自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 3212

好媽媽勳章


21#
發表於 12-4-7 22:15 |只看該作者

回覆:candybbnow 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


22#
發表於 12-4-8 01:40 |只看該作者

回覆:去澳門,贏定輸

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3936


23#
發表於 12-4-8 01:44 |只看該作者

去澳門,贏定輸

去過咁多之都未賭過, 因為唔識賭!




琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


24#
發表於 12-4-8 01:46 |只看該作者
catping 發表於 12-4-7 18:47
今日去澳門輸左錢,開頭輸-打和-再輸
何生話做賭場好似印銀紙一樣唔會窮, 佢D銀紙邊度黎架? 咪賭仔度黎LOR


港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


公爵府

積分: 28336


25#
發表於 12-4-8 07:24 |只看該作者
10次輸左9次, 好黑仔


男爵府

積分: 9717


26#
發表於 12-4-8 07:35 |只看該作者

回覆:去澳門,贏定輸

這是必然定律,唔關黑唔黑仔事




子爵府

積分: 13839

大廚勳章


27#
發表於 12-4-8 08:19 |只看該作者

回覆 回覆:貪靚媽的帖子

win, 第一我唔賭錢,第二我去賭場攞支裝水飲,坐免費發財車仲唔賺晒




珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


28#
發表於 12-4-8 08:25 |只看該作者
二次
暫時都嬴
都係幾百


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 12-4-8 08:25 |只看該作者

回覆:去澳門,贏定輸

Lost




水晶宮

積分: 60478


30#
發表於 12-4-8 08:36 |只看該作者

引用:俗語話:精仔開賭,傻仔去賭!+您地唔輸錢

原帖由 babybaby2007 於 12-04-07 發表
俗語話:精仔開賭,傻仔去賭! 您地唔輸錢,何生點養咁多老婆仔女!





翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-4-8 08:38 |只看該作者
kiko_mami 發表於 12-4-7 18:56
唔玩就唔會輸

嬴就好彩
輸就正常:;pppp::;pppp::;pppp:


子爵府

積分: 13996


32#
發表於 12-4-8 10:10 |只看該作者

去澳門,贏定輸

win過2,3萬,輸又輸過幾萬




寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


33#
發表於 12-4-8 11:07 |只看該作者
十賭九輸. 唔賭唔駛輸


子爵府

積分: 14900

好媽媽勳章


34#
發表於 12-4-8 12:50 |只看該作者

引用:即係借左幾多?最後還幾多?人地話d息好金

原帖由 glorialip 於 12-04-07 發表
即係借左幾多?最後還幾多?人地話d息好金,係咪連埋的債仔返黎車馬費? 唔好意思,我實在太想知係咪好似做 ...
實際係借8萬!簽哂紙,不過我老公話係局,我唔識呢d啦,佢有佢講,我有我聽,講完我都唔明!係會有三個人夾佢番黎,冇得唔還,最後6299講數話冇咁多錢,同班收數講,我地係得咁多,你地要就要,唔要就算,話我地最多搬屋,有身份證副本單據都唔會怕你地d收數,報失身份證,人間蒸發,你地都吹唔脹。。。(其實真係大佢地。。。mouth:)




水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 12-4-8 12:52 |只看該作者
只去過一次


伯爵府

積分: 17808

魅力王子 好媽媽勳章 畀面勳章


36#
發表於 12-4-8 12:54 |只看該作者
我逢賭必輸,所以好少玩.mouth:



水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 12-4-8 12:56 |只看該作者
LedTV 發表於 12-4-7 19:24
係啊..唔賭都係WIN架~~
我都唔LIKE賭架...但如果有去賭場..又搵到靚枱..先會玩下..
試過媽咪,細佬,老公,我 ...

點為之靚枱?


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


38#
發表於 12-4-8 13:00 |只看該作者
catping 發表於 12-4-7 21:49
每次去頭一鋪都話大下佢先, 大家會不會

點大下佢??係咪買大??


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


39#
發表於 12-4-8 13:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialip+於+12-04-07+發表

原帖由 candybbnow 於 12-04-08 發表
實際係借8萬!簽哂紙,不過我老公話係局,我唔識呢d啦,佢有佢講,我有我聽,講完我都唔明!係會有三個人夾 ...
人地做收數的比你地更爛仔,乜可以大到佢地?mouth:




水晶宮

積分: 50254


40#
發表於 12-4-8 13:24 |只看該作者

回覆 回覆:catping的帖子

有入賭場不過無賭過!




若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo