾會買到咁多心頭好,又吾會知H除左Birkin同kelly之外仲有咁多好選擇,因我係買野一向目標為本而又吾會無啦啦走去shop度逛嘅宅女 當然除左C同H之外,我都好希望可以多d衣服鞋履嘅post啦




男爵府

積分: 6040


22#
發表於 12-4-2 02:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+潮媽小巴+於+12-04-02+發表我

原帖由 我愛Corina 於 12-04-02 發表
如果為咗係度哂,直情唔洗買去其他web到copy and paste咪得囉
同意,我覺得冇必要曬。大家互不相識,曬黎有乜好處?更加唔需要買嚟曬,上網搵相仲易。名牌呢D嘢有就有,冇就冇啦!




伯爵府

積分: 17069

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-4-2 03:21 |只看該作者
我只會係自己能力範圍內買心頭好,況且我多數係用自己錢買,好少要老錢買斜我,柔情人節同生日,平時所有嘢都係自己買,同埋我都期期清卡數!


禁止訪問

積分: 67964


24#
發表於 12-4-2 06:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+我愛Corina+於+12-04-02+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


25#
發表於 12-4-2 06:31 |只看該作者

引用:唔會掛!?+區區為左個POST+幾十個REPLY拎萬

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8753


26#
發表於 12-4-2 07:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1609

畀面勳章 睛靈勳章


27#
發表於 12-4-2 08:10 |只看該作者

引用:Quote:charmrachel+發表於+12-4-1+23:38+我

原帖由 Babemo 於 12-04-02 發表
完全同意charmrachel嘅意見
人地點我唔知,我自己就絕對因自己鍾意而在能力範圍以內去買 ...
Totally agree



*** I Love My Family ***


別墅

積分: 533


28#
發表於 12-4-2 08:16 |只看該作者

回覆:其實呢度有無人會。。。

其實旨在share, 買唔買係自己嘅事。總好過啲人唔捨得買,走去買A貨,重老土啦!



點評

bb86    發表於 12-4-5 12:05
topkidsmom    發表於 12-4-4 14:42
kekka    發表於 12-4-4 01:07
momobibi    發表於 12-4-2 16:34
appleyuen    發表於 12-4-2 11:04
peggy媽咪    發表於 12-4-2 10:39


伯爵府

積分: 16078

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


29#
發表於 12-4-2 08:16 |只看該作者

回覆:heichunmum 的帖子

係呀!一隻勞帶佢十年八年。但依度有d jm, 確係令我大開眼界,原來個個臥虎臓龍,gum. 一個袋萬萬聲,有d仲要幾萬,仲要買得好密。對我來講gum多銭我可以做好多嘢了。
Ps我都有名袋,但一年兩年一次開心下咋。




公爵府

積分: 27637


30#
發表於 12-4-2 08:17 |只看該作者

回覆:其實呢度有無人會。。。

我買袋係會碌卡既,一來可以儲分,但收到月結單會即還!其實係呢版真係知道好多新袋資料同價錢架,我之前都唔知c袋邊個款最襟興,又唔知有seasonal款,但睇多啲呢版,真係學到野!我唸唔會有人為係呢度矖而買袋呱?買得都應該係自己鐘意既。係度曬個個都唔識大家,矖黎冇謂,我相信係大家分享靚野姐



點評

bb86    發表於 12-4-5 12:05
topkidsmom    發表於 12-4-4 14:43
kekka    發表於 12-4-4 01:07
961123    發表於 12-4-2 18:48


伯爵府

積分: 19624


31#
發表於 12-4-2 08:21 |只看該作者

引用:其實旨在share,+買唔買係自己嘅事。總好過

原帖由 joanne298 於 12-04-02 發表
其實旨在share, 買唔買係自己嘅事。總好過啲人唔捨得買,走去買A貨,重老土啦!



...
Totally agree




大宅

積分: 1609

畀面勳章 睛靈勳章


32#
發表於 12-4-2 08:21 |只看該作者

引用:我諗絕對唔會有人咁無聊為曬而買囉!!!!+大

原帖由 潮媽小巴 於 12-04-02 發表
我諗絕對唔會有人咁無聊為曬而買囉!!!! 大家都係分享下, 有時唔使買, 睇下都開心架~~ ...
Agree



*** I Love My Family ***


男爵府

積分: 6860


33#
發表於 12-4-2 08:33 |只看該作者

回覆:其實呢度有無人會。。。

我都有同事買假CC 耳環,見她同人講有幾平幾抵。但帶完果次都唔見她再帶,老土啩!咁又為咩呢?其實一人一人,做番自己鍾意又不會損人利己嘅嘢好OK唧!做人最緊要開心!




子爵府

積分: 12899


34#
發表於 12-4-2 08:53 |只看該作者

回覆:heichunmum 的帖子

Dislike the way u criticize others' purchasing habit. And ur mind set of only rolex is worth to buy shows double standard which makes all the points u raised less persuasive.
BK係公眾平台,如果買左貴野同收到貴重禮物點解唔share得?你理得人有無欠咭數?!做好自己就算啦。我見你開條新thread都好受歡迎丫!人人都有自己生存方式同價值觀,網上市民都應該可以和而不同。



點評

topkidsmom    發表於 12-4-4 14:43
kekka    發表於 12-4-4 01:08
starz~  cant agree more!!  發表於 12-4-2 21:27
zhhy  +1  發表於 12-4-2 21:05
961123    發表於 12-4-2 18:49
moogoo  Agree!  發表於 12-4-2 12:37
c-wong  very agree.  發表於 12-4-2 11:30
peggy媽咪    發表於 12-4-2 10:40
peepee   agree  發表於 12-4-2 10:13
Babemo  Totally agree with your viewpoint!  發表於 12-4-2 10:13
AC4712    發表於 12-4-2 10:04


瑪瑙宮

積分: 139342

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 12-4-2 09:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moogoo+於+12-04-02+發表同意

原帖由 heichunmum 於 12-04-02 發表
咁only影個盒又咩心態?唔係曬唔通Chanel個盒好靚要分享下買得名牌虛榮一定有,但睇見呢度成版d ...
其實有錢人多的是加上每個人洗錢心態唔同,有人鍾意手袋,有人鍾意首飾,有人鍾意食,有人鍾意旅行..黎forum都係relax下,無需太在意人家d袋點買及處置吧



點評

bb86    發表於 12-4-5 12:05
topkidsmom    發表於 12-4-4 14:43
Mbaby  同意  發表於 12-4-4 01:35
kekka    發表於 12-4-4 01:08
961123    發表於 12-4-2 18:49
peggy媽咪    發表於 12-4-2 10:41
AC4712  totally agree  發表於 12-4-2 10:05


伯爵府

積分: 15465

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


36#
發表於 12-4-2 09:55 |只看該作者
回覆 我愛Corina 的帖子

絕對同意, 好多人話好浪費呀, 唔值呀, 寧願買樓收租呀, 做首期呀, 食左落肚呀之類.... 唔通唔比呢度買袋既人已經有樓有車而家有閒錢先買既咩.....? 上得黎BK 好多都係媽咪, 年紀唔會係18 22, 相信有不少WORKING MOM做野有一定年資, 賺錢力強, 也有些做FTM UN UN腳, 一般C9仔都有些積蓄, 買袋豐儉由人哇, 學你話事頭, 有人鐘意食左去, 有人鐘意去旅行, 有人愛名牌也有人愛儲落簿仔望數字呀~~~

點評

kekka    發表於 12-4-4 01:09
961123    發表於 12-4-2 18:49


男爵府

積分: 5586


37#
發表於 12-4-2 10:00 |只看該作者
回覆 angelyip0507 的帖子

有同感....再者本身都唔買...


伯爵府

積分: 19539

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 12-4-2 10:07 |只看該作者
其實係咪有D"吃不到的葡萄呢"(不喜勿插)

點評

bb86    發表於 12-4-5 12:06
topkidsmom    發表於 12-4-4 14:44
kekka    發表於 12-4-4 01:09
961123    發表於 12-4-2 18:50
c-wong  x2 ah! i was abt to write this but don't know how to type chinese ja :p  發表於 12-4-2 11:31


伯爵府

積分: 17393


39#
發表於 12-4-2 10:21 |只看該作者
為買袋去分期 -- actually i will do it ge if possible. becoz when i was small, i was taught that the value of future money is actually lower than the value of present money.

haha i guess the most important thing is to have enough money to pay the bill.

I enjoy browsing this forum becoz many ppl share nice things here and I feel happy just seeing the goods they bought.

But personally I do not like " boxes" post or thank you husband post. It is odd just to use "thank you husband" as the topic of the thread. This forum should be used to share something about trend? anyway above are just my personal opiinion and if what i have said has caused anyone to feel uncomfortable i am sorry to them .


瑪瑙宮

積分: 139342

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 12-4-2 10:23 |只看該作者

引用:為買袋去分期+--+actually+i+will+do+it+ge

原帖由 alsace0416 於 12-04-02 發表
為買袋去分期 -- actually i will do it ge if possible. becoz when i was small, i was taught that the ...
Totally agree




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo