烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 8438


21#
發表於 12-5-11 14:10 |只看該作者

回覆:Alvinchun 的帖子

按錯!人懶又冇乜煮食工具,地方又細,好在屋企人要求低,只要係我手整既都收貨,所以食譜我好求其既。街市買包面粉(整饅頭果只),超市買酵母粉,我唔中意泡打粉,唔健康,街賣果d有落泡打粉,所以發得好靚好大(所以我要自己整)。照酵母粉包裝上所寫比例落酵粉,落前先用碗裝返d乾面粉留用,跟住將酵粉同面粉整勻,我就中意用滾水溶左片糖先,變溫水後開始和面,冇一次倒曬,逐d倒,逐d和,最尾如果真係和到稀左,就將之前留用既粉逐d落去和勻。如圖
myphoto.jpg




寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-5-11 14:19 |只看該作者


男爵府

積分: 8438


23#
發表於 12-5-11 14:20 |只看該作者

回覆:千千萬萬 的帖子

和好粉就用橄面杖壓做一長條,切一小條卷住半條臘腸,我用左兩條臘腸,整左四個。剩低的面團就切出來做饅頭,擺係個蒸架度,鑊落水上蒸架,蓋蓋,開火,水滾後,熄火,俾面團係內邊發酵,十五分鐘後再開火蒸十五分鐘,熄火,焗兩三個字,大功告成!又快又簡單!我既蒸架:
myphoto.jpg




子爵府

積分: 13996


24#
發表於 12-5-11 15:40 |只看該作者

第一次整臘腸卷同饅頭







男爵府

積分: 7128


25#
發表於 12-5-11 16:02 |只看該作者

引用:然後+ +

原帖由 千千萬萬 於 12-05-11 發表
然後
發得好大呀!




3.91kgs - 出世


珍珠宮

積分: 45282


26#
發表於 12-5-11 16:56 |只看該作者


珍珠宮

積分: 32507

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-5-11 17:20 |只看該作者


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


28#
發表於 12-5-11 17:36 |只看該作者
好可愛呀!


珍珠宮

積分: 36116

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


29#
發表於 12-5-11 18:48 |只看該作者

引用:和好粉就用橄面杖壓做一長條,切一小條卷住

原帖由 千千萬萬 於 12-05-11 發表
和好粉就用橄面杖壓做一長條,切一小條卷住半條臘腸,我用左兩條臘腸,整左四個。剩低的面團就切出來做饅頭 ...
請問粉,酵母同糖比例幾多





禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 12-5-11 18:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8438


31#
發表於 12-5-11 20:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+千千萬萬+於+12-05-11+發表和

原帖由 kaheiboy 於 12-05-11 發表
請問粉,酵母同糖比例幾多
你買既酵粉有講既,每幾多克面粉落幾克酵粉,你望下個樽就見到啦,糖我估架,我買左一包六百克既面粉,溶左大半條片糖。




珍珠宮

積分: 36116

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


32#
發表於 12-5-11 20:44 |只看該作者

回覆:千千萬萬 的帖子

我去I love cake 買細包酵母冇寫不過我見人地多數300g 粉就7-8g酵母,糖5g,我次次都覺得好大陣酵母味,又吾甜但就好鬆,問題係咩呢





男爵府

積分: 8438


33#
發表於 12-5-11 20:56 |只看該作者

引用:我去I+love+cake+買細包酵母冇寫不過我見人

原帖由 kaheiboy 於 12-05-11 發表
我去I love cake 買細包酵母冇寫不過我見人地多數300g 粉就7-8g酵母,糖5g,我次次都覺得好大陣酵母味,又吾 ...
酵母多左糖少左,我用既酵母係600克面粉加10克酵母,糖就係街市或者超市買嗰d煲糖水用既片糖,我溶大半條,唔知幾多克,我諗有幾十克掛,你落5克糖太少了,同埋你會唔會買左泡打粉,唔係酵母粉?




子爵府

積分: 10724


34#
發表於 12-5-11 21:20 |只看該作者

回覆:千千萬萬 的帖子






首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo