夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 104756


21#
發表於 05-12-29 00:07 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

我個99仲恐怖,常在我三個女兒前食烟,
最可憐二女有哮喘,叫佢唔好比涼的飲品,
佢就說一啖唔怕,一啖跟住一啖.........


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


22#
發表於 05-12-29 00:07 |只看該作者

Re: 咪玩啦…


有無試過呀b睇doctor時同埋佢去睇,等醫生同佢講因咩事個女會搞成咁.
仲有老人家個味覺退化唔同bb,佢地只會越食越濃味,佢地所講既小小對bb係多多.
我媽又係咁,所以我一定試過至比呀b食.


大宅

積分: 2015


23#
發表於 05-12-29 00:10 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

alvinchanmama 寫道:
你99喺咪唔鐘意你生個女, 定想刺激你呀等你發脾氣比佢99先發制人, 你越 99就 .
你99又唔化, 明知小朋友細, 就不應吃這些食物, 蛋都只吃蛋黃先, 一歲後才加少少蛋白吃, 冇敏感才加多啲吃, 都唔知你99後生時點care佢自己個仔, 可能你99個99喺咁對佢, 你99用返佢99個套來對你.
如果我99咁對我, 我都會用ringoivy個套對反佢. 仲會24小時望實個女, 你99有行動時用說話鼎佢, (心平氣和), 比佢聽多啲"明人不做暗事", "唔好咁低裝","冇病呀"等.
我肯生佢都偷笑啦…又點會唔鍾意…果陣有左未夠三個月,有次同老公上大陸食飯,佢知道就係咁同我老公講,咪亂黎…佢以為我地上去落仔呀…我覺得佢會咁係因為佢個女即係我姑奶個仔係俾佢99湊,佢99滿月就俾粥佢個仔食…又成日俾魚粥佢個仔食,仲有好多其它野啦…咁我件99又有樣學樣…乜叉都話俾我女食…我話唔俾咁就又有得嘈…依家我咪由佢囉…辛苦亞女…總之佢俾完野我女食,有少少唔妥我就作大佢…再轟炸我老公… 個老妖成日以為自己好叻好醒咁…成日用佢幾十年前果套…都癡架…我老公細個係佢亞婆湊架…唔係我99湊架…老公對99感情唔深,佢會孝順,但就…唔知點講,唔…唔太親密囉…有咩都唔會同佢講咁囉…老公成日都話最愛係老婆…都係因為咁我先忍佢老母…99個99點對99我就唔知啦…但有次同99嘈,佢講左句野話:邊有人做新抱做到你咁…我差D就答左佢(夠無人做99做得好似你咁衰啦…)佢唔鍾意我我知架…成日係度扮慘…假到死…
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


大宅

積分: 2015


24#
發表於 05-12-29 00:16 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

kellyly 寫道:

有無試過呀b睇doctor時同埋佢去睇,等醫生同佢講因咩事個女會搞成咁.
仲有老人家個味覺退化唔同bb,佢地只會越食越濃味,佢地所講既小小對bb係多多.
我媽又係咁,所以我一定試過至比呀b食.
我都有試呀…其實頭先D湯唔落鹽都夠味…依家落左咪鹽左囉…不過好彩亞女唔肯飲…我成日同佢講亞女咁細使食鹽,佢就成日博我…點會唔食鹽,梗係要啦…我真係…

[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


大宅

積分: 3841


25#
發表於 05-12-29 04:21 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

引文---
瞳寫道:
我肯生佢都偷笑啦…又點會唔鍾意…果陣有左未夠三個月,有次同老公上大陸食飯,佢知道就係咁同我老公講,咪亂黎…佢以為我地上去落仔呀…我覺得佢會咁係因為佢個女即係我姑奶個仔係俾佢99湊,佢99滿月就俾粥佢個仔食…又成日俾魚粥佢個仔食,仲有好多其它野啦…咁我件99又有樣學樣…乜叉都話俾我女食…我話唔俾咁就又有得嘈…依家我咪由佢囉…辛苦亞女…總之佢俾完野我女食,有少少唔妥我就作大佢…再轟炸我老公… 個老妖成日以為自己好叻好醒咁…成日用佢幾十年前果套…都癡架…我老公細個係佢亞婆湊架…唔係我99湊架…老公對99感情唔深,佢會孝順,但就…唔知點講,唔…唔太親密囉…有咩都唔會同佢講咁囉…老公成日都話最愛係老婆…都係因為咁我先忍佢老母…99個99點對99我就唔知啦…但有次同99嘈,佢講左句野話:邊有人做新抱做到你咁…我差D就答左佢(夠無人做99做得好似你咁衰啦…)佢唔鍾意我我知架…成日係度扮慘…假到死… [/quote]
**********************************
瞳,
你99乜义都比你個女食,仲玩膠袋???
咁咪即係當你個女係白老鼠???
請勿介意我咁直接:如果有日你個女真係比佢玩到出事,咁就算你點鬧佢,點轟炸你老公,又有咩用?你囡囡只得6個月,就已經睇幾次醫生,辛苦就唔駛講啦,身體會越來越弱架...
既然你99擺到明唔鍾意你,你仲駛咩同佢客氣,一於開門見山啦~一個唔識尊重人嘅人,跟本唔配得到別人既尊重!
一諗到你bb要同個癲婆住埋一齊,真係令人擔心...
希望你嘅情況遲d會有好轉啦!


別墅

積分: 775


26#
發表於 05-12-29 09:49 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

佢話全家人飲大,保平安.

kellyly 寫道:
[quote]
cacarol 寫道:
我囡末滿月,99偷偷倒黃大仙聖水落9中, 好彩我見到.


嘩.....你奶奶無野下ma,好多年前聽人講都飲到肚''or''(大人),而家仲要係一個未滿月既bb
[/quote]


男爵府

積分: 5206


27#
發表於 05-12-29 09:51 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

瞳,

你件99好極品


大宅

積分: 4233


28#
發表於 05-12-29 13:38 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

[/quote]我肯生佢都偷笑啦…又點會唔鍾意…果陣有左未夠三個月,有次同老公上大陸食飯,佢知道就係咁同我老公講,咪亂黎…佢以為我地上去落仔呀…我覺得佢會咁係因為佢個女即係我姑奶個仔係俾佢99湊,佢99滿月就俾粥佢個仔食…又成日俾魚粥佢個仔食,仲有好多其它野啦…咁我件99又有樣學樣…乜叉都話俾我女食…我話唔俾咁就又有得嘈…依家我咪由佢囉…辛苦亞女…總之佢俾完野我女食,有少少唔妥我就作大佢…再轟炸我老公… 個老妖成日以為自己好叻好醒咁…成日用佢幾十年前果套…都癡架…我老公細個係佢亞婆湊架…唔係我99湊架…老公對99感情唔深,佢會孝順,但就…唔知點講,唔…唔太親密囉…有咩都唔會同佢講咁囉…老公成日都話最愛係老婆…都係因為咁我先忍佢老母…99個99點對99我就唔知啦…但有次同99嘈,佢講左句野話:邊有人做新抱做到你咁…我差D就答左佢(夠無人做99做得好似你咁衰啦…)佢唔鍾意我我知架…成日係度扮慘…假到死… [/quote]

聽你這樣講你99以乎離補當年冇care自己個仔, 作補償, 還有佢本身無care小朋友經驗, 所以見到人地99點做, 你99就跟人地99做, 個個小朋友體質有唔同, 點可能一本通書睇到老, 叫你99開竅啲啦.
王菀之年度創作專輯《On Wings Of Time (CD+DVD) 》現已上市
請支持正版...請支持唱作女皇
(隻碟要煲架--不是放落個煲道煲...)
click入去試聽下..月亮說
飯婦人Blog


大宅

積分: 2616


29#
發表於 05-12-29 13:53 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

alvinchanmama ,

老公都唔係99湊大(馬姐凑),當我有o左並知道是仔,99就搶住湊,成日講自已湊大3個幾辛苦,幾有經驗,後來大伯忍唔住話,你湊大我o地咩,我淨係知你成日唔見人(99無做嘢),好似連我o地生活費都係亞爺比,你有幾辛若呀!

後來所有人反對都無用,99都話要湊,我駛出絕招,湊我個仔無錢收o架,哈!99立即反口話﹕我年紀大,行動唔方便,都係比你亞媽湊啦。
仔仔06-12-2003出世


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 05-12-29 13:56 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 05-12-29 13:57 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4233


32#
發表於 05-12-29 14:17 |只看該作者

Re: 咪玩啦…

有時啲99一定有自吹自雷, 你99都好攪笑.
我99有時都會,(關係良好) 我99生咗7個仔女, care小朋友都好有經驗, 不過, 佢好喜歡用番以前做個套對我們(固執), 我就會就同講現在好多嘢都唔同咗. 佢咬不過我們她就靜靜雞做咗, 等我地冇得講, 我就會用行動做比佢睇, 如唔食唔理. 如坐月我99都有煮嘢食比我, 但煲醋已有好大分歧, 我就要用八珍醋好, 我99就一意孤行用佢自己方法煲醋, 重要等我生咗bb才煲, 一定唔入味和又好酸, 最後只吃了一兩口成煲醋都冇吃了, 成煲比我99送比男家親屬吃. 重要阿媽帶佢個入來給我吃. 我想當我99都好冇面. 我們都冇吵大鑊, 我99講完都唔聽, 另一個妯娌生完我99如是者都是用佢自己方法煲醋, 妯娌同我聽好鬼酸.
王菀之年度創作專輯《On Wings Of Time (CD+DVD) 》現已上市
請支持正版...請支持唱作女皇
(隻碟要煲架--不是放落個煲道煲...)
click入去試聽下..月亮說
飯婦人Blog

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo