懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


21#
發表於 12-5-5 06:59 |只看該作者
香水一向有鼻敏感都少用, 有左我就更加無再用喇!

至於止汗, 我就上網去搵天然成份~
大多數人推薦Melvita同止汗晶...
2隻都好似好用! 但最後我揀左平d 既Crystal 止汗晶黎試


子爵府

積分: 14483

2024年龍年勳章


22#
發表於 12-5-5 07:08 |只看該作者

回覆:有左BB可以噴香水/止汗劑嗎?

F個隻止汗水晶我都用緊,可止到大部份的汗,而止汗臭就好掂!但發現他的成份有硫酸鋁,打左CS問是否適合孕婦用,她們答係來自天然,份量不大可繼續用!但我都有D擔心!




禁止訪問

積分: 12490


23#
發表於 12-5-5 07:34 |只看該作者

引用:香水裡面ge麝香成份, 聽講會影響BB發育呢..

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1558


24#
發表於 12-5-5 18:36 |只看該作者

引用:我係MAMABB+shop+買左隻止汗濟係專for+孕婦

原帖由 bibi_clw 於 12-04-29 發表
我係MAMABB shop 買左隻止汗濟係專for 孕婦用,$99
你地上網再search 下啦
可以share條web site嗎?謝謝





大宅

積分: 3273


25#
發表於 12-5-5 18:59 |只看該作者

回覆:有左BB可以噴香水/止汗劑嗎?

各位jm,我尋日係citysuper買左呢支,all natural應該唔會傷害到bb,78文!用左覺得ok!
myphoto.jpg




大宅

積分: 1966


26#
發表於 12-5-7 15:59 |只看該作者
回覆 Dragonbbb 的帖子

http://mamabbshop.com/index_ecat.php?cPath=40


大宅

積分: 1558


27#
發表於 12-5-7 16:02 |只看該作者

引用:回覆+Dragonbbb+的帖子 http://mamabbshop

原帖由 bibi_clw 於 12-05-07 發表
回覆 Dragonbbb 的帖子

http://mamabbshop.com/index_ecat.php?cPath=40
Thank you




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo