夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7175

畀面勳章


21#
發表於 12-5-18 19:50 |只看該作者

回覆 回覆:cat_ysl的帖子

我!



親賢能, 遠小人


大宅

積分: 2228


22#
發表於 12-5-18 23:28 |只看該作者

回覆:cat_ysl 的帖子

當你成曰甘想時,你自然會走向你所想的!你們溝通出現了問題,盡快搵人幫手解決吧,願主為你祝




大宅

積分: 2228


23#
發表於 12-5-18 23:28 |只看該作者

回覆:cat_ysl 的帖子

福你!




男爵府

積分: 8383


24#
發表於 12-5-19 03:19 |只看該作者

回覆:有無人有預感..同老公會離婚收場.?

Me...:
Most likely







寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


25#
發表於 12-5-19 19:48 |只看該作者

有無人有預感..同老公會離婚收場.?

我知我地會




複式洋房

積分: 123


26#
發表於 12-5-19 22:50 |只看該作者

引用:其實點解唔好好同C6傾下呢?+你識佢之前唔係

原帖由 魔怪媽媽 於 12-05-18 發表
其實點解唔好好同C6傾下呢? 你識佢之前唔係咁? 唔好小小事就講離婚, 講再反唔到轉頭的. ...
佢肯答先得㗎!




男爵府

積分: 6478


27#
發表於 12-5-19 22:59 |只看該作者

回覆:有無人有預感..同老公會離婚收場.?

我都預感我同先生係遲早會離婚 但我結婚不到1年而且先生其實無乜唔好既野




大宅

積分: 2262


28#
發表於 12-5-20 06:56 |只看該作者

回覆:有無人有預感..同老公會離婚收場.?

我諗我地都捱不住分開左就唔再擔驚受怕佢比人勾搭到




珍珠宮

積分: 31726


29#
發表於 12-5-21 10:04 |只看該作者

引用:我諗我地都捱不住分開左就唔再擔驚受怕佢比

原帖由 芝麻湯丸 於 12-05-20 發表
我諗我地都捱不住分開左就唔再擔驚受怕佢比人勾搭到
I think so... 我都預左。有準備好過無準備..... 雖然現在未有什麼




珍珠宮

積分: 31726


30#
發表於 12-5-21 10:05 |只看該作者

引用:當你成曰甘想時,你自然會走向你所想的!你

原帖由 及時雨 於 12-05-18 發表
當你成曰甘想時,你自然會走向你所想的!你們溝通出現了問題,盡快搵人幫手解決吧,願主為你祝



...
Really.....?咁我成日咁想之餘,都想下發達先




珍珠宮

積分: 31726


31#
發表於 12-5-21 10:06 |只看該作者

引用:我都預感我同先生係遲早會離婚+但我結婚不

原帖由 bi_hui 於 12-05-19 發表
我都預感我同先生係遲早會離婚 但我結婚不到1年而且先生其實無乜唔好既野



...
Same here




男爵府

積分: 6204


32#
發表於 12-5-21 10:29 |只看該作者
而家我唔會同我C6講野,
我亦好想快D等阿仔大個之後,
我可以自己生活…..


子爵府

積分: 12040


33#
發表於 12-5-25 11:13 |只看該作者
我個人缺乏自信同無安全感, 老公成日有女人埋身.....
所以成日嘈...=0=


子爵府

積分: 11657


34#
發表於 12-5-25 12:44 |只看該作者
我都預左。。因他曾經出了軌。。到現在還未原諒到:;pppp:


複式洋房

積分: 136


35#
發表於 12-5-25 14:54 |只看該作者
隨緣

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo