自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42535


21#
發表於 12-5-13 00:50 |只看該作者
Me too,常常頭暈。


男爵府

積分: 7533


22#
發表於 12-5-13 01:29 |只看該作者

回覆:血壓低可食 d 咩?

我生完BB冇點坐月,加上而家成日冇得瞓食冇定時,血壓都好低,我見暈同頭痛果幾日會煲南棗黨參陳皮紅糖水飲,可補氣血,飲兩三日就見效,但m黎時唔好飲,m前後最好!
南棗約5-6粒(如大粒可剪開用,快出味),黨參一條(可買多少少叫藥材舖先切片),陳皮半小角,紅糖適量,水約6碗,煲30分鐘咗右就ok,有時我會煲多D放入暖壺飲一日!




子爵府

積分: 12911


23#
發表於 12-5-13 01:45 |只看該作者

引用:我+84+,+57+係咪好低尼排好暈因大感冒又食

原帖由 laurenwong 於 12-05-12 發表
我 84 , 57 係咪好低

尼排好暈因大感冒
其實血壓低,我經驗係:運動先最有效。
我5年前開始睇盡中醫,食盡所有什麼什麼,最後呢2個月開始做返運動先無暈。




子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-5-13 01:51 |只看該作者

回覆:血壓低可食 d 咩?

我試過76 43!暈倒心臟好像停左咁,勁驚




36日咋...緊張緊張


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


25#
發表於 12-5-13 02:07 |只看該作者

回覆:血壓低可食 d 咩?

食B雜啦




伯爵府

積分: 16230


26#
發表於 12-5-13 02:24 |只看該作者
做八段錦都唔錯,

血壓低很難做劇烈運動, 我有時行得太快, 上3 層以上樓梯都好辛苦.

八段錦ok 呀, 起碼做完唔會頭暈, 又唔算好大運動量, 在家做都ok.


禁止訪問

積分: 9303


27#
發表於 12-5-13 07:53 |只看該作者

引用:做八段錦都唔錯, 血壓低很難做劇烈運動,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9303


28#
發表於 12-5-13 17:29 |只看該作者

血壓低可食 d 咩?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18216


29#
發表於 12-5-13 17:56 |只看該作者

回覆 回覆:fanlee的帖子

我都係咁,遺傳,我细個時成日聽到阿媽話頭暈,而家自己都係咁,好辛苦!個人攰或有病時會更低,有次出trip去台灣,食錯野,半夜發燒,肚痛兼嘔吐,自己感到血壓勁低,因非常頭暈,要瞓左十個鐘,下午才爬到起床睇醫生!好驚呀!




伯爵府

積分: 16230


30#
發表於 12-5-13 23:01 |只看該作者
laurenwong 發表於 12-5-13 07:53
係咩呢?點做?

你search 八段錦, 應該有好多資料, 簡單講就係八式肢體運動.



禁止訪問

積分: 9303


31#
發表於 12-5-15 00:01 |只看該作者

血壓低可食 d 咩?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4001

畀面勳章


32#
發表於 12-5-15 00:50 |只看該作者

回覆:laurenwong 的帖子

都唔知點定義,我之前又暈又嘔E生都話我耳水不平衡




公爵府

積分: 29932


33#
發表於 12-5-15 10:59 |只看該作者
hanbb 發表於 12-5-13 02:24
做八段錦都唔錯,

血壓低很難做劇烈運動, 我有時行得太快, 上3 層以上樓梯都好辛苦.




八段錦做幾分鐘


伯爵府

積分: 16230


34#
發表於 12-5-15 11:20 |只看該作者
yk8ky 發表於 12-5-15 10:59

我又無特別留意做幾多分鐘, 半小時內應該做完


伯爵府

積分: 17854


35#
發表於 12-5-15 11:29 |只看該作者

回覆:血壓低可食 d 咩?

千萬不要食西芹。




大宅

積分: 2099


36#
發表於 12-5-15 13:45 |只看該作者
紅棗水


禁止訪問

積分: 9303


37#
發表於 12-5-25 16:39 |只看該作者

血壓低可食 d 咩?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20312


38#
發表於 12-5-25 16:57 |只看該作者

回覆:血壓低可食 d 咩?

樓主,我長期都係8x/5x甚至4x, 我有耳水不平衡+輕微貧血,只要踎低起身唔好太快就冇事,有啲人天生係血壓偏低架

有bb果時就要小心啲,我個case係會扯低咗血壓,一路下壓都唔過55,比人捉入醫院大check,不過check唔到點解(醫生解釋係亞洲人女性傾向血壓低)。順產完得返3x,係產房留咗4個鐘先放我上病房

你最好問吓醫生你應該食邊隻維他命,可以驗血check清楚啲




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo