自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1127


21#
發表於 12-5-12 12:56 |只看該作者

回覆:對B6的觀感

有質素的B6 太多,可能你們遇不到。




伯爵府

積分: 16360


22#
發表於 12-5-12 12:57 |只看該作者

回覆:對B6的觀感

反感




別墅

積分: 600


23#
發表於 12-5-12 13:07 |只看該作者

回覆:對B6的觀感

我今日喺上水火車站架𨋢到,隔離果架b車(入面有兩個著校服嘅4.5歲女童),我個囡一歲,一入架𨋢就伸手過黎搶我囡b車入面啲玩具,佢呀媽仲要大聲喝佢個女,嚇到我個女喊到出唔到聲、之後個小朋友俾呀媽話發脾氣又尖叫,我個囡就仲驚!呢個時候我個囡已經喊到顛哂,佢果兩個就若無其事食面包!我話果個B6婆,叫佢收聲,唔好嚇親我個女,佢話""""你個囡喊到禁大聲嚇親我"""""!




翡翠宮

積分: 87423


24#
發表於 12-5-12 13:18 |只看該作者

引用:成日來香港搶搶搶,仲要係奉旨!乜都要欏到

原帖由 superbaby1108 於 12-05-11 發表
成日來香港搶搶搶,仲要係奉旨!乜都要欏到盡,一個人攞到單程証,全家跟住來,房屋,醫療,教育乜都搶,仲 ...
老實講,對於我黎講一見到b 6呢個名稱已經覺得非常厭惡,佢地比我的感覺係為左錢乜都做得出,個腦就成日諗埋d衰野,女有女賤,女既就搶人老公,成日想嫁黎hk,以為有得過少奶奶生活,男有男衰,男既就做埋d犯法野,成日都睇到新聞話佢地整埋d黑心食品,做假就最叻,而且佢地又厚面皮,錯都係人地錯,自己永遠是對的,但其實理性話我知b 6有好有唔好,因為以我以前教幼稚園為例,之前教過一間國際幼稚園,我唔係有階級觀念,但明顯個度的家長係有文化好多,即使係聽得出有口音既新移民,雖然有少部份係老夫少妻,但佢地無攞綜緩,亦睇得出比好多心機教小朋友,即使學校有全日班佢地都唔會倚賴學校,仍為既然自己無返工,小朋友無需要返全日,而且會好肯接受老師的意見,又有禮貌;但另外個間屋邨學校就完全唔係個回事,成間學校8成係新移民,d家長質素超低,攞綜緩仲係咁生3-4個,老師問佢地有關小朋友的野,竟然可以答老師唔知要問嫲嫲,但佢地無返工架喎,好似老師比佢地更緊張d小朋友,成日就幾個c 9打扮到花枝招展咁去飲茶,但d小朋友就呢呢啡啡,頭又唔疏面又唔洗,d眼屎口水積見到都唔開胃,大部份都擺個小朋友係學校讀全日班,連星期六都唔放過,總之學校有開門就擺佢地返學,唔到最遲一刻都唔黎接佢地,一放假就呻辛苦,好憎呢d新移民家長:;pppp:





首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo