跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 51


21#
發表於 12-5-2 21:53 |只看該作者

如果幼稚園成日都有手足口病爆發,會唔會考慮退學?

Hi ,原來大部份讀呢間學校既家長都有相同問題!我个小朋友無試過返足一个月學,返到半个月已經走運,成日探醫生!做家長的真係有苦自己和,仲要被先生話小朋友體質差叫我留意下
但奇怪地小朋友唔返学卻不知几精靈!
佢地呢間幼稚園,未決定的勸你們唔好比小朋友讀(真心的)

佢地處理手法極差,就如手足口每日都有新Case,雖然暫時發一生於同班,但曰日都有新案例,即等於学校未能控制到,亦無要求K1~3學生戴口罩,而学校既先生亦無一个戴口罩,實在好得人驚!講真我唔係老師我都会諗呢D野啦,一D危机感都無!唔通佢地真係諗住過一排就会無事甘stupid?

比我知道過10个都無對应既management ,我一定曹爆他




大宅

積分: 3258


22#
發表於 12-5-2 23:29 |只看該作者
JMAJ 發表於 12-5-2 21:53
Hi ,原來大部份讀呢間學校既家長都有相同問題!我个小朋友無試過返足一个月學,返到半个月已經走運,成日 ...
你唔好嚇我呀,每日都有新個案?我日日打電話問學校,都話除左嗰2個小朋友外再無其他,我仲比阿女返番學添...今次真係捉蟲:(如果話自行停課,我阿女成個4月都只係返左2日學,因為我真係好鬼驚有菌,所以惟有蝕成個月學費都唔敢比阿女返學,但之後學校答我話無新個案,所以我就復課,咁其實有無人知道最新情況?我唔信學校la.....


大宅

積分: 4954

牛年勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


23#
發表於 12-5-3 09:34 |只看該作者
逍遙派 發表於 12-5-2 19:39
Koko, 你小朋友由舊年8月開學一路病無停?問定先,英藝退學要辦咩手續?幾耐之前要通知學校?你話退學校長/ ...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

我個女系細女,年尾入學,最多返到10日就病一星期,成日發燒,試過肺炎入院,總之系好辛苦。

退學要提前一個月寫信通知,學校都有打電話來問,我用個人理由。講真,小朋友雖然系學校學到
o野, 但身體都好緊要。


大宅

積分: 4954

牛年勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 12-5-3 10:33 |只看該作者
我個女系細女,年尾入學,最多返到10日就病一星期,成日發燒,試過肺炎入院,總之系好辛苦。

退學要提前一個月寫信通知,學校都有打電話來問,我用個人理由。講真,小朋友雖然系學校學到
o野, 但身體都好緊要。



侯爵府

積分: 24819

馬年勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 12-5-3 13:21 |只看該作者
我路過咋,你哋係唔係講元朗間英x,昨天早上我見到有個小朋友着住此間學校的校服,額頭黐住張退熱貼,由婆婆拖住手,工人姐姐提書包跟在後面,唔知去到學校門口會唔會叫佢返回家休息呢?


別墅

積分: 923


26#
發表於 12-5-3 14:15 |只看該作者

回覆:koko 的帖子

Koko, 點解你唔講因為學校衛生唔好小朋友成日病?




洋房

積分: 51


27#
發表於 12-5-3 14:54 |只看該作者

如果幼稚園成日都有手足口病爆發,會唔會考慮退學?

大粉豬,你小朋友讀边間英藝?如果係天水圍我可以好肯定話你知係8个lor!




男爵府

積分: 9576

牛年勳章


28#
發表於 12-5-3 15:43 |只看該作者
回覆 JMAJ 的帖子

我尋日問學校(tsw)係我仔仔個班有7個確診,仲有好多學生自己冇翻學,不過我個工人突然唔做,家中冇人湊仔,唯有硬住頭皮比個仔翻n班,仲要轉全日班,很無奈。


大宅

積分: 4954

牛年勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


29#
發表於 12-5-3 17:45 |只看該作者
回覆 逍遙派 的帖子

唉,返N班都預佐病。我講佐主要原因系個人原因,同埋都有反應小朋友病尼個情況。


別墅

積分: 923


30#
發表於 12-5-3 17:59 |只看該作者

回覆:koko 的帖子

我都預左佢地會病,但估唔到2個月之內中2次手足口+多次傷風感冒,最嬲係佢地3月尾有20單手足口都唔停課。係學校附近個兒科e生都話20單唔停課有d離譜。



點評

koko  直情離曬大譜啦。  發表於 12-5-4 13:56


洋房

積分: 51


31#
發表於 12-5-3 18:46 |只看該作者

回覆 回覆:babycei的帖子

應該係8个先真,因尋曰又有一个確診!
甘你而家轉左全日班?你唯有keep check 小朋友情況!一有發燒就要立即睇醫生!
我每曰都有打番学,一有異樣我就唔比亞仔番!
仲之遇到呢间学校真係唔好彩




別墅

積分: 923


32#
發表於 12-5-7 18:35 |只看該作者

回覆:如果幼稚園成日都有手足口病爆發,會唔會考慮退學?

解決左,返埋英藝到月底,8月新學年改返德怡,人地一單手足口都無,又大又乾淨,書簿雜費同校車費平好多,學費差唔多



點評

chitingma  我都係因為呢個問題寧願遠D返德怡都吾揀英藝,  連apply都費時.  發表於 12-5-7 18:48


洋房

積分: 51


33#
發表於 12-5-10 01:38 |只看該作者

回覆 回覆:逍遙派的帖子

我知好多人退学吖,我仲考慮中!德怡K1仲有無上午班吖?




別墅

積分: 923


34#
發表於 12-5-10 08:03 |只看該作者

回覆:如果幼稚園成日都有手足口病爆發,會唔會考慮退學?

全日,上午full, 只有下午




別墅

積分: 923


35#
發表於 12-5-10 08:46 |只看該作者

回覆:逍遙派 的帖子

Sorry, 我係講今年8月N班。




複式洋房

積分: 488


36#
發表於 12-5-10 10:25 |只看該作者

回覆:如果幼稚園成日都有手足口病爆發,會唔會考慮退學?

昨天老師同我講我小朋友班有一個手足口,唉!
其實第一個小朋友在街外染到唔出奇,但成日學校唔斷尾就真係學校有些問題,始終學校全冷氣室內,真係野到周圍都係




別墅

積分: 923


37#
發表於 12-5-10 18:52 |只看該作者

回覆:hellocarmen 的帖子

又有?!!! 介唔介意講係邊班或者邊級?老師係唔會主動講




別墅

積分: 923


38#
發表於 12-5-11 19:37 |只看該作者

回覆:逍遙派 的帖子

又爆啦,又唔停課,點斷尾呀。個主任話停課係衛生署教統局話事wor, 如果係真,點解有d學校要停課有d唔使停?真係好彩quit左無交留位費,而家可能5月都唔返啦。我小朋友lee2日又發燒無返學,希望唔係又中手足口




大宅

積分: 2531

好媽媽勳章


39#
發表於 12-5-11 22:06 |只看該作者
我個囝都係讀呢間n,下午國際班!我星期一交退學信!不過都要一個月通知!


別墅

積分: 923


40#
發表於 12-5-11 22:17 |只看該作者

回覆:zoekongbaby 的帖子

我上星期六交信,話讀埋lee個月,你試下同佢講讀埋lee個月睇下得唔得




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo