自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


21#
發表於 12-4-30 16:18 |只看該作者

引用:Quote:susi1024169+發表於+12-4-30+16:09+

原帖由 我想生三個 於 12-04-30 發表
我坐火車去,好舒服,不過班次比較少同要轉車.架火車係懷舊果種,仲有拱門,好有特色.
...
我地就係見班次少,同埋我地係月頭復活節假去,超級多人去,我地包車司機都話果幾日做到無停手,勁多香港人去,經過火車站都迫滿人,如果帶住隻仔去搭火車實迫c左如果淡季去我都會選擇搭火車,特色d~




子爵府

積分: 14938

開心吸收勳章 玩具勳章 趣教勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 12-4-30 16:30 |只看該作者

回覆:四日三晚台北之旅

thanks all



ToBy GiNNy VinCent


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 12-4-30 16:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5093


24#
發表於 12-4-30 17:02 |只看該作者

回覆:四日三晚台北之旅

如果六福莊太遠,可以去木棣動物園,貓空旁,可以慢慢行,一日去北投住旅館(春天ok,可以係房浸,又可以戶外浸一次,酒店晚餐唔貴,都好食),呢兩個地方捷運可以到,車程短





男爵府

積分: 5093


25#
發表於 12-4-30 17:03 |只看該作者

回覆:四日三晚台北之旅

淡水都好易去




大宅

積分: 1023


26#
發表於 12-4-30 17:07 |只看該作者

回覆:四日三晚台北之旅

去木柵動物園同坐貓空纜車啦,坐捷運好方便




大宅

積分: 3161


27#
發表於 12-4-30 17:07 |只看該作者

四日三晚台北之旅

九份搭車去好遠的!
小朋友去六福村,有動物睇!有野玩!




珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


28#
發表於 12-4-30 17:11 |只看該作者
打算去邊台中北南??
個個地方都5同玩..

我就自己plan左今年行程

貓空檻車-->有個木柵動物圓(都可以玩足一day)
9份-->淡水--->西門町甘
仲有d未諗好

好睇你個人想去邊


大宅

積分: 1023


29#
發表於 12-4-30 17:19 |只看該作者

回覆:四日三晚台北之旅

我復活節去六福好似悶悶地,反而小人國都幾好玩,睇動物就木柵多D




珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


30#
發表於 12-4-30 18:29 |只看該作者

引用:Quote:susi1024169+發表於+12-4-30+16:18+

原帖由 我想生三個 於 12-04-30 發表
係呢,租車大概幾錢日呀??
唔平嫁,成3000台幣,不過司機好似導遊咁,去唔同景點會講解埋景點既歷史,同埋有好多地方係要有車或者坐的士先去到,咩南雅奇岩/有個乜乜遺址/黃金瀑布/陰陽海等等~自己去會好麻煩




伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


31#
發表於 12-4-30 19:14 |只看該作者

四日三晚台北之旅

貓空及動物園預一日。baby boss最好朝早一開就入去玩,因好多人,好多野排。



全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo