跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


21#
發表於 12-5-13 12:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 florence0204 於 12-05-13 發

原帖由 florence0204 於 12-05-13 發表
哈哈!學校送嘅🎁





公爵府

積分: 28838

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-5-14 09:56 |只看該作者

回覆:ada29 的帖子

各位早晨呀!




子爵府

積分: 13308

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


23#
發表於 12-5-14 10:19 |只看該作者
All ~~ Good morning


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-5-14 10:29 |只看該作者
早晨

http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


25#
發表於 12-5-14 11:19 |只看該作者
早晨,

我今日返工LA

今朝比LL激死, 今朝佢話佢條鞋帶短咗, 我發現佢條鞋帶係斷咗一節,於是幫佢拉過條鞋帶, 拉拉吓發現佢隻鞋根本係爛咗, 鞋頭的地方係甩晒底, 仲有成1/3隻鞋咁大面積,我話你隻鞋爛咗你唔知GA 咩, 你早D講噚日就去買過對新啦, 而家無第二對LA, 你點算吖, 跟住唯有叫佢照著住返學校先, 今日放工同佢去買過

對鞋都唔係買咗好耐咋, 我記得三月咁上下買, 到而家都只係著咗兩個零月, 就爛成咁, 真係超唔襟呀


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


26#
發表於 12-5-14 12:38 |只看該作者

01蛇仔蛇女媽咪入嚟傾 ( PART 21 )

午安啊




珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-5-14 13:21 |只看該作者
本帖最後由 jamieconnie 於 12-5-14 13:21 編輯
健朗媽咪 發表於 12-5-14 11:19
早晨,

我今日返工LA

咩牌子呀,著2個月就爛好差喎
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


28#
發表於 12-5-14 13:30 |只看該作者
jamieconnie 發表於 12-5-14 13:21
咩牌子呀,著2個月就爛好差喎

forgs

下次都係唔好貪平LA, 真係爛得好離譜呀


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


29#
發表於 12-5-14 13:34 |只看該作者

引用:早晨, 我今日返工LA今朝比LL激死, 今朝佢話

原帖由 健朗媽咪 於 12-05-14 發表
早晨,

我今日返工LA
咁快爛係咪冇咩牌子啊mouth:




翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


30#
發表於 12-5-14 13:35 |只看該作者

引用:Quote:jamieconnie 發表於 12-5-14 13:21

原帖由 健朗媽咪 於 12-05-14 發表
forgs

下次都係唔好貪平LA, 真係爛得好離譜呀
我買R字頭比mc佢都可以著一年咋mouth:




珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-5-14 13:35 |只看該作者
健朗媽咪 發表於 12-5-14 13:30
forgs

下次都係唔好貪平LA, 真係爛得好離譜呀

frogs呀,jj都係著佢喎,bb著到而家喎,又未試過著難喎,次次都係唔岩著換喎,佢係生膠底好輕添.jj重要指定去買呢隻..其他唔吼,問下佢點解難到咁
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


32#
發表於 12-5-14 13:58 |只看該作者
jamieconnie 發表於 12-5-14 13:35
frogs呀,jj都係著佢喎,bb著到而家喎,又未試過著難喎,次次都係唔岩著換喎,佢係生膠底好輕添.jj重要指定去買 ...

其實我覺得係佢D皮唔襟, JJ唔爛係因為佢無LL咁多活動, LL著住嚟踢波, 因為D皮唔靚, 所以咪扯到斷開, 其實之前都試過買過一次好快就爛, 都唔想買佢, 不過當時無乜選擇, 見佢平平地, 諗住著唔到一年但著到半年都好吖, 點知只係捱到兩個零月

之前佢對R字頭都著咗大半個學期, 我嫌佢鞋底太薄先買過對, 點知呢對完全唔掂, 係爛到可以見到隻腳板呀, 你話幾誇張吖

我諗都係要買返NB, LL咁耐以嚟, 得呢個牌子可以著到年半, 著到唔啱著先換


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-5-14 14:34 |只看該作者
健朗媽咪 發表於 12-5-14 13:58
其實我覺得係佢D皮唔襟, JJ唔爛係因為佢無LL咁多活動, LL著住嚟踢波, 因為D皮唔靚, 所以咪扯到斷開, 其實 ...

踢波就真係唔得啦,呢d唔係正宗波鞋,佰令蚊...勝在輕同唔會著壞腳咋,踢波nike個d先得啦.
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 12-5-14 14:53 |只看該作者

引用:Quote:jamieconnie+發表於+12-5-14+13:35+f

原帖由 健朗媽咪 於 12-05-14 發表
其實我覺得係佢D皮唔襟, JJ唔爛係因為佢無LL咁多活動, LL著住嚟踢波, 因為D皮唔靚, 所以咪扯到斷開, 其實 ...
我通常買frog,一般3-4個月就裂皮,頂盡穿6-7個月,不過,晴隻腳大得快,也剛好換鞋。我試過買puma及nike比晴晴,但佢地鞋頭偏窄,夾到佢前掌痛,frog鞋頭係最闊落,無得選




公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


35#
發表於 12-5-14 14:59 |只看該作者
晴B媽 發表於 12-5-14 14:53
我通常買frog,一般3-4個月就裂皮,頂盡穿6-7個月,不過,晴隻腳大得快,也剛好換鞋。我試過買puma及nike比 ...

佢哋而家呢個年紀不論買衫或買鞋都好煩, 好難有佢哋SIZE, 買大人又大得滯, 買小童又細得滯,選擇好少, 我成日諗點解D人唔出D碼係啱佢哋呢D年紀, 唔通佢哋唔駛著唔駛用咩


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


36#
發表於 12-5-14 15:15 |只看該作者
YYGG的鞋, 唔啱快過爛.


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-5-14 16:07 |只看該作者
晴B媽 發表於 12-5-14 14:53
我通常買frog,一般3-4個月就裂皮,頂盡穿6-7個月,不過,晴隻腳大得快,也剛好換鞋。我試過買puma及nike比 ...

jj又無喎,上一對可以萫到年幾喎,frog既鞋頭應該係闊d架,jj淨係要萫佢..其他既都麻麻地...
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 12-5-14 16:09 |只看該作者
健朗媽咪 發表於 12-5-14 14:59
佢哋而家呢個年紀不論買衫或買鞋都好煩, 好難有佢哋SIZE, 買大人又大得滯, 買小童又細得滯,選擇好少, 我成 ...

ll著唔到150碼啦
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


39#
發表於 12-5-14 16:23 |只看該作者
jamieconnie 發表於 12-5-14 16:09
ll著唔到150碼啦

著唔到好耐啦, 如果T恤最少要著160

鞋而家要著38


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


40#
發表於 12-5-14 16:26 |只看該作者

引用:Quote:晴B媽 發表於 12-5-14 14:53 我通常

原帖由 健朗媽咪 於 12-05-14 發表
佢哋而家呢個年紀不論買衫或買鞋都好煩, 好難有佢哋SIZE, 買大人又大得滯, 買小童又細得滯,選擇好少, 我成 ...
因為尼個時期好短暫,所以冇咩牌子出!我mc前年開始都已經有尼個問題,不過依加好少少可以著大人既衫mouth:你試下去市中心間日本牌子買衫褲,應該有ll碼




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo