樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7268

畀面勳章


21#
發表於 12-4-5 21:53 |只看該作者
jilly 發表於 12-4-5 21:50
屯門個間大過葵芳喎

呀~~sorry~~~我係想打1既~~唔知點解打左2mouth:


侯爵府

積分: 20044

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-4-5 22:07 |只看該作者
如果習慣咗屯門生活, 我會揀番屯門, 空間多的.

唐樓保養維修可能會多的.

點評

MariaTsui  x3  發表於 12-4-6 16:30
chunheimama  x 2  發表於 12-4-6 12:27


男爵府

積分: 6620

大廚勳章


23#
發表於 12-4-6 07:29 |只看該作者

回覆:買邊度好?

2 因為我都係住呢區!真係唔怕悶成日都可以行街




禁止訪問

積分: 5303


24#
發表於 12-4-6 14:13 |只看該作者

回覆:買邊度好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3170


25#
發表於 12-4-6 14:14 |只看該作者

引用:如果習慣咗屯門生活, 我會揀番屯門, 空間多

原帖由 諺諺mum 於 12-04-05 發表
如果習慣咗屯門生活, 我會揀番屯門, 空間多的.

唐樓保養維修可能會多的.
但係我有少少想搬出去,我係屯門大,覺得學習環境唔好,唔想個女响屯門讀書



我要努力搵錢


大宅

積分: 3170


26#
發表於 12-4-6 14:17 |只看該作者

引用:I prefer 1, bigger

原帖由 ohcyrushk 於 12-04-06 發表
I prefer 1, bigger
係,係好鬼大,放個波波池都得



我要努力搵錢


男爵府

積分: 6235

畀面勳章


27#
發表於 12-4-6 14:51 |只看該作者

回覆:jilly 的帖子

我會簡1




大宅

積分: 1318


28#
發表於 12-4-6 15:33 |只看該作者
2 . 我都係住屯門. 但都想搬出去, 去邊度都方便.
請問葵芳,唐樓,五百呎,幾錢. 我都希望有朝一日自己可以搬出去.


男爵府

積分: 9594


29#
發表於 12-4-6 16:08 |只看該作者
本帖最後由 rentssp 於 12-4-6 16:10 編輯

哈哈, 個個都想走出大西北 ....

回正題, 就咁睇多數人會選 2, 買樓幾時都LOCATION, LOCATION, LOCATION, 市區就算舊&細, 都好值錢&值租, 因為供應少&交通方便 ~

咁如果你自己住開TM, 就加埋自己個人因素去考慮, 搬番出市區返工返學買野都方便係事實 ~

BTW, 兩個價錢差唔多 ? 做緊咩價丫 ? 純八卦 ~


大宅

積分: 3170


30#
發表於 12-4-6 16:26 |只看該作者
peggy418 發表於 12-4-6 15:33
2 . 我都係住屯門. 但都想搬出去, 去邊度都方便.
請問葵芳,唐樓,五百呎,幾錢. 我都希望有朝一日自己可 ...

我揀個D都有成37年樓齡...大約220左右...不過盤超少...只係之前租過低層黎住...覺得OK所以先考慮.
我要努力搵錢


大宅

積分: 3170


31#
發表於 12-4-6 16:31 |只看該作者
rentssp 發表於 12-4-6 16:08
哈哈, 個個都想走出大西北 ....

回正題, 就咁睇多數人會選 2, 買樓幾時都LOCATION, LOCATION, LOC ...

屯門已經比自由人"佔有"左啦...所以更加想走...

兩個價錢差唔遠喎...可能屯門我係揀無輕鐵同西鐵既..所以無市中心咁貴...兩邊都係220左右...

不過屯門個間真係好大...超鍾意...阿B住個度一定好多地方比佢玩..但係葵芳超方便...返工都係坐幾分鐘車就到...
我要努力搵錢


男爵府

積分: 9594


32#
發表於 12-4-6 16:41 |只看該作者
回覆 jilly 的帖子

屯門無輕鐵同西鐵既... 即係近邊頭丫 ? 私樓單幢 ? 咁係米主要巴士出入丫 ?!

葵芳 ..... 廣場天橋行出去個堆? 個頭真係超方便, 樓下咩都有 ~


大宅

積分: 3170


33#
發表於 12-4-6 16:45 |只看該作者
rentssp 發表於 12-4-6 16:41
回覆 jilly 的帖子

屯門無輕鐵同西鐵既... 即係近邊頭丫 ? 私樓單幢 ? 咁係米主要巴士出入丫 ?!

屯門係置樂個頭..得幾座個D花園...

係呀..葵芳係過天橋個D...好方便...
我要努力搵錢


男爵府

積分: 9594


34#
發表於 12-4-6 16:50 |只看該作者
回覆 jilly 的帖子

oic, TM fans, 借問聲依家置樂3寶入場費約幾多? 真係要120萬? 做晒大維修?


男爵府

積分: 9594


35#
發表於 12-4-6 16:55 |只看該作者
回覆 jilly 的帖子

順手計左一下

1) 約$3000/呎

2) 約$4400/呎

今時今日真係算平價之選, 要買趁手啦 ~


大宅

積分: 3170


36#
發表於 12-4-6 17:00 |只看該作者
rentssp 發表於 12-4-6 16:50
回覆 jilly 的帖子

oic, TM fans, 借問聲依家置樂3寶入場費約幾多? 真係要120萬? 做晒大維修? ...

我係置樂對面個D...因為我係一家三大一小兩狗....所以只係睇啲大少少既單位..細個D無睇過..不過都要百幾架啦...百二應該難啲啦...
我要努力搵錢


大宅

積分: 3170


37#
發表於 12-4-6 17:01 |只看該作者
rentssp 發表於 12-4-6 16:55
回覆 jilly 的帖子

順手計左一下

我呢D C9仔...算到盡...唔平都唔買..
我要努力搵錢


男爵府

積分: 9594


38#
發表於 12-4-6 17:12 |只看該作者
jilly 發表於 12-4-6 17:01
我呢D C9仔...算到盡...唔平都唔買..

哈哈, C 9 本色先勁丫 !

其實只要肯將貨就價, 唔係下下要求新樓靚會所, 市場上都仲有唔少選擇既 ....

120萬入場都唔得啦 ?! 睇黎龍門效應真誇張, 最可惜係趕唔到長假開賣 ~

咁你自己個層(3XX呎個D ?)打算放定租丫 ?

個頭行去MTR要幾耐 ?


大宅

積分: 3170


39#
發表於 12-4-6 19:03 |只看該作者

引用:Quote:jilly 發表於 12-4-6 17:01 我呢D C9

原帖由 rentssp 於 12-04-06 發表
哈哈, C 9 本色先勁丫 !

其實只要肯將貨就價, 唔係下下要求新樓靚會所, 市場上都仲有唔少選擇既 ...
我本身無樓架喎

葵芳個度行五分鐘左右就到地鐵站,好方便



我要努力搵錢


男爵府

積分: 9594


40#
發表於 12-4-6 19:21 |只看該作者
jilly 發表於 12-4-6 19:03
我本身無樓架喎

葵芳個度行五分鐘左右就到地鐵站,好方便

oic,

1) 我係置樂對面個D <<< 我誤會個呢句

2) 係丫, 其他個頭係米得個堆私樓架咋 ..... 唔考慮細細地洋樓 ?! 唔知最新入場又幾多呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo