夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5339


21#
發表於 05-12-19 12:01 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

我不嬲都好懶搽野,但係宜家大肚,有肚紋,又痕,反宜係我老公足我搽cream喎,可能我成日"r"啦,仲要係"r"到流血喎,佢一見到就足我搽lu


伯爵府

積分: 17658


22#
發表於 05-12-19 12:20 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

我老公叫咪幫我搽囉(背部),但我唔叫佢搽跌打油,因為好似"r"痕甘(無力)


大宅

積分: 4605


23#
發表於 05-12-19 12:20 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

試過晒傷左背脊要佢幫我搽cream,不過佢搽搽下,唔知搽左去邊.
[img align=left]http://www.dchome.net/emote/icon/548.gif[/img]


大宅

積分: 1824


24#
發表於 05-12-19 14:00 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

如果一起沖涼完就會, 唔係我好少叫佢同我搽, 因為佢隻手好凍 :tongue: 不過佢次次沖完涼都叫我幫佢搽背脊.


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 05-12-19 14:40 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 76971


26#
發表於 05-12-19 14:42 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

咁嚴重, 個d膏唔可以四圍亂搽架喎
yammyma 寫道:
試過晒傷左背脊要佢幫我搽cream,不過佢搽搽下,唔知搽左去邊.


水晶宮

積分: 56756


27#
發表於 05-12-20 03:38 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

有時我老公都會
yammyma 寫道:
試過晒傷左背脊要佢幫我搽cream,不過佢搽搽下,唔知搽左去邊.
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


28#
發表於 05-12-20 12:04 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

我去公好鐘意同我搽..cream架


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 05-12-20 12:19 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

no la :evil: 佢隻手"鞋拾拾", 我幫佢搽就有 :mrgreen: 成日訓覺, "琴"好被就"第"雙手出黎要我幫佢搽 :evil:


大宅

積分: 2363


30#
發表於 05-12-20 16:43 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

都會ge...開到聲都唔幫我搽...未死過...不過佢叫我幫佢搽多...好煩 :tongue:


子爵府

積分: 11116


31#
發表於 05-12-20 17:08 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

而家咁凍佢唔會幫我lu....夏天臨瞓就會


子爵府

積分: 11755


32#
發表於 05-12-20 17:15 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

有時背脊好痕擦吾到就會叫佢幫手


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


33#
發表於 05-12-20 17:28 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

我o個個好鐘意幫我搽, 好主動添呀~~


複式洋房

積分: 349


34#
發表於 05-12-20 22:25 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

你o地o的老公就好啦................
我老公就唔會幫我搽........我話痕,佢最多咪叫我自己搽,但我就會幫我老公搽喇~因為我唔幫佢搽佢都唔肯去搽嫁~
成日都係喥r ,又其是係冷天氣.


別墅

積分: 509


35#
發表於 05-12-20 22:44 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

會架!! 佢好鍾意架!!!


男爵府

積分: 6787


36#
發表於 05-12-21 06:23 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

never, he would ask, 'do you have hands?'



kcpak,
your husband is very sweet!


複式洋房

積分: 149


37#
發表於 05-12-21 15:20 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

我個老公好怕D痴lup lup 既野,但佢都會幫我查既如果我出聲既話!
但都係我幫佢查多D 囉!佢夠膽死隻手爆晒個咀流晒血都唔查cream同潤唇膏架!重要嚴重到見血先肯查,好變態!

We are Happy ^_^[br]
You & Me[br]


子爵府

積分: 14680


38#
發表於 05-12-28 17:21 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

我一向唔搽 body 野. 但有冇 bb 後, 老公仲緊張過我.

生前搽肚紋膏
生後搽減肥膏

可能佢想我靚 d, 冇咁肉酸.


別墅

積分: 894


39#
發表於 05-12-28 22:28 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

都有嫁~~


大宅

積分: 2247


40#
發表於 05-12-29 02:13 |只看該作者

Re: 你地老公會唔會幫你搽..cream

bb_hazel 寫道:
你o地o的老公就好啦................
我老公就唔會幫我搽........我話痕,佢最多咪叫我自己搽,但我就會幫我老公搽喇~因為我唔幫佢搽佢都唔肯去搽嫁~
成日都係喥r ,又其是係冷天氣.

同我老公一樣,仲要r到損哂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo