

逍遙派 發表於 12-5-2 19:39
Koko, 你小朋友由舊年8月開學一路病無停?問定先,英藝退學要辦咩手續?幾耐之前要通知學校?你話退學校長/ ...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
我個女系細女,年尾入學,最多返到10日就病一星期,成日發燒,試過肺炎入院,總之系好辛苦。
退學要提前一個月寫信通知,學校都有打電話來問,我用個人理由。講真,小朋友雖然系學校學到
o野, 但身體都好緊要。