自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


21#
發表於 12-5-14 16:38 |只看該作者

剝智慧牙

我剝兩隻免費cool牙包埋




珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


22#
發表於 12-5-14 16:44 |只看該作者

剝智慧牙

我最近剝完,開刀$2500,診所做。



大家好,我是子悠~~


男爵府

積分: 6716


23#
發表於 12-5-14 16:51 |只看該作者
好多診所都標明個價係門口.....1隻牙5千又真係好貴啵,我要開刀都係1500


男爵府

積分: 8494


24#
發表於 12-5-14 16:55 |只看該作者
我上星期五剝完...不用開刀... 吾難剝... 好快搞掂...成為 千八.....


男爵府

積分: 8750


25#
發表於 12-5-14 17:01 |只看該作者

回覆:buffalo_wings 的帖子

係米要開刀先咁貴呀我姐早幾個月係診所剥(唔使開刀)只收$800一隻




珍珠宮

積分: 41363

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 12-5-14 17:07 |只看該作者
本帖最後由 蜆介鯪魚球 於 12-5-14 17:09 編輯
buffalo_wings 發表於 12-5-14 11:30
C6去睇牙醫,醫生話佢隻智慧牙要剝,盛惠五千大元!聽到嚇咗一跳,乜而家啲通脹真係高得咁緊要??:sickmil ...

http://www.ppdh.org.hk/b5/teaching.htm


http://www.ppdh.org.hk/b5/scheduleteaching.htm



菲臘牙科醫院


大宅

積分: 1444


27#
發表於 12-5-14 17:17 |只看該作者

回覆:剝智慧牙

我估應該要開刀,因為生晌下排。今日比醫生睇一睇比咗啲消炎藥都要收$360




大宅

積分: 1905


28#
發表於 12-5-14 18:24 |只看該作者

剝智慧牙

我果次係經私家牙醫轉介的,因佢話牙根太近神經線,要收7千大元,佢話想平可以寫纸比人做教學,不過就真係..,個妹妹仔學生照X光要三次才成功




珍珠宮

積分: 42535


29#
發表於 12-5-14 23:25 |只看該作者
我試過在中環開刀剝兩隻,真係過萬元。


大宅

積分: 2458


30#
發表於 12-5-14 23:33 |只看該作者

回覆:剝智慧牙

Where is the dentist?




大宅

積分: 2908

BK Milk勳章


31#
發表於 12-5-14 23:48 |只看該作者

剝智慧牙

我上2個月剝咗左邊上下2隻智慧牙,加1隻已蛀咗嘅大牙,3隻計埋都係$2700.個牙e喺10分鐘內Ko哂3隻.最緊要係唔痛




別墅

積分: 909


32#
發表於 12-5-15 00:47 |只看該作者
二千樓下is ok


伯爵府

積分: 15439


33#
發表於 12-5-15 00:51 |只看該作者

回覆:剝智慧牙

上個月剝左一隻,3百幾連藥,但好full booking




珍珠宮

積分: 40292


34#
發表於 12-5-15 01:17 |只看該作者

回覆 回覆:buffalo_wings的帖子

兩年前 500蚊就咁簡單拔




禁止訪問

積分: 1227


35#
發表於 12-5-15 01:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


36#
發表於 12-5-15 04:08 |只看該作者
cooking^^mama 發表於 12-5-14 13:48
五千咁貴,我聽過最貴二千八
個個係咪我呀?

我2005年剝要2800,因為要開刀,照X光,麻醉針都打咗4支,包埋藥同拆線,盛惠2800-


大宅

積分: 1444


37#
發表於 12-5-18 10:23 |只看該作者

回覆:剝智慧牙

我打去問,佢話開刀要$2600-$5000! 駛唔駛咁貴呀!救命!




別墅

積分: 830


38#
發表於 12-5-18 10:32 |只看該作者

引用:我打去問,佢話開刀要$2600-$5000!+駛唔駛

原帖由 buffalo_wings 於 12-05-18 發表
我打去問,佢話開刀要$2600-$5000! 駛唔駛咁貴呀!救命!
有無講點解要咁貴嘅?我之前係二千一隻。




男爵府

積分: 5675

畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 12-5-18 10:34 |只看該作者
buffalo_wings 發表於 12-5-14 11:30
C6去睇牙醫,醫生話佢隻智慧牙要剝,盛惠五千大元!聽到嚇咗一跳,乜而家啲通脹真係高得咁緊要??:sickmil ...

會唔會因為好難剝? 倒生against前面隻牙
Never Too Late!


禁止訪問

積分: 1254


40#
發表於 12-5-18 10:37 |只看該作者

回覆:剝智慧牙

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo