夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


男爵府

積分: 9178


21#
發表於 12-4-14 15:36 |只看該作者
我見唔到佢邊度旭手旭腳???
你話用個枕頭???對於我黎講咁唔算係旭手旭腳,佢一把打你就算.:;pppp:

點評

connie_w0828    發表於 12-4-21 14:45
wongjoetabo    發表於 12-4-14 23:02


侯爵府

積分: 20081


22#
發表於 12-4-14 15:45 |只看該作者
如果我系你老公,我想同你離婚。

點評

wongjoetabo  YES  發表於 12-4-14 23:03


男爵府

積分: 6526


23#
發表於 12-4-14 15:46 |只看該作者
回覆 咪咪兔 的帖子

我係好明白大家講緊乜.... 再講, 我真係唔係大聲/發脾氣咁吵鬧......
响好多事上, 我覺得大家(我同佢)可以有唔同立場, 中意食乜, 睇乜, 政治見解......
但有D野真係有分對OR錯.... 我試過等件事完左先好好態度咁反映, OR 唔出聲 OR ....... 結果, 佢都係覺得我永遠幫外人.... 而我既回應, 就係我地控製唔到其他人做D唔好既野, 只可以要求自己唔好咁做(例: 胡亂CUT線, 渣快車)


禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


24#
發表於 12-4-14 15:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


25#
發表於 12-4-14 15:53 |只看該作者

回覆:老公反抗了~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 12-4-14 16:00 |只看該作者
你老公真係好可憐....搵個老婆返嚟做亞媽同老師既角色.....比着係我,離婚9年!!!

不單止老婆要教育自己做人,仲要教育埋個仔唔尊重自己!!!喺個仔面前鬧我!!仲要教個仔唔好啋我!!

你老公忍你咁耐,已經係好脾氣!!比我可止用個枕頭,high下你!!!真係唔打巴你都叫你走!!仲想我say sorry?!究竟做錯乜同你say sorry??我諗最錯係娶咗個咁既老婆....


翡翠宮

積分: 83157

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


27#
發表於 12-4-14 16:01 |只看該作者
wendy_jed 發表於 12-4-14 15:11
我唔係要平反什麼...我係一個"寬人嚴己"既人... 當佢成為"自己人"之後, 我亦開始對佢嚴...
我鬧佢...我真係 ...
真係嚴己的話, 反省下究竟自己有無錯, 係咪自己錯先.

如果反省完都係覺得自己無錯的話, 咁咪唔好道歉囉.

如果真係你老公錯, 而佢又不知反省, 講極/教極佢又唔聽, 兩個人又咁多唔同的觀點, 咪搞大佢, 之後各行各路囉. 咪當放生自己, 等自己好過D.....無必要幫人教仔, 係咪..........




點評

shmilyuki    發表於 12-4-24 09:48
connie_w0828    發表於 12-4-21 14:47


男爵府

積分: 6526


28#
發表於 12-4-14 16:09 |只看該作者
回覆 Ling_P 的帖子

.....我明白...我真係會反醒..... 但我真係唔識點做... 好似話條行人路好迫.. D行人會行左出條馬路... 我叫佢慢D, 佢話D人自己錯先. 行到咁出......... 我回應. 如果車親人, 無論邊方對錯, 我地自己個心都唔舒服.... 佢就話我只會幫外人, 唔幫佢....


公爵府

積分: 28881


29#
發表於 12-4-14 16:18 |只看該作者
wendy_jed 發表於 12-4-14 16:09
回覆 Ling_P 的帖子

.....我明白...我真係會反醒..... 但我真係唔識點做... 好似話條行人路好迫.. D行人會 ...

咁你老公又無錯喎,行人路迫要行出馬路係佢地唔岩,比車撞到係佢地錯先,正如你無錢,你都唔可以自己走去老公銀包拎架,你都要問咗先啦你成日要人遷就你,呢個己經超越你老公可以容忍既範圍啦

點評

yinyin1981  AGREE  發表於 12-4-14 22:31


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 12-4-14 16:22 |只看該作者
wendy_jed 發表於 12-4-14 15:21
回覆 Ning媽 的帖子

我都想(我唔道歉, 唔係因為面子OR邊個唔啱多D).....只係我唔識點樣處理, 怕將來惡化成 ...
就算有家暴,都係你逼成.....

點評

wongjoetabo  YES  發表於 12-4-14 23:04


男爵府

積分: 6526


31#
發表於 12-4-14 16:24 |只看該作者
回覆 loloma 的帖子

....請問我邊個位叫佢就我??

點評

wongjoetabo  你冇叫佢就你,不過你"懶"當佢自己人,什麼X人嚴己,根本就係要你話事  發表於 12-4-14 23:06


男爵府

積分: 8433


32#
發表於 12-4-14 16:27 |只看該作者
為左d咁少嘅事
令到父妻傷感情
咁樣值得咩?


公爵府

積分: 28881


33#
發表於 12-4-14 16:33 |只看該作者
你講親咩都係一定係你岩既,呢D嘢唔算嗎?


男爵府

積分: 6526


34#
發表於 12-4-14 16:40 |只看該作者
回覆 isis89 的帖子

唔值得.....

我重視佢, 個家, LEE件事先上黎問... 我愛佢, 想"乙水"番佢...

只係大家PICTURE到我係日日夜夜咁鬧佢, OR响個囝面前鬧佢.... "渣車"果件事, 個囝係不在場, 而第二件事, 本來囝亦不在場, 只係佢見到爸爸搵枕頭, 先話佢唔可以咁惡..



男爵府

積分: 6526


35#
發表於 12-4-14 16:44 |只看該作者
回覆 loloma 的帖子


翡翠宮

積分: 83157

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


36#
發表於 12-4-14 17:04 |只看該作者
wendy_jed 發表於 12-4-14 16:40
回覆 isis89 的帖子

唔值得.....
我重視佢, 個家, LEE件事先上黎問... 我愛佢, 想"乙水"番佢..

真係睇唔出你有呢個意圖喎.....

點評

wongjoetabo  HAHA  發表於 12-4-14 23:06


男爵府

積分: 6526


37#
發表於 12-4-14 17:18 |只看該作者
回覆 chan803 的帖子

但我真係咁諗呢~


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 12-4-14 17:18 |只看該作者
若果....要迫到佢同你講"對唔住"又點呢? 唔係真心講既其實無意思, 不如樓主先做好自己, 自己先行前一步, 對個家對個仔都有益處....
神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


男爵府

積分: 8433


39#
發表於 12-4-14 17:19 |只看該作者
其實佢之前要你同佢道歉,
你就應該道歉
再叫佢同你道歉
咁就好大家都好落台
而家台都俾你拆左啦
今次你唔認低威都唔得啦
我勸你都係快d say sorry好d


水晶宮

積分: 57163

畀面勳章


40#
發表於 12-4-14 17:21 |只看該作者

老公反抗了~

你可以唔道歉,但你都唔好要求你老公同你道歉。。




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo