烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   33


男爵府

積分: 8347

畀面勳章


21#
發表於 12-5-11 06:53 |只看該作者


珍珠宮

積分: 36239

畀面勳章


22#
發表於 12-5-11 07:59 |只看該作者

回覆:暴龍媽廚房~1「夜貓木糠布甸/蛋糕」已加相及食譜

木康真係超好味




翡翠宮

積分: 76224


23#
發表於 12-5-11 08:45 |只看該作者

回覆:暴龍媽廚房~1「夜貓木糠布甸/蛋糕」已加相及食譜






珍珠宮

積分: 41081

畀面勳章


24#
發表於 12-5-11 09:55 |只看該作者

回覆:mimini909 的帖子

好正咁wo




感恩每一天


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-5-11 10:25 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


26#
發表於 12-5-14 15:11 |只看該作者

回覆:暴龍媽廚房~1「夜貓木糠布甸/蛋糕」已加相及食譜





好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-5-14 16:04 |只看該作者

回覆:暴龍媽廚房~1「夜貓木糠布甸/蛋糕」已加相及食譜






大宅

積分: 2737


28#
發表於 12-5-14 16:27 |只看該作者
請問係放入雪櫃冰箱個格, 定普通個格雪木糠布甸呢? 上星期整失敗咗, d cream 唔夠滑, 雪完之後好似一粒粒咁, 我用機打, 係咪用手打好d, 請指教! 謝謝


公爵府

積分: 26293

畀面勳章


29#
發表於 12-5-14 16:39 |只看該作者

引用:請問係放入雪櫃冰箱個格,+定普通個格雪木糠

原帖由 trinitycvc 於 12-05-14 發表
請問係放入雪櫃冰箱個格, 定普通個格雪木糠布甸呢? 上星期整失敗咗, d cream 唔夠滑, 雪完之後好似一粒粒咁 ...
我只係放下格 你有無打到雪糕狀? 同埋有無個食譜睇下




水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


30#
發表於 12-5-14 17:57 |只看該作者

回覆:暴龍媽廚房~1「夜貓木糠布甸/蛋糕」已加相及食譜






大宅

積分: 3163


31#
發表於 12-5-14 18:06 |只看該作者
d 餅碎係咪要溥d? 如太厚係咪d cream會痴了唔實?
脫模難嗎?




公爵府

積分: 26293

畀面勳章


32#
發表於 12-5-14 18:10 |只看該作者

引用:d+餅碎係咪要溥d?+如太厚係咪d+cream會痴了

原帖由 Hello101 於 12-05-14 發表
d 餅碎係咪要溥d? 如太厚係咪d cream會痴了唔實?
脫模難嗎?
我只係是但用匙(沈)落去 大約就可以 脫模一d都唔難 我一up就脫到




大宅

積分: 3163


33#
發表於 12-5-14 18:17 |只看該作者
icic


翡翠宮

積分: 86795


34#
發表於 12-5-14 22:09 |只看該作者

回覆:暴龍媽廚房~1「夜貓木糠布甸/蛋糕」已加相及食譜






首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo