夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-4-4 23:08 |只看該作者
JennyChiuKaYee 發表於 12-4-4 02:26
我同我老公系拍拖幾個月有左bb先結婚,婚後同99.62.姑9.姑仔一齊住,生之前我覺得老公份人無乜嘢,但生左bb ...
點解唔可以返娘家.... 咁得意.....

嫁左比你, 唔係賣左比你, 唔該分清楚先啦 ~~~


別墅

積分: 942


22#
發表於 12-4-4 23:21 |只看該作者

引用:你果個起碼都有幫手湊下,我果個剩係抱個仔

原帖由 oolong817 於 12-04-04 發表
你果個起碼都有幫手湊下,我果個剩係抱個仔,其他乜都唔理,我生完返阿媽到坐月,一出院幫手拎下野,就發哂 ...
你c6。。真系唔知點講,無責任心只顧自己,自私,不過講到幫b攞出世紙都差唔多激死我,第二日約左時間拎出世紙,前個晚先發覺我地的結婚證唔見左,搵左成晚,全間屋反曬來搵都無,賴話俾左我保管賴我整唔見,最後搞到結婚證補領bb先攞到出世紙,兩邊都要罰錢直到過年前大掃除系床“喇”先搵翻張結婚證




男爵府

積分: 6125


23#
發表於 12-4-4 23:31 |只看該作者

回覆 回覆:JennyChiuKaYee的帖子

唉~大家咁話啦,就嚟比佢激到有抑鬱喇,當初有咗,話佢知,佢激動到想喊,又成諾比心機揾錢養b b ,會生性,點知早排鬧交,佢話佢冇講過,跟本佢都仲未定,接受唔到做咗爸爸既責任同冇自由,壓力,仲享受單身,37歲人,仲好似D 仔咁,而家生咗個仔,佢又唔理我同個仔,錢又比佢用哂,佢乜都係諗自己,我好攰喇,煩少個我諗會舒服好多!




別墅

積分: 942


24#
發表於 12-4-4 23:35 |只看該作者

引用:既然婚都結左,BB又出左世,同C6和他的一家

原帖由 lovingsleep 於 12-04-04 發表
既然婚都結左,BB又出左世,同C6和他的一家人好好相處,係要時間磨合,唔好又衝動想離婚,做左媽媽要成熟D ...
我知道了,會儘量同c6好好傾下





別墅

積分: 942


25#
發表於 12-4-4 23:40 |只看該作者

引用:唉~大家咁話啦,就嚟比佢激到有抑鬱喇,當

原帖由 oolong817 於 12-04-04 發表
唉~大家咁話啦,就嚟比佢激到有抑鬱喇,當初有咗,話佢知,佢激動到想喊,又成諾比心機揾錢養b b ,會生性, ...
佢根本自己都未理得掂,害左你害埋個仔




別墅

積分: 942


26#
發表於 12-4-4 23:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 JennyChiuKaYee 於 12-04-04

原帖由 湘兒 於 12-04-04 發表
其實你宜家只好向前望,去諗下點做先係對你一家三口最好。你長期去左外家都唔係辦法,小心你老公偷食呀。平 ...
我會同佢好好傾下架了




大宅

積分: 1841


27#
發表於 12-4-5 00:10 |只看該作者

回覆:結婚剛滿一年,但我已經頂唔順想離婚

樓主,加油!得閒我地大家發放吓正能量!為大家(包括我自己)禱告




男爵府

積分: 5978


28#
發表於 12-4-5 00:30 |只看該作者
回覆 JennyChiuKaYee 的帖子

因為有BB而結婚可能係有D衝動, 但肯承擔責任卻絕對係做得啱. 一個人係未成熟識諗吾係以年齡界定, 多數係同性格有關, 係與生俱來. 就算同一件事發生係吾同人身上都會有吾同效果, 所以你未必要為未清楚了解C6就結婚而後悔, 正如樓上有人話同老公拍左好耐拖至結婚都會有拗撓, 事實真係要結左婚先會露出本來面目的. 人總有憂點同缺點, 當初係受佢憂點吸引而拍拖, 結左婚就要盡量接納佢嘅缺點. 夫婦相處係要學習, 係一門學問, 亦係人生其中要學嘅功課. 吾好遇到問題就即刻諗離婚, 咁樣冇人會得到益處, 只會令所有人都受傷害. 嘗試平心靜氣同老公商量吓, 不過要試吓從佢嘅立場黎睇, 試吓體諒佢嘅處境, 其實你地兩個都係突然間步入人生另一階段, 突然間做人地老公/老婆, 仲要突然間做埋父母, 好多野都未有心理準備, 要突然面對咁大轉變未必個個可以即時調較得到, 當遇到問題就會用錯方法去處理. 例如你老公怕屋企人話, 又吾識點同屋企人講, 未唯有係咁俾壓力你, 希望你就晒佢等佢吾使煩.

客觀黎睇你老公個便咁多人一齊住又真係好逼夾, 除非間屋好大足夠每個人有私人空間, 如果吾係的話住得咁逼好易有磨擦. 其實而家好多女人結左婚都繼續同亞爸亞媽住, 個老公都吾會有意見. 既然你父母咁鍚你, 如果佢地係住係香港又夠地方的話, 可以考慮吓索性住係父母度, 不過吾知你父母同吾同意, 同埋最緊要要你老公同意. 試吓搵個好機會同老公傾吓, 要係大家都平心靜氣, 心平氣和的時候傾, 講嘅時候要留意吾好令佢覺得你係嫌棄佢屋企人. 總之都係盡量顧念你老公嘅感受, 如果佢吾想就吾好迫. 在你老公要學習長大的時候, 同時你都一樣要學習成熟點, 過程當然會幾痛苦, 尤其是你原是家中獨女, 係父母掌上明珠, 如今卻要睇老公個邊親人面色, 吾憤之餘仲會好難受, 不過有磨練先至會長大, 如果永遠生活係溫室中又點會顯得堅強. 從做人地個女到為人妻兼為人母, 身份的轉變同時亦要心態轉變黎配合, 你必須要慢慢學習. 祝你幸福!

『然而我告訴你們,就是所羅門極榮華的時候,他所穿戴的,還不如這花一朵呢!』
馬太福音六章29節


男爵府

積分: 8772


29#
發表於 12-4-5 00:51 |只看該作者

回覆:結婚剛滿一年,但我已經頂唔順想離婚

點解唔可以返外家,你同佢講你係嫁比佢,唔係賣斷比佢,嫁咗兩老都係父母,唔會因為嫁咗就無父母,如果係咁當工人姐姐一個月三千㡬人工,嫁佢三十年計數,佢最少要比過百萬禮金先得,佢有無比到先,無就唔好咁大聲話唔比返外家喎!你地個都係女,叫佢做人將心比己一下先啦!





別墅

積分: 942


30#
發表於 12-4-5 01:08 |只看該作者

引用:回覆 JennyChiuKaYee 的帖子 因為有BB而結

原帖由 estw 於 12-04-05 發表
回覆 JennyChiuKaYee 的帖子

因為有BB而結婚可能係有D衝動, 但肯承擔責任卻絕對係做得啱. 一個人係未成熟 ...
多謝你中肯的意見,我也很想跟父母住,但他們的是兩三人單位,想過出去租房但只有老公一個工作開銷太大了,所以只好硬著頭皮跟他家人住,做人新抱甚艱難,我總算體會到了,也知道自己不可能再像以前任性,很多事情只可以逆來順受,不然有借口說我沒家教,是很郁悶的,只希望我們一家三口可以快點上樓



點評

estw  忍耐到底啦, 人生總有盼望, 總有出路的.  發表於 12-4-5 01:38


別墅

積分: 942


31#
發表於 12-4-5 01:12 |只看該作者

引用:點解唔可以返外家,你同佢講你係嫁比佢,唔

原帖由 446948 於 12-04-05 發表
點解唔可以返外家,你同佢講你係嫁比佢,唔係賣斷比佢,嫁咗兩老都係父母,唔會因為嫁咗就無父母,如果係咁 ...
我c6是很多事情都以佢家人為先,佢覺得我翻外家被隔離鄰舍知道左會話佢屋企人刻薄我,驚外人話佢屋企人唔好,所以唔俾我翻屋企




水晶宮

積分: 73578

BK Milk勳章


32#
發表於 12-4-5 01:33 |只看該作者

回覆:結婚剛滿一年,但我已經頂唔順想離婚

我都係拍拖個




水晶宮

積分: 73578

BK Milk勳章


33#
發表於 12-4-5 01:48 |只看該作者

回覆:結婚剛滿一年,但我已經頂唔順想離婚

我都系拍拖個幾月有左結婚既
我BB都2歳路
路係難行 兩個吾同既人一定會有爭汁
但當道理響自己到我吾會讓步
吾好比人蝦
我同C6感情月黎月好
咁當然要睇下個男人顧吾顧家
我吾認同識得長与短時間同感情好吾好係成正比
反而有無互相體諒同付出先真正影響感情
同佢傾下啦
佢愛呢個屋企一定會遷就同讓步
如果都係咁。我諗你都吾好靠哂佢
至於佢屋企人就真係無計
人地收留你地 仲想點
忍吾到就搬 有無申請公屋




公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


34#
發表於 12-4-5 17:26 |只看該作者
欠缺溝通啫!傾多D應該會好D架喇!


男爵府

積分: 5112


35#
發表於 12-4-6 21:49 |只看該作者

回覆:yammi212 的帖子

完全同意



面具戴太久,就會長到臉上,再想揭下來,除非傷筋動骨扒皮。——魯迅。


男爵府

積分: 6793


36#
發表於 12-4-8 10:54 |只看該作者

回覆:結婚剛滿一年,但我已經頂唔順想離婚

樓主,我懷疑我c6同你c6係失散多年既兄弟




大宅

積分: 4328

畀面勳章


37#
發表於 12-4-8 12:00 |只看該作者
回覆 JennyChiuKaYee 的帖子

希望你認真地同你C6講一下,一齊解決呢個問題啦。
其實你兩人只係相處得唔夠耐,同埋兩個都唔成熟,未準備好做爸爸媽媽。
如果問題唔解決,最終受害人係你地個BB咋。


禁止訪問

積分: 15551


38#
發表於 12-4-8 18:33 |只看該作者

回覆:JennyChiuKaYee 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 942


39#
發表於 12-4-8 18:50 |只看該作者

引用:你們新婚的磨合期都未過,加上揍b都會有分

原帖由 薯媽 於 12-04-08 發表
你們新婚的磨合期都未過,加上揍b都會有分歧,又要同男家住,一定磨刷大,我同我老公用了很長的 ...
同男家住真系幾煩,講錯句話都死啊,日日坐監咁,餐餐如搭臺食飯,同屋主無乜分別




別墅

積分: 942


40#
發表於 12-4-8 18:51 |只看該作者

引用:回覆 JennyChiuKaYee 的帖子 希望你認真地

原帖由 misham 於 12-04-08 發表
回覆 JennyChiuKaYee 的帖子

希望你認真地同你C6講一下,一齊解決呢個問題啦。
我知道了,會同c6好好溝通的了




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo