婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9543


21#
發表於 12-4-19 12:33 |只看該作者

回覆:dbbp 的帖子

Bb出世無耐 但過左坐月 無籍口吾去
佢地出去食又夜 又多人 又多病菌
成晚bb一定呢個抱 嗰個抱 實喊到癲
百害而無一利
所以諗緊計吾去



點評

karisyam  扮自己唔舒服要休息,但係先講明唔使來探.bb咁細個,唔帶去都唔係好過分啫  發表於 12-4-22 00:13


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


22#
發表於 12-4-19 13:45 |只看該作者
dbbp 發表於 12-4-18 17:58
各位點安排?

我媽咪同奶奶都唔興慶祝嘅,所以唔洗煩!
都係食餐飯咁啦, 屋企食/出去食, 夾吓時間


珍珠宮

積分: 42535


23#
發表於 12-4-19 16:05 |只看該作者
未決定。到時先算。


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 12-4-20 10:12 |只看該作者
結左婚5年, 所有正日既節日都係同男家過ga....女家就提早食飯~

我差唔多每年都會買份禮物比99ga, 今年唔知買咩好........ 而我99都好好, 我生日會比利是同禮物比我


男爵府

積分: 7175

畀面勳章


25#
發表於 12-4-20 11:16 |只看該作者

回覆 回覆:dbbp的帖子

訂左buffet, 剩係自己阿媽同c6



親賢能, 遠小人


男爵府

積分: 5921

好媽媽勳章


26#
發表於 12-4-20 13:03 |只看該作者

回覆:母親節黎緊

我未生b之前,都會同99慶祝正日嘅,但我b出世後,我只會同c6同bb慶祝,但都會同c6講,如果你想同99過,請自便但請唔好預我同bb.



點評

j123tse    發表於 12-4-26 10:29
krauterweiblein    發表於 12-4-20 20:44


大宅

積分: 3450


27#
發表於 12-4-20 19:26 |只看該作者

引用:一見到節日到就煩啦!出去食又多人,我諗都

原帖由 onlytoyou 於 12-04-19 發表
一見到節日到就煩啦!出去食又多人,我諗都係去我度食架啦....成日都要做正日,我無老母生嘅....火都嚟埋! ...
LIKE




大宅

積分: 3430


28#
發表於 12-4-20 19:53 |只看該作者

引用:一見到節日到就煩啦!出去食又多人,我諗都

原帖由 onlytoyou 於 12-04-19 發表
一見到節日到就煩啦!出去食又多人,我諗都係去我度食架啦....成日都要做正日,我無老母生嘅....火都嚟埋! ...
講得好。




大宅

積分: 3172


29#
發表於 12-4-20 21:04 |只看該作者

母親節黎緊

我老公同叔仔都吾會理,我奶奶寄望我會幫佢攪…我好吾想囉.…好似太多事




大宅

積分: 3172


30#
發表於 12-4-20 21:06 |只看該作者

母親節黎緊

d奶奶硬係喜歡搶正日呀




禁止訪問

積分: 5255


31#
發表於 12-4-20 21:21 |只看該作者

母親節黎緊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3834


32#
發表於 12-4-20 22:59 |只看該作者

回覆:母親節黎緊

梗係自己媽咪先,C6都會一齊去"世上只有媽媽好,只有自己的媽媽才是最好的"咁99都唔係十月懷胎生我嘅,就到咪食,就唔到就




子爵府

積分: 14765

BK Milk勳章


33#
發表於 12-4-20 23:14 |只看該作者

回覆:母親節黎緊

到時我岩岩放產假第二日希望唔洗過男家度啦!




珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


34#
發表於 12-4-20 23:36 |只看該作者

引用:d奶奶硬係喜歡搶正日呀 +

原帖由 appleling 於 12-04-20 發表
d奶奶硬係喜歡搶正日呀
係喎,幾年前初二食開年飯,我個99問我屋企食咗開年飯未,然後話"其實做節都係一家人食飯啫,都唔使做正日嗱",但點解你大小節日都要霸正日仲要係食晚飯:;pppp::;pppp:




大宅

積分: 1313


35#
發表於 12-4-22 00:16 |只看該作者
c6報咗名同佢阿媽跟公司去旅行,我叫佢唔使預我


公爵府

積分: 27342


36#
發表於 12-4-22 00:24 |只看該作者
我同我家姐、細妹都決定大家人一齊去食餐飯,會唔會好老土吖


男爵府

積分: 8455


37#
發表於 12-4-22 00:44 |只看該作者

回覆:母親節黎緊

梗係同自己呀媽慶祝啦 !反正,c6都唔會同呀媽慶祝




大宅

積分: 1738


38#
發表於 12-4-22 01:09 |只看該作者

引用:我做左阿媽八年,都無人同我慶祝過,年年都

原帖由 yamaneko 於 12-04-18 發表
我做左阿媽八年,都無人同我慶祝過,年年都係同奶奶過。自己阿媽就早個禮拜慶祝羅。唉,重傷心過生日。:pit ...
我都係,唔同係我做咗阿媽十二年,年年都係同奶奶過,又係提早或後補媽咪食飯,根本係奶奶節,我諗要等做咗奶奶先到我慶祝




複式洋房

積分: 265


39#
發表於 12-4-22 02:42 |只看該作者

回覆:母親節黎緊

我直頭係同埋太奶奶一家食飯慶祝(兩圍枱),初初都唔覺有問題,因為我阿媽永遠都會提早慶祝,直到舊年自己做咗人阿媽,我開始唔想母親節正日同人地媽媽慶祝,好彩今年我坐緊月,可以同自己阿媽同我兩個女一齊




已刪除用户

積分: 11806


40#
發表於 12-4-24 10:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo