自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   9


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


21#
發表於 12-5-14 11:12 |只看該作者
chloey888 發表於 12-5-14 10:59
其他惡行仲有: 長期開冷氣, 試過出街都無熄........, 整到浴缸塞咗, 又話屈佢, 又係度發脾氣.......

因為 ...

無簽約,可以趕得佢走。

最多糸一個月通知金。

死約就話要賠足。

無簽口同鼻講。
不知所謂的乙陸!!!


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


22#
發表於 12-5-14 11:12 |只看該作者
比我寧願蝕一個月即送佢走


大宅

積分: 4688

爸B勳章


23#
發表於 12-5-14 11:14 |只看該作者
寧願賠一個月都叫佢走...
費事搞到自己屋企人唔開心, 麻麻煩煩!!!!!
超憎


翡翠宮

積分: 97287


24#
發表於 12-5-14 11:14 |只看該作者
有冇佢工作證明如咭片等?一個月通知佢走啦。

點評

chloey888  無呀......  發表於 12-5-14 11:17

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


禁止訪問

積分: 67524


25#
發表於 12-5-14 11:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6197


26#
發表於 12-5-14 11:26 |只看該作者
樓主放租放得咁求其,工作証明唔少得,
仲有租約,
下次要寫明租客用既地方\規矩!

點評

chloey888  因為之前個租客ok, 所以無諗到咁多嘢.....失策咗......mouth:  發表於 12-5-14 11:32


子爵府

積分: 11836


27#
發表於 12-5-14 11:29 |只看該作者
本帖最後由 chloey888 於 12-5-14 13:08 編輯

我真係好想佢走, 但佢似乎唔想走, 如果佢唔肯走, 點算??
用咩理由叫佢走好呢??

如果一個月通知, 佢住多一個月, 一定會玩嘢, 諗緊點應付......

佢之前仲要帶鬼佬bf 返嚟住咗幾日, 一晚半晚過夜就話ok, 但住成5 日喎, 我話我d 雜費只係包你一個人, 佢話我唔會再俾, 幾百蚊都cover 到啦,你攞張單出嚟睇吖.......( 好串及態度差)

佢仲要係facebook度扮慘, 係度唱我,話受到不公平對待..........

點評

bkfans  你太好人俾人食晒. 帶人返黎, 一晚都唔得!!!!  發表於 12-5-14 13:37


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


28#
發表於 12-5-14 11:29 |只看該作者

回覆:麻煩嘅租客, 點算好?

你屋企好大架,分租房好少聽wor



點評

chloey888  唔係好大咋, 三房兩厠, 2人住,諗住多咗間房.......  發表於 12-5-14 11:34
---生命無價,請支持領養---


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 12-5-14 11:29 |只看該作者

回覆:麻煩嘅租客, 點算好?

比錢佢趕佢走啦




子爵府

積分: 12665

畀面勳章 睛靈勳章


30#
發表於 12-5-14 11:44 |只看該作者
佢特登玩野, 等你頂佢唔順, 成日出街唔返屋企, 佢就可以壩埋你間屋, 唔好上當!!!

佢一開始就擺個惡姿態食住你, 你要惡番 d 先得呀, 唔係間屋冇得剩....

點評

chloey888  我都覺得係呀, 可唔可以教下我點做?thx  發表於 12-5-14 11:46


伯爵府

積分: 16651


31#
發表於 12-5-14 11:56 |只看該作者

回覆:麻煩嘅租客, 點算好?Help...

佢咁怕頭髮咪放多d頭髮落地,唔掃地唔拖地,
對佢黑面,嚴正聲明只租房俾佢,唔俾佢晾衫出外面。
對佢差d, 俾面色佢睇,務求迫佢走!



點評

chloey888  其實我哋依家都無講嘢,佢都係咁俾面色我睇, 仲勁開水, 勁開冷氣, 似玩嘢多  發表於 12-5-14 12:05


子爵府

積分: 13089

BK Milk勳章


32#
發表於 12-5-14 12:00 |只看該作者

回覆:麻煩嘅租客, 點算好?Help...

帶男人返來瞓已經可以要佢走啦,咁唔方便



點評

chloey888  仲要5日呀, 有日我仲見到個男人無着上衣, 勁尷尬.....  發表於 12-5-14 12:06


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


33#
發表於 12-5-14 12:03 |只看該作者
咁簡單, 賠一個月錢比佢走啦.

P.S. 定係因為係一年C 約, 要賠餘下即係11個月租錢比佢走呢?

如果賠錢比佢唔肯走, 即刻換鎖.

祝你好運.

點評

chloey888  無簽約, 但驚佢發顛唔走, 就算換鎖, 佢又話有佢d 物品係度......  發表於 12-5-14 12:09


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-5-14 12:04 |只看該作者
主人房套廁自己房, 樓主你又點會比到佢入主人房架呢?

點評

chloey888  但佢成日扮傻唔理我.....mouth:  發表於 12-5-14 12:13
chloey888  唔係套廁, 2個厠所都係房出面, 一個大d, 一個細d, 我叫佢用細d 果個......  發表於 12-5-14 12:12


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


35#
發表於 12-5-14 12:08 |只看該作者
回覆 chloey888 的帖子

老處女.....係麻煩d.... 好相與就一早嫁左人啦,


點評

fanny3315  你真係好衰架  發表於 12-5-14 16:54


大宅

積分: 2353


36#
發表於 12-5-14 12:14 |只看該作者

回覆:麻煩嘅租客, 點算好?Help...

補一個月錢,叫佢三日內搬走,唔知得唔得?仲要即換匙!未走前規定佢用另一個廁所




大宅

積分: 2840


37#
發表於 12-5-14 12:14 |只看該作者
小心易請難送呀!!!

點評

chloey888  我就係煩呢樣.......  發表於 12-5-14 12:32


男爵府

積分: 8888


38#
發表於 12-5-14 12:15 |只看該作者
唉,今次真係入狼入室呀樓主!

其實你哋無簽約,應該可以趕佢走,你不如去地產問下可以點,以後再分租都搵地產幫手啦,因為你太林善同心軟。

點評

chloey888  係呀, 今次真係入狼入室, 依家講咩都話我針對佢, 佢唔會咁順攤......唉.......  發表於 12-5-14 12:34


水晶宮

積分: 68478


39#
發表於 12-5-14 12:15 |只看該作者
ask your c6 同佢講
正 8 婆 lai ga

點評

chloey888  依家件泳衣長期掛係sofa 頂, 我哋都覺得坐得唔舒服, c6 係男人嚟.......  發表於 12-5-14 12:41
chloey888  之前咪叫c6 同佢講, 叫佢掛番件泳衣入佢厠所, 佢發脾氣,過2日又掛番出嚟....mouth:  發表於 12-5-14 12:40


禁止訪問

積分: 8776

畀面勳章


40#
發表於 12-5-14 12:16 |只看該作者

引用: 我真係好想佢走, 但佢似乎唔想走, 如果佢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo