親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   1


寶石宮

積分: 434321

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-4-11 08:53 |只看該作者
係囉快啲開估啦, 人地諗左成晚瞓唔著呀


伯爵府

積分: 16403


22#
發表於 12-4-11 09:30 |只看該作者
樓主話是東南亞地方, 但又不是熱門地方, 不如比D Trips 大家繼續估先有興趣估落去麻


例如坐飛機要幾耐, 地方名幾多個字, 出名食乜野等等.....

我估有左d 提示會容易d , 說不定今日就知迷底


侯爵府

積分: 22984


23#
發表於 12-4-11 09:35 |只看該作者
三亞?


男爵府

積分: 7944


24#
發表於 12-4-11 10:19 |只看該作者
汶萊?


男爵府

積分: 7678


25#
發表於 12-4-11 10:29 |只看該作者
peckykoo 發表於 12-4-11 09:30
樓主話是東南亞地方, 但又不是熱門地方, 不如比D Trips 大家繼續估先有興趣估落去麻


OKOK...tips:
1) 坐飛機無直航,加埋轉機既機上時間大約3.5鐘 (唔計等轉機時間)
2)地方名有兩個中文字
3)當地人既英文程度痲痲...溝通方面需要加上身體語言


男爵府

積分: 7678


26#
發表於 12-4-11 10:36 |只看該作者
回覆 cmycat 的帖子

Sorry Sorry...missed 左你既 post!

BINGO!!!


呢度係越南中部既蜆港 (Danang), 越南第三大城市. 要係吳志明市轉機(唔知河内可唔可以轉機)。





大宅

積分: 1394


27#
發表於 12-4-11 10:43 |只看該作者

回覆:LeungXiuB 的帖子

哦,真係越南,好野,一估即中。真係好靚! 五年前去胡志明巿,行過海灘都幾好,原來你呢到仲靚!




伯爵府

積分: 16403


28#
發表於 12-4-11 10:53 |只看該作者
樓主, 你去既地方真的好冷下Bor


自由行嗎? 容易嗎? 消費方面如何? 小朋友10歲適合嗎 ?


男爵府

積分: 7678


29#
發表於 12-4-11 10:55 |只看該作者
回覆 TMC3012 的帖子

間酒店係 Crowne Plaza Hotel, 附近都有幾間相等quality & grading 既酒店可以選擇。


男爵府

積分: 7678


30#
發表於 12-4-11 11:11 |只看該作者
回覆 peckykoo 的帖子

自由行嗎? Yes, 我同老公係自由行


容易嗎? 都算容易.....我地係吳志明市逗留兩日先去蜆港


消費方面如何? 消費可多可少,如果夠膽試比較 local 既restaurants 會好平。越南交通不太方便,下下要靠 taxi, 有時要講價. US$ 可以通用。


小朋友10歲適合嗎 ? 蜆港海灘10歲小朋友就一定鍾意,不過當地就無其他樂園、動物園等適合小朋友既地方。

如果鍾意歷史古跡既,一定好鍾意呢度。蜆港往北2-3個鐘車程就到越南舊都,順化,係古代皇陵集中地;往南約45分鐘車程就到會安古城,有d似中國既麗江。

我一陣post d 順化和會安既 photos 同大家分享下!


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


31#
發表於 12-4-11 11:14 |只看該作者


男爵府

積分: 5473


32#
發表於 12-4-11 11:17 |只看該作者


男爵府

積分: 9708

醒目開學勳章


33#
發表於 12-4-11 11:21 |只看該作者
好靚, post 多D 相來分享下


寶石宮

積分: 434321

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 12-4-11 11:46 |只看該作者
樓主有冇行程分享呀


男爵府

積分: 7678


35#
發表於 12-4-11 13:45 |只看該作者
回覆 TMC3012 的帖子

Day 1 & 2 - Ho Chi Minh City





男爵府

積分: 7678


36#
發表於 12-4-11 13:52 |只看該作者
回覆 TMC3012 的帖子

Day 3/4 - Hue,順化古都




男爵府

積分: 7678


37#
發表於 12-4-11 13:56 |只看該作者
回覆 TMC3012 的帖子

Day 4/5 - Hue (順化古都) - Hoi An (會安古城)



男爵府

積分: 7678


38#
發表於 12-4-11 13:59 |只看該作者
回覆 TMC3012 的帖子

Day 5/6 - 蜆港

(some more photos.....)





點評

waiwaikelly    發表於 12-4-11 14:05


伯爵府

積分: 16403


39#
發表於 12-4-11 14:32 |只看該作者
點解現在叫何志明市既, 不是叫胡志明市嗎?

個人應為蜆港d 景靚d


HK ---> 越南機票 收費如何?

Local 餐廳衛生方面一定5多好, 對嗎?


寶石宮

積分: 434321

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 12-4-11 14:48 |只看該作者
嘩嘩嘩....啲相真係好正~

睇完好想去, 唔知你有冇資料留底呢?

點評

LeungXiuB  Sorry ar....我冇刻意留底資料,不過請隨便問任何問題。  發表於 12-4-12 10:26

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo