婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 16954


21#
發表於 12-4-26 12:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16651


22#
發表於 12-4-26 12:29 |只看該作者

引用:Quote:好老婆+發表於+12-4-26+10:26+因為99

原帖由 samanthalai 於 12-04-26 發表
樓主唔使搵嘢平衡人理,你C6已經安排(老公話如果99偏心得咁出面,以後俾同細仔一樣的家用,即係平時俾99的 ...
話時話丫,我c6由細到大都想99錫,所以好乖好俾心機讀書,不過就係唔洗人擔心,可能咁樣99就更加唔理佢,試過有困難想99幫,99都唔幫佢。向某程度上我覺得c6幾慘下。
我成日同佢講唔緊要啦,有老婆錫,老婆最愛你。




珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 12-4-26 12:30 |只看該作者

99偏心細仔,幫結婚擺酒...你地會唔會好介意?

我唔會介意 唔明有咩好介意




大宅

積分: 2224


24#
發表於 12-4-26 12:30 |只看該作者
寧許人負我,我才有更大的自由和議價能力!


伯爵府

積分: 16651


25#
發表於 12-4-26 12:32 |只看該作者

引用:回覆+好老婆+的帖子 唔會介意,+當你地係自

原帖由 pomanlife 於 12-04-26 發表
回覆 好老婆 的帖子

唔會介意, 當你地係自己俾錢擺酒結婚兼買樓既話,
傻啦!就算唔靠人,但唔代表可以大大聲,只要99唔過份,老人家都係要尊重,大家好黎好去嘛!




伯爵府

積分: 16651


26#
發表於 12-4-26 12:38 |只看該作者

引用:我99都系咁GA.我結婚時乜都無(我老公一直都

原帖由 美亞 於 12-04-26 發表
我99都系咁GA.我結婚時乜都無(我老公一直都系俾最大份家用99GA).但叔仔結婚時就買左好多首飾.仲專登拿來我 ...
你99無諗過你會介意,大家都係普通人,又點會唔比較.




子爵府

積分: 10825


27#
發表於 12-4-26 12:41 |只看該作者
回覆 好老婆 的帖子

我同c6講咗, 佢心知但冇出聲.
其實點講好呢, 因為果時我屋企有d事,突然要提早大半年結婚, 咁我地果時唔夠錢.
我c6問咗62借咗3萬, 咁我地結完婚搞掂晒d嘢.但都未夠錢還比佢.
咁62問姑9借錢, 咁我姑9同我c6講返, c6就梗係想快d還.
咁我地就係credit card 禁咗出嚟比62, 點知....
原來6299係用嚟買金比細佬...
我真係冇嘢講...
我而家都冇嘢求....只想快d搬, 同c6自己有私人空間就好~


珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


28#
發表於 12-4-26 12:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 蘿絲頭 於 12-04-26 發表你c6

原帖由 好老婆 於 12-04-26 發表
有咩問題?俾返同細仔一樣的家用。
雖然我講服佢唔好咁做。
但如果c6一定咁做,亦唔係錯,你估我地好有錢咩 ...
無都覺得無問題




公爵府

積分: 28591


29#
發表於 12-4-26 13:25 |只看該作者
如果我兩公婆好有能力,就唔會計較佢幫細佬。
如果我地結婚時都係掹掹緊,佢唔幫但轉個頭幫細佬,我會介意。


大宅

積分: 3066


30#
發表於 12-4-26 13:31 |只看該作者
其實唔多唔少都會因為偏心而唔開心..
不過..既然佢要偏都冇辦法...做返自己本份..~

同埋...即使你地借CREDIT CARD錢去還...
唔好理佢地攞D錢做咩....

既然你知道佢咁急催你地還..(唔理你你經濟狀況)
而你地又終於還左...

我覺得更好既係..你地睇清楚了!
更應該快D還...死省都還左俾佢...唔好欠佢一分人情..
否則仲煩....

所以情願辛苦D..都唔好再爭佢地野...

都唔會亂諗...先要愛護自己...唔好貪佢地錫....佢地錫自己!...係BONUS~


大宅

積分: 3695


31#
發表於 12-4-26 13:43 |只看該作者
系人都會有私心,唔出奇吖,冇咩好介意,佢要偏心佢嘅事,冇影響到我同C6就Ok喇,反正唔系一齊住,都唔洗畀好多家用


侯爵府

積分: 22368

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


32#
發表於 12-4-26 13:46 |只看該作者
會吾會係細佬搵得少,你奶奶才鞤他多D呢有今生冇來世,有緣做到親人,如果有能力就睇開D la試想想,將來你自己仔女覺得你大細超,偏心某一個,而你只係因爲某一個無咁本事而幫多一些,但另一個就斤斤計較,同樣係仔女,你見到咁會開心嗎?煩事亦地而處想吓,人就開心一些,係亍見到乞丐,我們也會因為有能力而給與十元八元幫忙,可解親人就冇咗同理心呢?


伯爵府

積分: 18956


33#
發表於 12-4-26 13:48 |只看該作者
唔開心一定有!我個情況同你差唔多,不過我c6做細。
我地乜都無,要比家用,要買乜就同我地講,佢地家用都唔使比之餘,6299仲倒貼佢地,免費湊仔,買樓比佢地。
唯有做好自己啦


禁止訪問

積分: 3636


34#
發表於 12-4-26 13:49 |只看該作者

99偏心細仔,幫結婚擺酒...你地會唔會好介意?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 82043

畀面勳章


35#
發表於 12-4-26 15:17 |只看該作者
唔會介意,但係記住,下事有唔該搵番果人幫手,我唔會理 
日日是好日


子爵府

積分: 12676


36#
發表於 12-4-26 15:42 |只看該作者
結婚係兩公婆既事,自己攪點係應該既,6299比錢細仔係男家既家事,比著我,唔會介意,亦唔都我介意,c6比幾多家用就c6決定,最緊要個個月記得比家用我,自己屋其已經好多野煩,無謂再比多d野自己煩。


大宅

積分: 2940


37#
發表於 12-4-26 16:15 |只看該作者
我6299都是比曬錢個細叔結婚,因為他在大陸人工好少根本負擔不起個婚禮. 金器就他地多左少少, 不過無所謂,因為我99對我都好好,只不過叔仔真是無錢結婚, 而且大家感情都好好. 其中看情況囉,如果99同叔叔都好好既,只不過他無錢結婚,這樣就無所謂既,如果2個都無錢結婚,就比一個不比另一個,這樣就真是會介意囉.


洋房

積分: 65


38#
發表於 12-4-26 16:32 |只看該作者
我同你個case有小小似呀, 我大伯前年結婚, 我99當哂自己d舊金器換對龍鳳扼比亞大伯娘, 到我今年結婚, 99話佢無錢, 所以我對龍鳳扼係老公比錢買的, 當係由99送.... haha 咁都得!! 其實佢有2x萬係戶口, 老公之後爆的, 不過我唔介意, 反正都唔係我自己錢, (老公錢亦都唔係我錢, 因為我們2個獨立的), 而d金器係我心目中都係得個"擺"字, 又唔可以拎去換錢, 所以無所謂啦.

仲有係我大伯結婚既時候, 問62攞左好多錢, 前前後後2x萬, 而62只係比左10萬我地結婚咁大把, haha! 真係要樣樣計真係有排計, 不過ok啦, 我唔靠你, 你都唔洗旨意靠我囉, 我心態係咁, haha~~~無辦法!


大宅

積分: 2853

陪月勳章


39#
發表於 12-4-26 17:05 |只看該作者

回覆:好老婆 的帖子

如果2兄弟一樣搵咁多,俾一樣家用有咩問題?2老有錢幫細佬即係唔等錢洗啦(因為俾個個,你c6宜家都介意吖)不過做咗你要諗會反面,值嗎?




大宅

積分: 1994


40#
發表於 12-4-26 18:27 |只看該作者

回覆:好老婆 的帖子

比較都冇用,開心d諗係你c6細佬最令你99擔心啫,仲有係你地有能力自己搞掂,吾洗靠人....




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo