懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2989


21#
發表於 12-5-7 14:14 |只看該作者
回覆 yanbeebee 的帖子

我同你個booking完全一樣呢!


男爵府

積分: 7778


22#
發表於 12-5-7 14:36 |只看該作者

引用:回覆+yanbeebee+的帖子 我同你個booking完

原帖由 KiTkIt2009 於 12-05-07 發表
回覆 yanbeebee 的帖子

我同你個booking完全一樣呢!
咁你預產期係幾時呀?




大宅

積分: 2989


23#
發表於 12-5-7 14:53 |只看該作者
回覆 yanbeebee 的帖子

我未睇私家婦產科,因為想照超聲波時可以睇埋心跳,所以未知,不過好肯定係啱啱有咗。呢胎係我第二胎,我第一胎都係廣華生。


男爵府

積分: 7778


24#
發表於 12-5-7 14:54 |只看該作者

引用:回覆+yanbeebee+的帖子 我未睇私家婦產科

原帖由 KiTkIt2009 於 12-05-07 發表
回覆 yanbeebee 的帖子

我未睇私家婦產科,因為想照超聲波時可以睇埋心跳,所以未知,不過好肯定係啱啱有 ...
哦,但預計呢?
我18/5睇私家照驗驗,啱啱7 weeks
希望照到





大宅

積分: 2989


25#
發表於 12-5-7 14:58 |只看該作者
回覆 yanbeebee 的帖子

我約咗20/5照,以上個M第一日計應該多個7w,不過個胎如無意外係細過。上胎我係大約6w去照,都睇到閃閃呀!


男爵府

積分: 7778


26#
發表於 12-5-7 15:12 |只看該作者

引用:回覆+yanbeebee+的帖子 我約咗20/5照,以

原帖由 KiTkIt2009 於 12-05-07 發表
回覆 yanbeebee 的帖子

我約咗20/5照,以上個M第一日計應該多個7w,不過個胎如無意外係細過。上胎我係大約 ...
我廣華兩日都係晨早九點!




大宅

積分: 2989


27#
發表於 12-5-7 15:20 |只看該作者
回覆 yanbeebee 的帖子

我一次0930,一次係0935,希望唔洗等太耐啦~


男爵府

積分: 7778


28#
發表於 12-5-7 15:46 |只看該作者

引用:回覆+yanbeebee+的帖子 我一次0930,一次

原帖由 KiTkIt2009 於 12-05-07 發表
回覆 yanbeebee 的帖子

我一次0930,一次係0935,希望唔洗等太耐啦~
咁即係有機會撞到




大宅

積分: 2989


29#
發表於 12-5-7 16:02 |只看該作者

回覆:yanbeebee 的帖子

Yeah!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo