自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34951

減齡達人勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


21#
發表於 12-4-3 22:33 |只看該作者
老實講, 想去嘅咪無問題囉, 唔想去嘅, 無問題都會諗好多問題變有問題

我自己家族個個細路仔由幾個月大都未識行就抱住上山, 到家吓都幾廿歳, 真係咁多年嚟唔覺有乜特別嘢, 我兩個仔女大約7個月大都已經上山, 亦都冇嘢喎

不過我99一叫我去拜山, 我就會有好多借口, 好多問題, 因為我唔想同對仔女去所以我覺得帶小朋友去拜山係睇個大人想唔想有問題

點評

ailHO    發表於 12-4-4 22:17


子爵府

積分: 11300


22#
發表於 12-4-3 22:41 |只看該作者

回覆:三歲幾去拜山呀?

真係最怕佢多口呀。。。




子爵府

積分: 11030

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


23#
發表於 12-4-3 22:49 |只看該作者

回覆:三歲幾去拜山呀?

我反而係怕d煙太勁怕整到佢地隻眼多d




禁止訪問

積分: 5689


24#
發表於 12-4-3 23:24 |只看該作者

回覆:三歲幾去拜山呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2513

陪月勳章


25#
發表於 12-4-3 23:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39894

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


26#
發表於 12-4-4 09:49 |只看該作者
ms.coffee 發表於 12-4-3 22:49
我反而係怕d煙太勁怕整到佢地隻眼多d

係, 重有要留意人地燒衣紙個位, 唔好比佢地行近, 因好大火同高溫.


珍珠宮

積分: 42493

2018復活節勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-4-4 11:00 |只看該作者

回覆:三歲幾去拜山呀?

冇問題呀




男爵府

積分: 5747


28#
發表於 12-4-4 12:02 |只看該作者

回覆:三歲幾去拜山呀?

我個女當年未久一歲都去




禁止訪問

積分: 5689


29#
發表於 12-4-4 12:14 |只看該作者

引用:我個女當年未久一歲都去 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34853

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


30#
發表於 12-4-4 14:55 |只看該作者
睇我地大人點教佢地啫,平時無規矩,大人又唔理,去到邊都一樣曳⋯

點評

TobeyTobey    發表於 12-4-4 22:08


男爵府

積分: 5747


31#
發表於 12-4-4 17:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yenwong965+於+12-04-04+發表

原帖由 manki514 於 12-04-04 發表
你要番大6拜定香港拜
係香港拜。




別墅

積分: 728


32#
發表於 12-4-4 18:29 |只看該作者

引用:我仔1歲未夠都出動...咁熱鬧,怕咩?

原帖由 chunlk 於 12-04-03 發表
我仔1歲未夠都出動...咁熱鬧,怕咩?
me x 2




大宅

積分: 3447


33#
發表於 12-4-4 19:08 |只看該作者
唔去都無咩問題


侯爵府

積分: 20671

遊學勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-4-4 22:00 |只看該作者

回覆 回覆:binbin仔的帖子

無問題, 有先祖包庇佑




男爵府

積分: 6971

玩具勳章


35#
發表於 12-4-4 22:09 |只看該作者
yyhoagnes 發表於 12-4-4 18:29
me x 2

me x 3


公爵府

積分: 26701

畀面勳章


36#
發表於 12-4-4 23:41 |只看該作者
睇地點安唔安全囉!!


伯爵府

積分: 17775


37#
發表於 12-4-5 21:36 |只看該作者

引用:你地覺得有冇問題呀?

原帖由 binbin仔 於 12-04-03 發表
你地覺得有冇問題呀?
冇問題,孝子賢孫吖嘛.




珍珠宮

積分: 43823

熱血金章 睛靈勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 12-4-5 22:03 |只看該作者

三歲幾去拜山呀?

其實最緊要你自己覺得無問題就得 不過我62,99要我個仔回鄉認祖歸宗之後先比佢去拜山



最簡潔的一個抱擁, 也覺熱烘


大宅

積分: 1254


39#
發表於 12-4-6 01:11 |只看該作者
上年我個囡得兩個月~太細就冇去~今年就14個月喇~
黎緊下星期都去拜山喇~3歲咁大冇問題啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo