求職招聘

跳至

首頁
12

尾頁
   6


大宅

積分: 1173


21#
發表於 12-12-19 19:19 |只看該作者
無嬰童裝經驗得嗎?


別墅

積分: 806


22#
發表於 12-12-19 22:40 |只看該作者

引用:主動有禮,對小朋友有愛心,經驗優先, 返

原帖由 may666 於 12-05-18 發表
主動有禮,對小朋友有愛心,經驗優先,
返星期一至五12:00-17:00/18:00,
時薪$30-$35,另佣金,
有意Pm留电话




別墅

積分: 692


23#
發表於 12-12-20 00:26 |只看該作者

回覆:聘兼職嬰童裝售貨員(葵涌)

已pm


複式洋房

積分: 221


24#
發表於 12-12-21 10:53 |只看該作者
你好,我有興趣,還有空缺嗎?


大宅

積分: 2520


25#
發表於 13-1-12 13:30 |只看該作者

引用:主動有禮,對小朋友有愛心,經驗優先, 返

原帖由 may666 於 12-05-18 發表
主動有禮,對小朋友有愛心,經驗優先,
返星期一至五12:00-17:00/18:00,
時薪$30-$35,另佣金,
有意請pm詳情



美素又無貨啦,仲貴0坐添


公爵府

積分: 27141


26#
發表於 13-1-12 18:09 |只看該作者

引用:主動有禮,對小朋友有愛心,經驗優先, 返

原帖由 may666 於 12-05-18 發表
主動有禮,對小朋友有愛心,經驗優先,
返星期一至五12:00-17:00/18:00,
時薪$30-$35,另佣金,
仲請嗎?我有sales經驗,可即時返工




大宅

積分: 1811


27#
發表於 13-1-14 10:45 |只看該作者

回覆:聘兼職嬰童裝售貨員(葵涌)

還有空缺嗎?




大宅

積分: 2790


28#
發表於 13-1-23 09:43 |只看該作者

回覆:聘兼職嬰童裝售貨員(葵涌)

仲請人嗎,隨時都得


男爵府

積分: 6234

畀面勳章


29#
發表於 13-1-23 11:32 |只看該作者

回覆:聘兼職嬰童裝售貨員(葵涌)

仲要人嗎?可立即番工


大宅

積分: 1175


30#
發表於 13-1-25 19:26 |只看該作者

有興趣~請PM...THX~~


大宅

積分: 1175


31#
發表於 13-1-26 09:44 |只看該作者
仲請人嗎!唔好意思pm唔到!可以pm我嗎!非常有興趣!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo