自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 7882


21#
發表於 12-6-3 21:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


22#
發表於 12-6-4 00:50 |只看該作者

回覆:Picasso 畫展

我兩個大人帶一個4歲既小朋友,小朋友一定無耐性睇畫,大人要分開睇畫,另一個就帶小朋友去睇其他展館,我平日去,有3個鐘,我覺得3個鐘先夠睇,因為我每個大人睇左個半鐘




大宅

積分: 1174


23#
發表於 12-6-4 13:31 |只看該作者
回覆 GAT 的帖子

剛打電話去文化博物館, 職員說有全年證的不用再買票


大宅

積分: 1174


24#
發表於 12-6-4 13:37 |只看該作者
我問職員會否拿不到票, 她說會盡量安排, 不會讓持全年證的人白行一躺


http://www.heritagemuseum.gov.hk ... tails.aspx?exid=189

博物館通行證

持康文署博物館通行證的人士,須於每節入場時段前約十五分鐘,到達香港文化博物館,憑證換領展覽入場券,數量有限,先到先得。


別墅

積分: 548

醒目開學勳章


25#
發表於 12-6-4 14:39 |只看該作者
ngyk 發表於 12-6-4 13:37
我問職員會否拿不到票, 她說會盡量安排, 不會讓持全年證的人白行一躺
要小心, 寫左數量有限, 先到先得, 星期六我見有人拎住全年証但換唔到票入場


男爵府

積分: 5618

親子達人勳章


26#
發表於 12-6-4 15:56 |只看該作者
去過了。好好看。看足兩個鍾。


大宅

積分: 1174


27#
發表於 12-6-4 19:17 |只看該作者
回覆 小豬先生 的帖子

多謝提醒, 我也不敢星期六或日去, 我打算七月初的平日下午去, 希望到時有朋友報料, 讓我們只道情況


大宅

積分: 4860


28#
發表於 12-6-5 16:32 |只看該作者

回覆:Picasso 畫展

是否經城市電腦售票買票不用收手續費?




男爵府

積分: 5618

親子達人勳章


29#
發表於 12-6-7 01:24 |只看該作者
收十五元。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo