自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6771


21#
發表於 12-5-20 16:37 |只看該作者

引用:哈哈哈,係咪走左去睇波渣?+(講笑,樓主唔好

原帖由 hikki1201 於 12-05-20 發表
哈哈哈,係咪走左去睇波渣? (講笑,樓主唔好介意) 可能佢未接受到呢?我老公都係禁…到生左先好d



...
佢唔睇波o架, 可能揸車去兜圈~




男爵府

積分: 6771


22#
發表於 12-5-20 16:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chanc9_929+於+12-05-20+發表

原帖由 BaoYue_BaoKun 於 12-05-20 發表
我會鎖刀換埋叫佢以後唔駛返泥
點幾鐘去邊度搵人換鎖?




男爵府

積分: 6771


23#
發表於 12-5-20 16:38 |只看該作者

引用:唔好激氣

原帖由 littlezoo 於 12-05-20 發表
唔好激氣
Thanks




男爵府

積分: 6771


24#
發表於 12-5-20 17:31 |只看該作者

引用:其實好多男人都會咁,+佢地一時未接受到啫,+

原帖由 vivibabyvivi 於 12-05-20 發表
其實好多男人都會咁, 佢地一時未接受到啫,
做媽媽既雖然辛苦, 不過做爸爸既壓力何嘗唔大呀?
互相體諒下, ...
講緊都未出世就發癲, 出左世我真係怕我俾佢搞到抑鬱....





寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-5-20 17:59 |只看該作者

回覆:你產前抑鬱唔該去搵心理醫生!! 唔好成日走o黎發我脾氣!!!!!






禁止訪問

積分: 102652


26#
發表於 12-5-20 22:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivibabyvivi+於+12-05-20+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6771


27#
發表於 12-5-20 22:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chanc9_929+於+12-05-20+發表

原帖由 KT0603 於 12-05-20 發表
都會有可能㗎,我生完唔夠一星期,我老公原本因為我大肚期間戒了煙,但都食返,話壓力大喎!但他一直連開枝 ...
如果佢夠膽, 我一定掟佢出門口!!




民房

積分: 25


28#
發表於 12-5-25 20:48 |只看該作者
不如你2夫婦一起去做一次能量治療, 可以大大放鬆, 減壓。
你2把自己的情緒互相投射到對方, 向對方釋放, 只會越來越變差。
我跟太太有懷孕時都試過, 找人做完能量治療後, 好好多了, 大家都變得平靜及體諒。

你可以MESSAGE我, 再SEND 那位治療師資料比你。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo