自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 13216


21#
發表於 12-5-13 21:17 |只看該作者

引用:我以前都試過,不過我覺得道不同,不相為謀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2052


22#
發表於 12-5-13 21:19 |只看該作者
每日工作8小時有多, 返工的時間仲多過對住男朋友, 理念唔同好難頂...如果唔會餓死, 我一定轉工, 我唔會因為工作難度/人事問題而轉工, 但當涉及到不可抗力的原則性問題, 走才對得住自己


禁止訪問

積分: 13216


23#
發表於 12-5-13 21:26 |只看該作者

引用:每日工作8小時有多, 返工的時間仲多過對住

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-5-13 21:28 |只看該作者
~蜜柑~ 發表於 12-5-13 21:17
最慘係公司乜都唔理,任得人事要幾亂有幾亂,連人事部都冇權處理!


咁如果間公司只係人事關係出現問題,唔係佢既理念完全違背自己既原則既話,

咁我又未必會走,我可以做既,就係學習點樣去明哲保身,

因為人事關係呢樣野,無論你去到邊一行,邊一間公司都會有差唔多既問題出現,

我無可能為左d人事關係而不停地轉工,加油啦,樓主~


禁止訪問

積分: 13216


25#
發表於 12-5-13 21:33 |只看該作者

引用:Quote:~蜜柑~ 發表於 12-5-13 21:17 最慘係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-5-13 21:38 |只看該作者
~蜜柑~ 發表於 12-5-13 21:33
我意思係,公司默許咗一些人去發展唔健康的處事方式和原則,所以我話2樣嘢係分唔開



...
如果個d人係你既上司,要求你跟從佢既方式去處事,我會選擇離開,

如果個d人唔係你既上司,同你無乜直接關係,我會唔理,當睇唔到,做好自己本份就算~


大宅

積分: 2052


27#
發表於 12-5-13 21:45 |只看該作者
人事同原則有d 唔同... 原則可以講對與錯, 人事通常講夾唔夾, 做事的手法可以唔協調, 但你唔會覺得佢係做緊一些錯事 (錯係法律上/ 道德上/ 情理上的錯)

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo