夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28457


21#
發表於 12-4-24 14:51 |只看該作者
話自己唔適合打工,我覺得講呢句說話既男人十個有九個都係只係唔想受氣 x 2 !!!

the man is really irresponsible ah !!


珊瑚宮

積分: 107873

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


22#
發表於 12-4-24 14:59 |只看該作者
AnnGartafield 發表於 12-4-24 14:25
藉口!馬死落地行,當你同佢講要分開,或者連你都失業,佢就會死死氣出去搵工。

佢依賴你吖嘛!

我係唔會俾自己失業架!我呢幾年一路進步,一路望住佢咁,更加覺得睇唔過眼!唉...


男爵府

積分: 8178


23#
發表於 12-4-24 15:00 |只看該作者
本帖最後由 bk_mommy 於 12-4-24 15:04 編輯
poonsun 發表於 12-4-24 09:09
多謝大家意見!
其實有些JM講得岩,佢係無上進心果類,話自己唔適合打工,其實係唔想受氣,唔想俾人限制,而家話自己搞,都無DISCIPLINE,例如鍾意幾時訓就幾時訓,幾時做野就幾時做野,有時訓到唔捨得起身便要做都唔做,訓完先算,我覺得咁樣唔會有成功的一天...所以好悲...
同其中一個JM唔同,我地唔係只係兩公婆,而係有細路,講真,如果兩個人,我捱到的,但係講到有埋小朋友,我就...唉!我以為有左小朋友之後,佢會變,,起碼都搵一份收入少但穩定的工做住先,雙線發展都好,但係佢無...
至於期限,唔係無俾佢,好多年前講過,佢唔肯SET期限,佢話一世都唔會再打工,佢唔打工自己搞,已經搞左十年了,都係得過吉,期間我已經同佢還左六十萬債,佢而家唔好話俾家用我,連佢自己屋企果邊佢都無錢俾...
講真,我睇唔到佢有將來,但係佢又唔聽人講,認為自己一定得...
我唔係話我一定岩晒,或者佢真係有一天會得,但係可能我已經同的仔女死左...
我同另一JM一樣,自己辛苦賺錢,又正職又兼職,因有小朋友又有工人,我唔食細既都要食!
回應另一JM,係呀,佢係好慘呀,連老婆都唔支持佢,所以我係問,我係咪已經唔適合做佢老婆囉!


----------------------------------------------------------------------------------------------

照你所言, 佢已搞左十年, 都係得個吉, 仲要負數六十萬, 未計起居飲食.....

如果吾係跟左你, 佢真係屎都無得食
十年喎 ,你根本係已睇佢吾起啦, 太長時間混吉喇,
家下你吾走, 吾係對佢有希望, 係驚做衰人啫....
走喇, 你做好人做左十年,好對吾對你自己阿媽架啦。


珊瑚宮

積分: 107873

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


24#
發表於 12-4-24 16:12 |只看該作者
bk_mommy 發表於 12-4-24 15:00

係,我係驚做衰人,我一向做人覺得要待人好,所以唔想衰...

另外自私的黎講,我係想要一個家的女人,我知道,如果我唔同佢一齊,我會有一個家的機會係微乎其微,因我要帶大的細路,我諗好難搵人"接收"我,但係同佢一齊為左有個家,衰的咁講,好似係貪佢"就手"咁,或者可以話無得選擇啦...


男爵府

積分: 8178


25#
發表於 12-4-24 16:21 |只看該作者
poonsun 發表於 12-4-24 16:12
係,我係驚做衰人,我一向做人覺得要待人好,所以唔想衰...

另外自私的黎講,我係想要一個家的女人,我知道,如 ...

吾好再比啲衰人拖累自己啦, 十年, 當欠佢既都還清啦~


你同你 BB 咪一個家囉, 你經濟能力可自給自足,同 BB 可以有一個温馨的家的。


禁止訪問

積分: 7605


26#
發表於 12-4-24 18:44 |只看該作者

回覆:如果我真心覺得老公好不濟...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28457


27#
發表於 12-4-24 18:46 |只看該作者
what's wrong with 打工 ??

Fok Kin Ling also 打工 la.....


大宅

積分: 2602


28#
發表於 12-4-24 19:23 |只看該作者
回覆 poonsun 的帖子

真的像我的 ex 一樣,他沒有錢,還要換 mobile phone,買 designer brands 等等。


翡翠宮

積分: 86633

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 12-4-24 22:12 |只看該作者
poonsun 發表於 12-4-24 02:12
係,我係驚做衰人,我一向做人覺得要待人好,所以唔想衰...

另外自私的黎講,我係想要一個家的女人,我知道,如 ...

你唔自私,忍左佢十年我覺得已經好夠勒,如果明知佢一世都係咁,唔通都繼續默許佢咁既生活方式? 學其他JM話齋,你走左一係仲趁後生有少少機會搵個對象建立新家庭,亦希望你老公知衰,知恥近乎勇,開始負擔返做人老公,爸爸既責任。


禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


30#
發表於 12-4-24 22:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12104


31#
發表於 12-4-25 00:04 |只看該作者
回覆 poonsun 的帖子

你離開佢,可能未必會有人接手,但起碼叫做可以過啲有水準既生活,仲要係小朋友都可以過有水準既生活。

坦白講,我而家都捱,但我已經見到曙光,我老公會諗辦法過渡呢段日子,佢亦都係有10蚊俾10蚊我既人,所以我唔介意。

但得罪講句,你老公個啲係不負責任不現實啊。10年啦,佢根本就係乜都旨意你搞掂。你同小朋友會俾佢拖累,既然係咁,你點解唔作出改變呢?


男爵府

積分: 7046


32#
發表於 12-4-25 00:54 |只看該作者

回覆:如果我真心覺得老公好不濟...

我朋友搵40k above,有事業,自己供樓,嫁左老公後,老公嫌工作大壓力,辭職,失業兩年,搵到新工做半年又唔做嫌辛苦。幾年都係我朋友負責哂所有開支。朋友呻估唔到個男人係咁,唔嫁好過嫁。
Ps 佢好遲婚




伯爵府

積分: 16757


33#
發表於 12-4-25 10:11 |只看該作者
回覆 poonsun 的帖子

仲無一齊住...好似有名無實囉?
真正可有可無...好難維繫喎....


禁止訪問

積分: 531


34#
發表於 12-4-25 10:20 |只看該作者

回覆 回覆:AnnGartafield的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 107873

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


35#
發表於 12-4-25 12:04 |只看該作者
cc_lws 發表於 12-4-24 22:17
回覆 poonsun 的帖子

其實老公不濟, 咁你係佢老婆, 你都好不濟.... 大想頭, 唔腳踏實地嘅男人係未夠條件成 ...

係呀,我無話自己好好...我都有諗過,其實自己當初做錯左...咁又點好呢?


禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


36#
發表於 12-4-25 12:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19173


37#
發表於 12-4-25 12:43 |只看該作者
happyday5hk 發表於 12-4-24 18:44
你吳走就係甘樣過一世,走就有兩個機會:1,成功找到人接收自己。2,你老公知大禍,肯負起責任,去打工,吳 ...

我都認同咁做,起碼有機會改變,如果唔係過多十年都同而家一樣,人生有幾多個十年


公爵府

積分: 27342


38#
發表於 12-4-25 13:22 |只看該作者
多D溝通嚇就無事噶啦,凡事講開可能結果會唔同


禁止訪問

積分: 1260


39#
發表於 12-4-25 14:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9663


40#
發表於 12-4-25 21:18 |只看該作者
唉~我家都有一件,
真係冇晒辦法對付佢地..我都好心淡~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo