夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23298


21#
發表於 12-4-12 20:39 |只看該作者

真真正正的想離開這個家!!

如果我老公,一定唔會俾我屋企人流離失所囉,一係俾錢佢地住酒店,一係係我屋企訓,如果佢都話今晚唔返黎訓,我一定發火同佢講,咁你冷出去訓囉!如果我係你兩老,咁樣俾人掉低,我一定偷偷哭泣囉,我一定唔會做不孝女,老公錫我既,佢都唔會咁對我家人,



點評

HLDMaMa  講得好啱。又唔想外父外母嚟住,又孤寒,係唔係要人斷六親。  發表於 12-4-13 17:26


侯爵府

積分: 21979

BK Milk勳章


22#
發表於 12-4-12 21:35 |只看該作者
作為外人,我哋唔清楚你2個家庭背景来龍去脈,
比唔到意見,你同你c 6一定要好好溝通吓,避免問題惡化
so far so good

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo